למה הם לא טורחים לסמן לנו אותם??

mike00

New member
במחשבה שניה,המצב בעזה באמת השתפר מאז

עליית החמאס........ לעראפת היו מיליון שאהידים......
 
אז אולי כדאי שנהיה אדיבים ונעזור להם להתאבד?

המלודרמטיות מלאת הפאטוס לא עושה רושם על אף אחד, יש 200 אלף? סבבה, נמצא אותם, נוריד אותם. עכשיו המיתממים שמזדעזעים לזהם יגידו? "מה תהרגו 200 אלף בני אדם?" מי שמעוניין להתפוצץ על בני אדם הוא לא בן אדם, הוא חיית פרא חסרת צלם אנוש, הוא לא בנאדם, הוא תת-אדם, הוא טרוריסט, הוא מטרת קרטון ותו לא. המספר ממש אבל ממש לא משנה, אם יש 200 אז 200, אם יש 200 אלף אז יש 200 אלף ואם יש 2 מיליון כנ"ל וכן הלאה... האיומים המפגרים של א-זהאר לא מפחידים אף אחד, תרבות המוות הפאטית שלו לא תביא לו השגים, פוזת "אנחנו לא מפחדים למות/אנחנו אוהבים את המוות" באמת לא מאיימת עלינו, זה דבילי וילדותי, כל המולדרמטיות הזו פשוט מטופשת וילדותית.
 

גידעון1

New member
האמת מסקרן אותי לדעת איך נולדה התובנה הזאת?

הרי עד כמה שידוע לי הקוראן/איסלאם אוסר בצורה מפורשת על להתאבד. הטרוריסטים אומנם מצאו פרצה באמצעות "מות קדושים" אך עדיין לא מובן לי מאיפה צצו ה 72 בתולות.
 

מוחמד5

New member
הוא שכח לציין

את פצצת האטום . לא לשכוח שכל תינוק, ילד ,אישה,גבר,זקן ,שחי בעזה הוא יעד - יעד לחיסול , זאת הנקודה היותר מעשית ויותר הגיונית.
 

mike00

New member
אז אם הם כל כך רוצים למות למה אתה כועס

כשאנחנו עוזרים להם??
 

מוחמד5

New member
../images/Emo6.gif אחלה סיוע

ימי !! אוירי!! וקרקעי
 

mike00

New member
שלא תגיד שאנחנו היהודים לא רחמנים בני רחמנים

ברגע שהבנו שהפלשתינים בסך הכל רוצים למות החלטנו לסייע להם במבוקשם..... עם נבחר או לא עם נבחר?
 
מעולם לא היה מישהו שאינו מחבל שהיה יעד לחיסול

אבל אם מישהו כל כך רוצה אנחנו אולי נוכל לספק לו את השירות הזה. זה בסדר, תמשיך להתעלם מהצילומים, הכי נוח, זה לא ישנה העובדה שאנחנו לא יורים על אזרחים ומעולם לא ירינו על אזרחים.
 

מוחמד5

New member
יורים ורצחים

אלה התמונות,זאת המציאות,אלה העובדות . מישהו דיבר על מספרים מקודם (סורי לא זוכר ) ,מספרים לא משקרים, אכן ראיתי את הצילומים ,הצילומים של אותו רב סרן
 
יורים כן - במחבלים שירו לפני אותו בית, אם הם

לא היו שם האם ו4 ילדיה היו חיים גם היום. לא היה שום רצח, הפורונוגרפיה הנקרופילית שנעשתה שם עם צילמי הקלוז אפ על גופות הילדים לא אומרת כלום ולא מעידה על כלום. כן הם מתו, לא נרצחו, מתו, איך? המחבלים השתמשו בהם כמגן אנושי, המחבלים בטיפשותם חשבו שהם יכולים לירות על כוחות צה"ל ולא לחטוף אש חזרה, אז חטפו. הצילומים אכן לא משקרים, לפני אותו בית היו מחבלים שירו על כוחות צה"ל - מישהו יכול להסביר לי מה הם עשו שם? למה הם עמדו לפני אותו בית?, למה הם סיכנו אותו, הם הרי יודעים שיש סיכוי שיחטפו אש חזרה, ככה זה היה בעבר וכך גם יהיה בעתיד, מחבלים יורים - אנחנו יורים חזרה, כן גם אם יהיה גנון מאחורה - לא בעיה שלנו! שיהיו חכמים יותר, הרי הם יודעים שנירה חזרה לא משנה מה, אז פעם הבאה, שיקחו את הלחימה הרחק מבתי בית חנון או כל מקום אחר - מאד מאד פשוט!
 
למעלה