למה הקפה בסטארבקס כל כך יקר?

Aphelion

New member
למה הקפה בסטארבקס כל כך יקר?

ממה הוא עשוי, מפולי זהב? מישהו אולי יודע כמה זה עולה בארה"ב? בכלל הקפה פה בארץ כל כך יקר לעומת שאר ארצות העולם, מהי הסיבה לכך?
 
לפי דעתי::

בכל מקום קפה טוב הוא קפה יותר יקר, אבל: בארץ שלנו לא יודעים להבדיל בין קפה טוב לקפה מחורבן, ולכן, לדוגמא, הקפה בסטארבקס או בארומה, עולה אותו דבר כמו באר קפה
 

Aphelion

New member
בהחלט

אבל אצלנו הקפה הכי מחורבן עולה יותר מקפה טוב בהרבה מאד מקומות אחרים בעולם. לחלוטין נסחפים פה עם המחירים, זה מגיע למצב שאנשים מהמעמד הבינוני צריכים לחשוב טוב-טוב על איזה קפה הם מוציאים כסף, קפה להמונים הוא מוצר נכחד כאן בארץ.
 

אילן די

New member
כשביקרתי בארץ

נכנסתי לסטארבאקס (אני אוהב את הפרפוצ´ינו שלהם) ולא זכור לי שהיה יקר יחסית לארה"ב. פה הקפה הרגיל שלהם (נאמר לאטה קטן שהם קוראים לו Tall) עולה 2.75$. כמה עולה בארץ ?
 

Aphelion

New member
בארץ

אני יכולה להגיד לך כמה עולה הבינוני, 16 שקלים, והוא ממש קטן, אותו קפה אני יכולה לקנות ב-8 שקלים, לא שווה 16. אני עוד רגילה לקפה של ספרד שעולה 5 שקלים במקומות יוקרתיים, אבל אני רואה שגם בארה"ב זה לא מי יודע מה זול. רק שהם מרוויחים בדולרים ואנחנו בשקלים, וזה ההבדל.
 

אילן די

New member
אז זה אותו דבר. עדיף קפה בבית.

הבינוני (Grande) עולה 3.25$ שזה קרוב מאד ל-16 שקלים. בארץ גם יש מע"מ יותר גבוה כך שזה משפיע על המחיר לצרכן. תעשי אספרסו בבית. גם יהיה יותר טוב מכל סטארבאקס (באחריות) וגם יותר זול.
 

Aphelion

New member
צודק

באמת עדיף להשקיע במכונת אספרסו(אין לי כרגע), מאשר להמשיך ולבזבז כסף בסטארבאקס. לא תארתי לעצמי שזאת רשת כזאת יקרה, כי האיכות ממש לא משהו.
 

ilancafe

New member
בגלל שכ"ד ושכ"ע מאד גבוהים!!

כמו בארה"ב, אנגליה ועוד והפוך מאיטליה וספרד.
 
למעלה