למה ויסוצקי התחילו לעשות פרסומות למוצרים שלהם?

החיסכון אינו תורם להם כלום, מפני שגם הנסורת של ויסוצקי וגם הקפה-דרעק-אלדין לא נמסרים בחינם.
שער בנפשך מה היה המחיר אם היה מדובר בתה האיכותי של אז...

ואם מדברים על חיסכון, אז איך תסביר, כשכל בוגר וילד במשפחה, נושא פלפון משוכלל, בלחץ דעת הקהל?
אין ברירה!!!

לי אין טלפון סלולרי ומאוד קשה לי להסתדר,גם לצעירים קשה להסתדר בלי.

לגבי ילדים זה שיגעון של ההורים "שידעו כל רגע איפה הילד נמצא" - חלקו נכון רובו לא.

גם הילדים עצמם מפעילים מכבש לחץ עצום על ההורים,וזה נהיה כבר סטנדרט.

לעיתים הילדים מקבלים את הטלפון הישן של ההורים.

דוגמה נוספת, בתחום הטעם, של הרגעים הקטנים בחיים, היא הקקאו. מאז החל מסע "התעוררות" למען
הבריאות, כל החנויות מוכרות רק "דל שומן", ולמותר לציין שהטעם שלו, בהשוואה לקקאו ה"עתיר שומן",
מזכיר את סיפור הטעם של האלדין. במילה אחת: דרעק". במשך איזה זמן, אי אפשר היה להשיג בארץ,
קקאו "בטעם של פעם", כי היבואנים הגדולים התאחדו והציבור לא התמרד. אבל אז נכנסו לשוק יבואנים
קטנים, פרטיים, ומי שהפעיל את התאים האפורים - גם מצא אותם.
נפלו בקנוניה של ה"דל שומן".

עכשיו רוב האנשים התעוררו מזה.

שוב במטרה היא בעיקר לחסוך כסף - התירוץ הוא דל שומן.

איך דעתי בעיניך, ילד קטן וחצוף שכמותך?
כבר לא כ"כ ילד 52
 

דגלמנגל

Well-known member
שער בנפשך מה היה המחיר אם היה מדובר בתה האיכותי של אז...
לא צריך לשער. המחירים לא היו בשמיים, כמו שהיום הם אינם בשמיים. הבעיה היתה שלא היה יבוא מסודר.
אין ברירה!!!
לי אין טלפון סלולרי ומאוד קשה לי להסתדר,גם לצעירים קשה להסתדר בלי.
לגבי ילדים זה שיגעון של ההורים "שידעו כל רגע איפה הילד נמצא" - חלקו נכון רובו לא.
לא מדובר ב-יש/אין סלולרי, אלא במחשבי הכיס המשוכללים, שעולים הון תועפות, כאשר מכשירים פשוטים,
עד ₪500 נגיד, הם תופעה נדירה. ותתפלא לשמוע, גם בנוקיה עתיק 3120 המקורי (כמו שלי) אפשר לדעת
איפה הילד נמצא.
גם הילדים עצמם מפעילים מכבש לחץ עצום על ההורים,וזה נהיה כבר סטנדרט.
לעיתים הילדים מקבלים את הטלפון הישן של ההורים.
לפני רגע דיברת על חיסכון במחירי התה והקפה. עכשיו אתה מספר לי על "סטנדרט".
כבר הסברתי לך, שהכל עניין של סדר עדיפויות לקוי.
הילדים מפעילים מכבש על ההורים? ומה ההורים, משותקים?! שיושיבו את הילדים לשיחה
ויסבירו להם "איפה הם חיים", במקום להיגרר לצייתנות עיוורת. אפשר, על הדרך, לעודד
אותם להישגיות בלימודים, למען הצלחה בחיים ו...הרבה כסף. זה לא הולך בזבנג וגמרנו.
חינוך זה עבודה קשה ומתמשכת. "חיסכון" בחינוך, גם הוא תוצאה של סדר עדיפויות לקוי.
נפלו בקנוניה של ה"דל שומן".
עכשיו רוב האנשים התעוררו מזה.
שוב במטרה היא בעיקר לחסוך כסף - התירוץ הוא דל שומן.
ה"קנוניה" היחידה, אם אתה מתעקש לקרוא לזה ככה, היא בשוק מוגבל, שנשלט ע"י יבואנים גדולים בודדים.
כבר לא כ"כ ילד 52
ביג דיל. בצורת ההתבטאות שלך, בין השאר, אתה עדיין ינוקא.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
הם גילו שהם לא מוכרים תה
לפני הרבה שנים בתה השחור של ויסוצקי באריזה הירוקה הם הוסיפו כיתוב: בטעם עשיר.
ובאמת תקופה מסויימת טעמו באמת השתפר והיה מעולה ביחס לתה השחור שלהם באריזה הכחולה שתמיד היה חסר טעם. אחר כך זה הפך לרולטה. היה סיכוי שהתה באריזה שקנית יהיה בטעם הטוב. אבל היה סיכוי שגם לא. אחר כך זה כבר הפך ממש נדיר שתתפוס קופסה עם התה בטעם הטוב. רובם כבר היה לא טוב. בשלב הזה פרשתי מויסוצקי.
 

דגלמנגל

Well-known member
לפני הרבה שנים בתה השחור של ויסוצקי באריזה הירוקה הם הוסיפו כיתוב: בטעם עשיר.
ובאמת תקופה מסויימת טעמו באמת השתפר והיה מעולה ביחס לתה השחור שלהם באריזה הכחולה שתמיד היה חסר טעם. אחר כך זה הפך לרולטה. היה סיכוי שהתה באריזה שקנית יהיה בטעם הטוב. אבל היה סיכוי שגם לא. אחר כך זה כבר הפך ממש נדיר שתתפוס קופסה עם התה בטעם הטוב. רובם כבר היה לא טוב. בשלב הזה פרשתי מויסוצקי.
כמוני כמוך.
 
למעלה