למה אתם חוזרים לארץ?

SashaDon1992

New member
למה אתם חוזרים לארץ?

איך אפשר לארץ המגעילה הזאת? מדינה הזאת מלאה בפדודפילם,אנסי בנות 12,גנבים,נרקומנים,אנשים פה חסרי השכלה חסרי תרבות ושכל אני לא מאמין שיררתי פה אני נוצרי רוסי בכלל אני לא קשור לחור הזה אני מת לעוף מפה אנט עוזב ב1 לספטמבר לתמיד ולא חוזר, ולא אכפת לי מהשפחה המפגרת שלי שאוהבת את ישראל יותר מרוסיה חבורה של טמבלים יאללה סוף סוף עוזב את ישראל אתם עשוים טעות לפי דעתי לחזור לפה
 

costaet

New member
רק לידיעתך

בכל מקום יש פדופילים, אנסי בנות 12, גנבים, נרקומנים ואנשים חסרי תרבות, בודא ברמת הפשיעה ישראל לא במצב כזה גרוע מול חלק גדול ממדינות המערב. ועדיין, גם אני חושב שזאת טעות לחזור לישראל.
 
טעות זו לא מילה הנכונה כי

כי מי מחליט מה זה 'טעות' ?
מי מחליט מה נכון ומה לא נכון בחיים?
אני יכולה לדון על שאלות הפילוסופיות האלו שעות...
&nbsp
לדעתי
אין דבר כזה נכון או לא נכון בחיים שלנו.
אלא רק ההגדרות שאנחנו עושים -
למשל אדם שחזר לארץ, ומאושר פה -אז זה נכון לו. כי הוא אומר שזה נכון.
&nbsp
אחרים יכולים ללעוג לו ולהגיד שהוא עושה טעות...
אבל זו טעות מבחינתם האישית...
מבחינתו זה הדבר הנכון לעשות לו.
&nbsp
מקווה שלא בילבלתי יותר מידי
 

costaet

New member
את כמובן צודקת

התשובה לשאלה הזאת תלויה בסדר העדיפויות של האדם, אם למישהו חשוב מאוד שלילד שלהם תהיה חווית ילדות דומה לילדות שלהם, או שחשוב להם שהשפה העיקרית של הילד תהיה עברית, או קרבה למשפחה, אם כל זה יותר חשוב להם מאשר עתיד בטוח יותר מבחנה בטחונית\מידינית\כלכלית, חינוך, תרבות וכ"ו, אז בשביל אותו בן אדם זאת לא טעות לחזור לישראל. אני ציינתי שאני חושב שזאת טעות, לפי סדרי העדיפויות שלי. האמת שגם לאדם הפועל לפי סדר העדיפויות הראשון שפרטתי, זאת עדיין יכולה להיות טעות, כי מי שעזב לפני 5, 7 או 10 שנים שלא יצפה להגיע לאותה ישראל שעזב, לפי דעתי הייתה הדרדרות מאסיבית כמעט מכל בחינה ב10 או 15 השנים האחרונות.
 
ברוך הבא לפורום


צר לי שזה כל מה שאתה חושב על ישראל.
כל אחד חוזר מסיבה אחרת,
למשל יש לי מכרים שחזרו לישראל בגלל המשפחה- קשה להם בלי משפחה המורחבת.
&nbsp
אישית חושבת שישראל זו מדינה נפלאה לגור בה,
נו חוץ מהקטע הביטחוני.. שמקווה שיפתח בעתיד הקרוב.
 

shebrew

New member
איזה מצחיקה את.. חוץ מהקטע הביטחוני שיפתר - NEVER

את חיה במדינת ליברמן-בנט-דני דנון... יש לך טרוריסטים ערבים מצד אחד שנילחמים על הבית והמדינה שלהם. ויש לך טרוריסטים יהודים מצד שני שנלחמים על הבית והמדינה שלהם. את "עולה חדשה", תיזכרי בשנות ה 90...רבין... תיקווה לשלום... עכשיו תסתכלי מה קורה היום - חמאס מצד אחד ליברמן-בנט-דני דנון מצד שני..... את באמת חושבת שבעתיד הקרוב יפתר הקטע הביטחוני?!
 
שמחה שהצחקתי אותך

צחוק זה כלי חשוב בהתמודדות עם המצב של היום...

&nbsp
אני אופטימית...
משהו שלעולם לא יקחו ממני זה אופטימיות ותקווה!
 
תגובה צי(ו)נית הולמת.

וחוץ מה60 שנים אחרונות יהודים נשרפו , נרדפו והושפלו בכל אירופה.
וכפי שראינו בבריסל ואיסטנבול זה ממשיך :)
כאשר הממשלות שם בין הימין הקיצוני ששונא את היהודים לשמאל הקיצוני הפרו מוסלמי.
&nbsp
וחוץ מזה אתם מהגרים זרים ושונים שם באירופה תזכרו את זה טוב טוב.
 

shebrew

New member
אתה טועה. בישראל הייתי זרה ושונה - "רוסיה מסריחה"

דווקא בלונדון, אני כמו כולם.
והילדים שלי יהיו כמו כולם. הכי חשוב שלא יהיו ישראלים גזענים. ישראלים מסכנים שכל העולם נגדם וכל העולם רק מחפש לשרוף ולרדוף ולהשמיד אותם.
תצא מהסרט ותבין איזו שטיפת מוח עושים לך שם במדינת היהודים... אני מקשיבה לרזי ברקאי לפעמים בדרך לעבודה והבן אדם עשה קריירה מצמד המילים - "האנטישמיות באירופה" וכל עם ישראל מקשיב ומאמין לו, כשהוא מחייך כל הדרך אל הבנק....
 
לכי במזרח לונדון עם חולצת דגל ישראל ותראי :)-

ועולי רוסיה וצאצאיים מצליחים מאוד בארץ לעיתים אף יותר מילידיי הארץ.
 

shebrew

New member
אולי הם מצליחים, אבל הרבה צברים עדיין רואים בהם נטע זר.

אם אתה תלך לקרית ארבע עם דגל פלסטין, אני בטוחה שירצחו אותך הרבה לפני שירצחו אותי במזרח לונדון עם דגל ישראל....
 

costaet

New member
קרית ארבע?

אפילו בתל אביב מספיק להגיד למישהו "חבל שנרצחו חפים מפשע" מיד יצוץ איזשהו ראפר כושל לתת לך מכות, ותקבל מליון תגובות נעצה בעמוד הפייסבוק שלך.
 
על סמך מה את אומרת שהם רואים כנטע זר?

חוץ מהתחושות שלך? יש ביסוס?
ומה הקשר לקריית 4. כידוע לי אין סכסוך טריטואילי בין לונדון לישראל.
 

shebrew

New member
למה שלחת אותי למזרח לונדון עם דגל ישראל? כדי להוכיח לי שגרים

שם הרבה מוסלמים שונאי ישראל ולא נעים לישראלי להיות שם? אז אני שולחת אותך לקרית ארבע עם דגל פלסטין כדי להסביר לך שבישראל יש אי סובלנות לערבים ולא נעים להיות ערבי בישראל. וגם לא נעים להיות רוסי. ההתרשמות היא שלי ושל המשפחה שלי שחיו בישראל מספיק שנים וברחו ממנה לכל הרוחות.

אם להשתמש בדימויים ישראל היא כמו ילד מתבגר מרוכז בעצמו ומתגאה בכך שמאז שנולד הוא כל כך טוב ויפה וחזק ונבון ותמיד צודק. אנגליה היא כמו אדם בוגר ומורכב ושקול שחיי כבר חיים מלאים ויודע ומכיר את גבולות היכולת שלו.. ישראל רוצה לחשוב שהיא מרכז העולם. לונדון היא באמת אחת מהערים המרכזיות בעולם.. כל אחד ומה שמתאים לו.
 

shebrew

New member
סבלנות למי שמפציץ ילדים בעזה או סבלנות למי שעובד איתם במשרד?

כי כל המוסלמים והמוסלמיות שעובדים איתי במשרד יודעים שאני יהודיה ישראלית. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא ויש בינינו יותר הבנה מאשר בינינו לבין בריטים אסלים. בזמן מלחמת עזה דיברנו על המצב המזופת במזרח התיכון, על איך רע שם ועל איזה מזל יש לנו שאנחנו לא שם.. כי כל מה שאנחנו רוצים זה לעבוד, לחיות בשקט, לקנות בית בפרברים, ללכת לתאטרון או להופעה בסופש, להוליד ולגדל ילדים. רק לא לרוץ למקלטים במאה ה - 21.. מה שכן כולם כאן, המוסלמים והלא מוסלמים מאוד מפחדים מחזרה של צעירים שטופי מוח שנסעו להילחם לצד דאאש.. אף אחד לא רוצה להתפוצץ בתחתית בדרך לעבודה, לא הנוצרי, לא המוסלמי ולא היהודי.. מזל שבלונדון זה לא קורה הרבה..
 
למעלה