למה הסבל הוא מנת חלקנו לעולמים:

ל נ צ ח

New member
למה הסבל הוא מנת חלקנו לעולמים: ../images/Emo88.gif

מאז ומתמיד ולתמיד כל-הנשמה נצחית כאלוהים כך ה מציאות בה כל המציאויות כולם, לא ראשית לה ולא אחרית אלא המשך ישנם אינספור מצבים במציאות החיים והמוות, כולם, כל-הנשמה תמיד נמצאת במצב מציאותי קיים מסויים. כך היא מתקיימת במצבי מציאות שבמציאות החיים, וכך במצבים של מציאות נוראית עבורה כאשר היא נמצאת במציאות עולם המוות הוא הגיהינום. זה מצב נורא ואיום שבבוא העת לכולם הוא מציאות.
לאחר המון זמן זעקותינו נשמעת וכך בעתה (בעתה אחישנה אומר אלוהים, הוא אותנו מושיע מהתוהו-ובוהו (מהגיהינום) מעינויי-התופת הנוראיים ששם משחרר אותנו מ"התשלום" הנורא תשלום שבדין כולם אותו מחוייבים לשלם עבור חייהם עבור החיים לכולם. מציאות האלוהים אחת היא. היא המציאות הבלעדית. רק בה עבור כולם מתרחשת כל מציאות כל מאורע. וכך התהליך חוזר על עצמו כשהיה באופן מושלם בכל מחזוריות מחדש. כמו למשל מציאות מחזורית בה חורבן תוהו-ובוהו ובריאה מחדש שהמשכו הוא מציאות עולם-החיים שכמנהגו נוהג (גלגול) עד למציאות אחריתו כאשר נחרב.ושוב נברא (מציאות הבריאה) ושוב אותם התהליכים משתכפלים, זהים כשהיו (כל גלגול שלם שכפולו המושלם של קודמו כקודמיו וכך אותו המצב שוב ושוב חוזר חלילה מצב שהיה ויהיה לעולמים במרחבי האחת מציאות האלוהים האינסופית. קללה וברכה גדולה לאדם היא שאין שום גן-עדן שהוא נצחי ברציפותו
בדיוק כמו שהנס הגדול מכולם לכולם שאין שום גהנום פעיל ברציפות אין קץ ללא אל ומושיע.
וכי ואם והיה גן עדן שכזה, חלילה-וחס מנגדו חייב להיות גהנום כזה. גהנום ללא אל ומושיע גהנום שבו היינו מתענים בייסורי-התופת האכזריים הנוראיים מכולם לכולם כאשר הם מכים בנו באכזריות ללא רחם כלשהו ובאין לנו שום רגע של הפוגה, וזה המצב הנורא שבנורא שבנורא, המציאות האיומה מכולם מציאות של גורל עיוור ללא אלוהים. ו לכן האלוהים בו וממנו החסד והרחמים הגדולים לכל-הנשמה, לכולם, עשה סדר בדברים ומאלה הניגודים החיוניים לכל ולחוקות- השמיים יצר הסדר, סדר-מופתי סדר-נצחי המתקיים לעולמים דרך מעגלי-מחזוריות-אינסופית של גן-עדן זמני ומנגדו גהנום זמני, |סדגש\ לעולמים לא איפשר ולא יאפשר להם להתקיים ברציפות ז"א כחוקות-שמיים אותם ציווה לציית לחוקותיו כאשר שם להם את נקודת-ראשית ונקודת-אחרית ומה שביניהן. - אהיה ברור יותר אם אומר ש יש תקופת זמן שהנשמות שוהות בגיהינום (עולם המוות הוא הייסורים), ויש תקופת הזמן בו הנשמות באדם שוהות בעולם הכה מוכר לכל הוא עולם-החיים, שלעומת עולם-המוות(הגיהינום) בוודאי שעולם-החיים הוא גן-העדן. (ראו במאמרי "אור-חדש") האדם יבין שאלוהים ברא את העולם את עולם-החיים הוא גן-העדן, ושבו פיזר את רוב רובו של הטוב ושאת זאת עשה בכל עולם-חיים שברא ויעשה כך ולעולמים בכל עולם-חיים ששוב יברא עבורנו האדם. גם מעט מהגיהנום (כתבלין)(את הרע) החדיר בעולם-החיים כאשר את רוב-רובו של הרע, את עוצמתו של הרע הנורא מיקם בגיהינום שמחוץ לחיים (בעולם המוות) וזאת בכדי שקודם-כל ייעשה הצדק עם כולם ולכולם,(יובהר לכל בקרוב) הגיהינום בבוא המועד יהיה פעיל וימלא תפקידו שזה למרק את עוונותינו בזה שנשלם את חובותינו. רוב התשלום מראש ובמזומן(בייסורים) התשלום הוא תשלום צודק מאין-כמוהו(איש בער לא ידע וכסיל לא יבין את זאת ) כשיתפכח לא יחשב הכסיל לכסיל אז בעת ההארה (התגלות האלוהים בעולם) יבינו כולם את הצדק האבסולוטי צדק לכולם שלו המחיר היקר הנורא עבור החיים הכה-יקרים, הכה-חיוניים לכל, תמורתו נשלם את מחיר חיינו לחיינו ובעולם הבא בו שוב נחייה החיים וזאת אך ורק לאחר התנסותנו בנוראות התופת שבגהיהינום שם מתבצע רוב התשלום. לאחר שבמצרים =( בגיהינום) פרענו לפרעה את החוב שלנו, כאשר לאל הרוע האכזר הזה (אלוהים-אחרים בתנ"ך) בייסורינו שלנו שילמנו את המחיר הנורא היקר על זכותנו לחיות חיים בעולם-החיים, רק אז יושיע אותנו אלוהים משם ולאחר מכן כולנו נשכח הנוראות שעברנו שם בתופת-הגיהינום וכך מייד כאשר נחדש את ימינו כקדם בארץ-המובטחת הוא העולם החדש אותו שוב עבורנו כולם יברא אלוהים, ושעד אחרית הימים שלו שוב לא נזכור את עברנו, ושוב נלך כדרכנו ותמיד קדימה לעברנו שהוא בעצם עתידנו וכך מראשיתו לאחריתו בזה התסריט המעגלי הנצחי החוזר על עצמו באופן דטרמיניסטי פרי תוכנית העל תוכניו הנצחית של האלוהים המתקיימת בו מאז מתמיד ולתמיד לנצח עולמי-עולמים. קהלת א. (ט) מה שהיה הוא שיהיה ומה שנעשה הוא שיעשה ואין כל חדש תחת השמש: (י) יש דבר שיאמר ראה זה חדש הוא כבר היה לעלמים אשר היה מלפננו: (יא) אין זכרון לראשנים וגם לאחרנים שיהיו לא יהיה להם זכרון עם שיהיו לאחרנה: קהלת ג. (יד) ידעתי כי כל אשר יעשה האלהים הוא יהיה לעולם עליו אין להוסיף וממנו אין לגרע והאלהים עשה שיראו מלפניו: (טו) מה שהיה כבר הוא ואשר להיות כבר היה והאלהים יבקש את נרדף: ומהבנת אלה הדברים, גם ניתן להבהיר את פשר הסבל בעולם. והעניין הוא זה כשהנשמה מתייסרת בגיהינום, יש לה שם גם מומנטים של הפוגה ומומנטים אלה הם הסיבה למומנטים הסבל בעולם החיים כי זה לעומת זה עשה אותם. ביום טובה היה בטוב וביום רעה ראה גם את זה לעמת זה עשה האלהים (קהלת) * ~ * ~ * ל נ צ ח * ~ * ~ *
ל נ צ ח
 

ל נ צ ח

New member
מחיר החיים: ../images/Emo88.gif

כולנו שחקנים וצופים באותו המחזה, מחזה החיים (שייקספיר.) חישוב התשלום עבור החיים נעשה בצדק-על ע"י "הנהלת החשבונות" של מעלה. ולא איש בער שידע וכסיל לא יבין את זאת. כולנו משלמים את מחיר החיים מחיר החיים נקבע תמורת חוויותינו. חוויות שחיינו אותם בעולמות קדם עבורן כבר שילמנו למרות שאיננו זוכרים את זאת. את שאנו חיים בזה-העולם, במחיר סבלם יש שמשלמים מחיר גבוה , ויש המשלמים מחיר שהוא פחות גבוה. בגיהינום שבעולם-המוות על כולם שם נכפה לשלם את גמר-החשבון ולמען ששוב נחייה בעולם החיים הבא, כל אלה ששילמו מחיר גבוה בחייהם כאן, שם בגיהינום זה יקוזז להם (ועל כך הנאמר "כולם שווים בפני הדוניי) ושוב הכל יהיה כשהיה. ז"א בעולם הנברא החדש שוב הכל יתחיל מחדש ( עולם כמנהגו נוהג) יהיו נבראים (בני-אדם) שיסבלו בו יותר ויהיו שיסבלו בו פחות מהם וכך עד לסופו שלו העולם, ושוב כל זה חוזר-חלילה... וכך לעולמים בכל סוף עולם כאשר כולנו ניפגש במיצרים (מצרים בתנ"ך) הוא הגיהינום (שאול בתנ"ך) בדין הצדק האבסולותי, כל הנשמה תשלם את גמר החשבון + דמי-הקדימה הגבוהים עבור זכות הכניסה והשהייה בפועל בעולם-החיים החדש שלמעננו למען מהותנו שלנו למען נשמתנו שתחייה, שתנשום-חיים בגוף של אדם, הוא נברא. בכדי את הדברים לנצח-נצחים אותם להנציח, בכל סוף-האחרית של כל עולם שאלוהים ברא, אותו הוא מחריב . < אלוהים המחריב ובורא עולמות > (ספר הזוהר) לאחר סוף-העולם שעתו תמיד בכל סוף האחרית שלו, מייד בעקבותיו הגיהינום הנורא לכל הנשמה. (זו עת צרה ליעקב וממנה יוושע) לאחרי האיומות והנוראות שכולנו נחווה אותם שם בגולה = בעולם המוות, תגיע זמנה של הגאולה שתחול בבראשית של עולם חדש נברא, הוא עולם-החיים החדש ששוב למעננו, למען כולם אלוהים יברא זה יהיה סיום התוהו ובוהו שלו עולם-החיים שהיה. תהילים צב (א) מִזְמוֹר שִׁיר לְיוֹם הַשַּׁבָּת: (ב) טוֹב לְהֹדוֹת לַיהֹוָה וּלְזַמֵּר לְשִׁמְךָ עֶלְיוֹן: (ג) לְהַגִּיד בַּבֹּקֶר חַסְדֶּךָ וֶאֱמוּנָתְךָ בַּלֵּילוֹת: (ד) עַלֵי עָשׂוֹר וַעֲלֵי נָבֶל עֲלֵי הִגָּיוֹן בְּכִנּוֹר: (ה) כִּי שִׂמַּחְתַּנִי יְהֹוָה בְּפָעֳלֶךָ בְּמַעֲשֵׂי יָדֶיךָ אֲרַנֵּן: (ו) מַה גָּדְלוּ מַעֲשֶׂיךָ יְהֹוָה מְאֹד עָמְקוּ מַחְשְׁבֹתֶיךָ: (ז) אִישׁ בַּעַר לֹא יֵדָע וּכְסִיל לֹא יָבִין אֶת זֹאת: (ח) בִּפְרֹחַ רְשָׁעִים כְּמוֹ עֵשֶׂב וַיָּצִיצוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן לְהִשָּׁמְדָם עֲדֵי עַד: (ט) וְאַתָּה מָרוֹם לְעֹלָם יְהֹוָה: (י) כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יְהֹוָה כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ יִתְפָּרְדוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן: (יא) וַתָּרֶם כִּרְאֵים קַרְנִי בַּלֹּתִי בְּשֶׁמֶן רַעֲנָן: (יב) וַתַּבֵּט עֵינִי בְּשׁוּרָי בַּקָּמִים עָלַי מְרֵעִים תִּשְׁמַעְנָה אָזְנָי: (יג) צַדִּיק כַּתָּמָר יִפְרָח כְּאֶרֶז בַּלְּבָנוֹן יִשְׂגֶּה: (יד) שְׁתוּלִים בְּבֵית יְהֹוָה בְּחַצְרוֹת אֱלֹהֵינוּ יַפְרִיחוּ: (טו) עוֹד יְנוּבוּן בְּשֵׂיבָה דְּשֵׁנִים וְרַעֲנַנִּים יִהְיוּ: (טז) לְהַגִּיד כִּי יָשָׁר יְהֹוָה צוּרִי וְלֹא עלתה \\{עַוְלָתָה\\} בּוֹ: * * *
ל נ צ ח
 
הדבר היחיד שיכולתי להסכים עם מה שכתבת

הוא המזמור. כל שאר הדברים ידידי, אין להם כאן מקום בפורום. הם נוגדים את האמונה המשיחית ולא תואמים את דבר ה'.
 

ל נ צ ח

New member
כולם ישתחררו מעולם המתים באמצעות המשיח

זאת לא כתבתי בשתי המאמרים למעלה, אך כן רבות הבהרתי זאת וגם בפורום זה במאמרים אחרים שכתבתי כמו בזה שעל
המשיח
‬ ציטוט: " " על חורבותיו של העולם שנחרב (בסוף חורבן בית המקדש (בית המקדש =העולם), אלוהי ישראל מקים ( בורא ) עולם-חיים חדש, בו (בראשיתו של העולם) המשיח-הגואל נגאל מהמתים כאשר באמצאותו כולם שכבר היו גם הם יגאלו. " "
ל נ צ ח
 
משיח בן דוד הוא ישוע המשיח

והוא נולד בבית לחם יהודה לפני כמעט 2000 שנה. אין עוד משיח אחר מלבדו. הוא זה שהיה שהווה ושיבוא.
 
לא.

לישוע יש את המונופול על האמת. כי הוא האמת. אתה מבין? זה לא עניין שיש לאדם כלשהו איזושהי אמת. או לקבוצה של אנשים כלשהם, שהאמת נמצאת אצלם. ישוע. ישוע הוא האמת. לא היהדות, לא הנצרות, ובטח שלא האיסלם. ואם אנחנו רוצים להיכנס לעניינים של הזרמים בנצרות, אז האמת לא נמצאת אצל הקתולים או אצל האורתודוקסים או אצל הבפטיסים או אצל הפנטיקוסטלים, או אצל היהודים המשיחיים.. האמת נמצאת אצל ישוע, הוא האמת.
 

ל נ צ ח

New member
שמות רבים לאלוהים, למשיח.שמו האמיתי ידעו כולם

כאשר משיח-אלוהים הנאמן והאמיתי יתגלה לכולם בעולם.
כמו שאלוהים ברורות אומר זאת בספר ישעיה נב : ישעיה נב (ו) לָכֵן יֵדַע עַמִּי שְׁמִי לָכֵן בַּיּוֹם הַהוּא כִּי אֲנִי הוּא הַמְדַבֵּר הִנֵּנִי: (ז) מַה נָּאווּ עַל הֶהָרִים רַגְלֵי מְבַשֵּׂר מַשְׁמִיעַ שָׁלוֹם מְבַשֵּׂר טוֹב מַשְׁמִיעַ יְשׁוּעָה אֹמֵר לְצִיּוֹן מָלַךְ אֱלֹהָיִךְ: (ח) קוֹל צֹפַיִךְ נָשְׂאוּ קוֹל יַחְדָּו יְרַנֵּנוּ כִּי עַיִן בְּעַיִן יִרְאוּ בְּשׁוּב יְהֹוָה צִיּוֹן: (ט) פִּצְחוּ רַנְּנוּ יַחְדָּו חָרְבוֹת יְרוּשָׁלִָם כִּי נִחַם יְהֹוָה עַמּוֹ גָּאַל יְרוּשָׁלִָם: (י) חָשַׂף יְהֹוָה אֶת זְרוֹעַ קָדְשׁוֹ לְעֵינֵי כָּל הַגּוֹיִם וְרָאוּ כָּל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:
ל נ צ ח
 
אכן שמות רבים לאלוהים

ואכן את שמו האמיתי כולם ידעו. כל ברך תכרע. וכל לשון תודה - שישוע המשיח הוא האדון - מלך המשיח. לכן ידע עמי שמי. לכן ביום ההוא - יום הישועה של כל אחד באופן אינדיבדואלי, וגם יום ה' בו יתגלה ישוע המשיח בענני הכבוד.
 

ל נ צ ח

New member
לאף דת אין מונופול לשמו האמיתי של המלך-המשיח.

כנאמר מהאלוהים וכך בגוף רבים: כֻּלָּנוּ כַּצֹּאן תָּעִינוּ אִישׁ לְדַרְכּוֹ פָּנִינוּ.. לא שהיחיד תעה, אלה הכלל תעו. (תעו בדרך פרשנותם את דברי האלוהים) האלוהים אומר את זאת בספר ישעיה נג' (א) מִי הֶאֱמִין לִשְׁמֻעָתֵנוּ וּזְרוֹעַ יְהֹוָה עַל מִי נִגְלָתָה: (ו) | כֻּלָּנוּ כַּצֹּאן תָּעִינוּ אִישׁ לְדַרְכּוֹ פָּנִינוּ..
 

ל נ צ ח

New member
"אנשים חושבים בעדר ומשתגעים בעדר"(צ'רלס מקיי)

"בתוך הממסד אתה יכול להנות. מחוץ לממסד אתה יכול להגיע לחקר האמת" (אורי מילשטיין). "הטירוף אצל היחיד הוא היוצא מן הכלל – אבל אצל קבוצות, מפלגות, עמים, תקופות, הוא הכלל". פרידריך ניטשה, "מעבר לטוב ולרוע" קטע 156 (3, 83) הדרך אל האותנטיות מחייבת את האדם להתגבר בהתמדה על עצמו, על הערכים של דורו ועל האתוס של תקופתו" (אלבר קאמי) "רק אנשים מעטים נהנים מחירות אמיתית, כולנו עבדים לרעיונות או מנהגים" (אלפרד דה מיסה) "עם הזרם שוחים רק דגים מתים. דגים חיים שוחים נגד הזרם" אורי מילשטיין (בראיון ל'מוסף', ערוץ 8, 29.7.2001)
 
נכון.

אך אלוהים מעולם לא נתן דת לאף אדם. אלוהים כורת בריתות. הוא כרת ברית עם נוח, הוא כרת ברית עם אברהם, הוא כרת ברית עם משה ועם ישראל בסיני, והוא כרת ברית חדשה, עם בית ישראל ובית יהודה בדם ישוע המשיח(ראה ירמיה ל"א: 31). ישעיה נ"ג כפי שאתה אולי יודע, מדבר על המשיח, על ישוע המשיח. וכשישעיה אומר כשכולנו כצאן תעינו, איש לדרכו פנינו וה' הפגיע בו(במשיח) את עוון כולנו. הוא התכוון לכך שכל מי שלא מקבל את המשיח הזה - את ישוע כאמת. הולך בדרך התעות.
 

ל נ צ ח

New member
אלוהים נתן כל דת וכת ../images/Emo70.gif

אלוהים כחפצו כל דת וכת עם כל בריאתו אותם עשה.
אלוהים בהשגחתו המתמדת תמיד מנהל את כל הבריאה על כל פרט שבה.
כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ יְהֹוָה עָשָׂה בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ בַּיַּמִּים וְכָל תְּהֹמוֹת: (תהילים קלה,ו) הִןֵ אָנֹכִי בָּרָאתִי חָרָשׁ נֹפֵחַ בְּאֵשׁ פֶּחָם וּמוֹצִיא כְלִי לְמַעֲשֵׂהוּ וְאָנֹכִי בָּרָאתִי מַשְׁחִית לְחַבֵּל: (ישעיה ד, טו) מַה גָּדְלוּ מַעֲשֶׂיךָ יְהֹוָה מְאֹד עָמְקוּ מַחְשְׁבֹתֶיךָ: (תהילים צב, ו ) מאת: ל נ צ ח ו 06/05/05 | 23:51 אי אפשר להיות נושא ומוליך לפיד האמת אל המוני עם צפופים בלי לסכסך בשלהבתו את זקנו של אחד מהם. ג.כ ליכטנברג) המבין יבין, וכעת דבריי : " החכמה האוניברסלית של הכל נמצאת בכל. ובכדי שהאדם הראוי לכך יגיע לתובנות הגבוהות בקשר לאמת, בחכמתו האבסולוטית אלוהים את העוגה (את האמת) פיזר בכולן הדתות והתורות הגדולות וגם בפחות גדולות מתוך כוונה להחכימם ולא מבלי לבלבלם בקשר לידיעתם באמת את האמת וכך קבע וכך זה למען שעולם כמנהגו ינהג עד להתגלותו בו במשיח-האלוהים הוא המשיח-המבשר המלך המשיח. היהדות זכתה בפרוסה הגדולה הרצינית שהיא גם החיונית מכולם ממנה ניתן להגיע לפשר האמת כאשר לנצרות גם נתן חלק חיוני ביותר אך פחות גדול מזה שנתן ליהדות, אך בו שם כמה וכמה חלקים חיוניים ביותר שאחסיר מהיהדות, וכך גם עשה עם השאר תוך כדי שנתן לכל אחת נתח קטן יותר של האמת מזו שנתן לקודמת לה. הכל בא משורש אחד. "
ל נ צ ח
 
הייתי מנסח זאת אחרת

אלוהים מאפשר לכל הדתות והכתות להתקיים. אך זוהי לא כמיהת ליבו, זוהי לא המחשבה שעומדת מאחרי תכניתו עבור האנושות. אלוהים כרת בריתות עם אנשים פרטיים ועם עם ישראל, ועתה בברית החדשה זוהי ברית שנכרתה עם העם היהודי, ושכל שאר העמים יכולים להיכנס לתוכה. אני לא אומר שכל מה שנמצא בדתות(וברשותך אני אתייחס רק ליהדות ולנצרות, כי את האיסלם אני מודה שאני לא ממש מכיר למרות שעיינתי בקוראן) הוא רע. ישנם דברים טובים ונכונים ביהדות הרבנית, כמו גם בכנסיות המסורתיות ישנם דברים שהם נכונים וטובים ומאת האדון. אך מה שעולה מהכתובים, הוא שאלוהים הוא אלוהי הברית, והוא כרת בריתות עם בני-האדם, והברית החדשה נכרתה בדמו של המשיח ישוע, בכדי שבני האדם יוכלו להתחבר עם אלוהים חיים, בקשר אמיתי ואינטימי.
 

ל נ צ ח

New member
ברית אלוהים זו ההבטחה האלוהית שהחיים,לעולמים

הם ממנו מובטחים לכולם. ישוע מסמל את האדם ככלל (עבדו בחירו) לו אלוהים אביו מבטיח מלכות השמיים שהם חיים נצחיים לכל הנשמה. הדרך שעל האדם לזכות בהם ( על התשלום לחיים ) הבהרתי במאמריי שבראש השרשור. כל הנעשה ע"י האלוהים הכולל דרכה של כל דת כת וכל פרט נעשה מהמחשבה שעומדת מאחרי תכניתו עבור האנושות. תכניתו עבור האנושות היא שעולם ינהג כמנהגו. קרבה מאוד התגלותו המדהימה לכלל האנושות. אז תתגשם גם זו נבואתו מספר צפניה ג: (ט) כִּי אָז אֶהְפֹּךְ אֶל עַמִּים שָׂפָה בְרוּרָה לִקְרֹא כֻלָּם בְּשֵׁם יְהֹוָה לְעָבְדוֹ שְׁכֶם אֶחָד:
 
שהעולם ינהג כמנהגו?

אז למה המבול? למה התורה? למה הברית החדשה? למה היה על ישוע למות? אם על העולם לנהוג כמנהגו? אני לא שואל כדי לדעת, אני יודע למה. אך אם התכנית של אלוהים עבור האנושות היא שהעולם ינהג כמנהגו, אזאי לא היה כל צורך לא במבול, לא בתורה לא בנביאים ולא בכתובים ולא בברית החדשה. אלוהים רוצה מהרגע שבו הוא ברא את העולם דבר אחד - מערכת יחסים עם האדם. זה היה הרצון שלו אז, וזה הרצון שלו גם היום ותמיד יהיה רצונו. הבעייה של האנושות מאז האדם הראשון חטא, היא החטא שנמצא בתוכנו, ומפריד אותנו מאלוהים. רק הדם של ישוע המשיח מכפר על החטאים שלך ושלי ושל כל האנושות כולה.
 

ל נ צ ח

New member
המבול וכל מאורע אחר=חלק חיוני בתוכנית האלוהים

הקדושה המבטיחה את החיים לעולמים לו/לכולם. לו חלילה וחסר פרט אחד בלבד באורגניזם השלם ז"א באחד-האלוהים (כל דבר בו) למשל גלקסיה שלמה שלא במקומה ובעתה או אפילו וחסר בו הדבר הקטן והמזהרי ביותר או גדול ממנו כמו למשל גרגר אבק שלא במקומו ובעתו, ואבדנו כולם ביחד איתו. ברוך-השם כחפץ אלוהים כל דבר מיקם במקומו ובעתו, עולם כמנהגו נוהג. קהלת ג (א) לַכֹּל זְמָן וְעֵת לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם: משלי טו (יא) שְׁאוֹל וַאֲבַדּוֹן נֶגֶד יְהֹוָה אַף כִּי לִבּוֹת בְּנֵי אָדָם: ישעיה מח (ט) לְמַעַן שְׁמִי אַאֲרִיךְ אַפִּי וּתְהִלָּתִי אֶחֱטָם לָךְ לְבִלְתִּי הַכְרִיתֶךָ: (י) הִנֵּה צְרַפְתִּיךָ וְלֹא בְכָסֶף בְּחַרְתִּיךָ בְּכוּר עֹנִי: (יא) לְמַעֲנִי לְמַעֲנִי אֶעֱשֶׂה כִּי אֵיךְ יֵחָל וּכְבוֹדִי לְאַחֵר לֹא אֶתֵּן: תהילים צב (ו) מַה גָּדְלוּ מַעֲשֶׂיךָ יְהֹוָה מְאֹד עָמְקוּ מַחְשְׁבֹתֶיךָ: (ז) אִישׁ בַּעַר לֹא יֵדָע וּכְסִיל לֹא יָבִין אֶת זֹאת:
 

ל נ צ ח

New member
כל אשרחפץ יהוה עשה בשמים בארץ בימים וכל תהמות

תהילים קלה (ו) כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ יְהֹוָה עָשָׂה בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ בַּיַּמִּים וְכָל תְּהֹמוֹת:
 

lion 7

New member
סליחה שאני מתערב בויכוח הביזנטי זה

/tapuzforum/images/Emo188.gifכל אדם שקיבל עליו הסכם נוסח ועידת ניקיה והמשך הועידות שהיו נקרא נוצרי ושייך לנצרות , אין כאן אם ולא , אין משחקי מלים , הכנסיה הנוצרית היא גוף המשיח , בפורום נצרות משיחית זה אמור שאנו הנוצרים נביע את דעתנו , אתה יכול לומר אני לפי ראיית האמונה המשיחית היהודית רואה מפרשנותנה השאובה מהכנסיה הבפטיסטית הדרומית היא שהנצרות לא מייצגת אותי , ואז אתה בבעיה , או יהדות או נצרות , ביהדות יש זרמים שהם י``ג שמהוים את היהדות , הנצרות היא דת ואמונה של 2 מליארד נוצרים , רק אלוהים יודע מי מהם מאמינים ולא מתוך הכנסיות שלהם . אני מבקש לקבל את דברי בצניעות וכבוד לשנינו , כי הדברים אלה שהנצרות לא דת מיצגת אותי כאדם נוצרי הנולד מחדש יחד עם כל הכנסיות הם צורמים לאוזני אח יקר במשיח .
 
בוא קודם נרגע

נוריד את הטונים, של כעס, עצבים ורוגז. ואז אפשר לדון במהי האמונה המשיחית, מהי נצרות, ומיהי הכנסייה הבפטיסטית הדרומית - שמעולם לא שמעתי עליה לפחות לא על הדרומית. בוא לא נאשים אנשים בכל מיני דברים, בוא לא נשים אנשים בקופסאות, בוא נדון ביחד על הדברים, מבלי לפגוע אחד בשני, מבלי לקבוע אחד לשני דברים ומבלי לחשוב רעה אחד על השני(באמת שאני לא חושב עליך ולו מחשבה אחת רעה). אפשר? אני אנסה להגיב מהדברים שאני יודע. אני אתחיל עם המושג האמונה המשיחית. האמונה המשיחית, מבוססת אך ורק על התנ"ך ועל הברית החדשה. אין לה שום מקור אחר שעליו היא מסתמכת ואין לה גם שום צורך להסתמך על מקורות אחרים, למעשה חלילה לי מאפילו לחשוב שהאמונה המישחית - אמונתנו אם תרצה או לא, תשאב את אמונתה מאנשים. כשאנחנו מדברים על המושג נצרות, המושג מדבר בעיקר על הכנסיות המסורתיות, אך גם על זרמים שונים בנצרות(בפטיסטים, פנטיקוסטלים, מתודיסטים וכו') כשאנחנו מדברים על האמונה המשיחית, אנחנו מדברים על כל המאמינים בישוע המשיח באשר הם. יהודים משיחיים- יהודים שמאמנים בישוע המשיח כבן-אלוהים חיים. משיחיים - כל המאמינים מעמים אחרים שמאמינים בישוע המשיח כבן אלוהים חיים. Christians = משיחיים. האמונה המשיחית התחילה הרבה לפני וועדת ניקיאה או כל וועדה אחרת. האמונה המשיחית התחילה למעשה גם לפני שישוע המשיח נולד בבית לחם לבתולה ושמה מרים. האמונה המשיחית, התחילה בספר בראשית פרק ג' פסוק 15 - האמונה המשיחית מתחילה בהבטחה למין האנושי שיבוא משיח לגאול את האנושות. אדם וחוה לאחר הנפילה לאחר ששמעו את ההבטחה הזאת היו למעשה המאמינים הראשונים בבואו של המשיח, אחריהם היה זה אברהם, שפגש את בן האלוהים כמלכי-צדק. ולאחר מכן באלוני ממרא. האמונה המשיחית משתרעת על כל התנ"ך והברית החדשה. הקהילה הראשונה, אם אתה מתעקש הכנסייה הראשונה, נולדה בחג השבועות כפי שישוע המשיח הבטיח, כשרוח הקודש צלחה על כל אחד ואחד מהם. וכולם התחילו לדבר בלשונות חדשות. כך זה התחיל. ההתעוררות הגדולה ביותר בהיסטוריה, הייתה ההתעוררות הראשונה בירושלים לפני כמעט אלפיים שנה. מאז התחילו להיות מאמינים. כולם היו - יהודים. כך שלמעשה היהדות המשיחית התחילה הרבה לפני כל המסורת של הכנסייה המסורתית. יותר מאוחר, כיפא - פטרוס ראה בחזון, שעל הבשורה לצאת גם אל הגויים- אל שאר העמים. ולאחר שקורניליוס נטבל ברוח והחל גם הוא לדבר בלשונות חדשות, ההיסטוריה של הקהילה של המשיח - של גוף המשיח - של כלת המשיח החלה. כך התחילו הדברים, בין התקופה ההיא, להיום - אכן ישנה היסטוריה של כמעט אלפיים שנה. חלקה מאד קשה ועצובה. אך עם זאת הרוח בוודאי ובוודאי שגילתה למאמינים באלפיים השנים האחרונות סודות של המלכות, ובטח שישנם דברים נכונים וטובים שהכנסייה ההיסטורית קיבלה ברוח הקודש. לקראת סוף המאה ה-19, יהודים מאוקראיינה, הגיעו בהתגלות הרוח, להבנה שישוע המשיח, והחלו לללכת בדרכו, כשהם מבינים שהם לא חייבים להיות תחת הסמכות של הכנסיות המסורתיות, ושעליהם למצוא את זהותם היהודית במשיח. וכך התחילה התנועה היהודית משיחית, שבזמנו נקראה, התנועה העברית המשיחית. The Christian Hebrew movment כשאני הגעתי לאמונה במשיח, גיליתי שבברית החדשה ישנה התייחסות רצינית לעם היהודי, ולמעשה לא הבנתי מה הקשר בין מה שקראתי בברית החדשה, לדת הנוצרית, כפי שהכרתי אותה אז(הכרות שיטחית, מתוך סרטים ספרים והחברה הישראלית) בתחילת דרכי באמונה, כלל לא התייחסתי לנצרות, וגם לא ליהדות המשיחית. אך לאחר שנפגשתי עם יהודים משיחיים, וגרתי איתם בקהילייה למדתי מהי יהדות משיחית, מה המשמעות של היותי יהודי במשיח. מהי הכנסייה ההיסטורית, ואיך אפשר לחבר את השניים ולהפוך אותם לכלה אחת ומאוחדת במשיח. כן זה אפשרי. במקום בו גרתי פגשתי הרבה מאד קתולים(בקהילה שלי אגב ישנם גם קתולים), הרועים שלי נפגשים במפגשים קבועים עם קתולים, ועם פרוטסטנטים, במטרה להתאחד, ולהתגבר על הפערים, כשישנו משהו אחד משותף - האהבה הבלתי מתפשרת לישוע המשיח. אחת ולתמיד, ואני מבקש שתפסיק לכתוב שאני משתייך לאיזשהו זרם בנצרות. אני לא בפטיסטי, אני לא פנטיקוסטלי, אני לא קתולי ואני לא אורתודוקסי. אני יהודי שמאמין בישוע המשיח. לא מושפע מאף זרם של שום כנסייה, דבר ה' הוא הדבר היחיד שהוא נר לרגליי.
 
למעלה