למה אי אפשר לצפות בתכנית מחו"ל?

למה אי אפשר לצפות בתכנית מחו"ל?

ראיתי את 2 התכניות הראשונות מאירופה, כשנכנסתי לראות את השלישית - גיליתי שהתכנית לא עולה, וגם לא הקודמות לה.. לאחר בדיקה- הבנתי שבארץ התכנית כן משודרת, וכל מי שנמצא מחוץ לארץ לא יכול לראות את התכנית. לפי מה שכתבו בפורום של the voice - ששם הרבה אנשים התלוננו על כך שאי אפשר לראות מחו"ל- הטענה היא שזאת הבקשה של הפורמט. מה שלא נראה הגיוני- במיוחד כי יש הרבה קטעים מתוך התכנית ביוטיוב- שכולם יכולים לראות, רק לא את התכנית במלואה. למישהו יש פיתרון? אין אנשים מוכשרים בארץ שיכולים להעלות את התכנית לאנשהוא? אפילו לביטורנט?
 
לא יודע


אי אפשר לצפות גם בשאר התכנים באזור ה-VOD באתר של התוכנית? כי שם מועלים כל האודישנים (לפחות של אלה שעלו). עניין של זכויות שידור לפי מדינות זה משהו מקובל, והגיוני שעלתה בקשה כזאת מהיוצרים של הפורמט. הרבה תוכניות שמועלות באתרים שלהן בארה"ב אי אפשר לראות מהארץ לדוגמה. אני לא יודע על מקורות אחרים לראות את התוכנית, ואם מישהו מהגולשים יודע אני מבקש שלא יפרסם מקורות לא חוקיים על גבי הפורום. אפשר לעשות זאת בפרטי.
 
לא מובן

בVOD של The Voice אי אפשר לראות שום קטע- לא פרק מלא ולא קטעים מהתכנית, אך מצד שני ביוטיוב הם כן מעלים קטעים מהתכנית.. לכן אם אכן קיימת הבקשה מטעם יוצרי התכנית- לא ברור לי למה ליוטיוב הם כן מעלים.. אם למישהו יש רעיון איך בכל זאת אוכל לראות את התוכנית אשמח לקבל בפרטי.
 
זה באמת מוזר...

אולי יש גבול מסויים שנחשב למטרות קידום או משהו כזה שכן מותר להם להעלות. ניסית לשאול אותם על זה?
 
מצאתי דרך

כן, שאלתי אותם והם לא מפרטים, רק חוזרים שוב ושוב שאלו הם חוקי הפורמט. אבל לאחר שעות של חיפוש מצאתי דרך לצפות :)
אם מישהו מעוניין שיכתוב לי.
 

X יו יו S

New member
גם בר רפאלי צייץ על זה

ורמי צייץ לה בחזרה שהוא ינסה לעזור לה
 
למעלה