למה מי שלא אקדמאי לא מקבל בלשכה עבו

robet

New member
למה מי שלא אקדמאי לא מקבל בלשכה עבו

שלום כפי שכבר כתבתי לפני כמה ימים אני מובטל טרי ואני לא אקדמאי אבל למדתי במכללת אשרות קורס web master בתקווה לעבוד בתחום שכל מי שרצה עתיד טוב יותר עבר אליו (זה היא לפני שנה וחצי בשיא של ההי טק) אבל אז באה הנפילה הגדולה וגל הפיטורים והקורס נגמר וגם כל החלומות להתקבל ללא נסיון בגלל הביקוש הרב התקבלו גם חסרי נסיון ומאז אני לא מצליח למצא כיוון. הלכתי היום ללשכה ושמתי לב שכל חסרי המקצוע פונים שמאלה וברשימת הקורסים יש מכונאות מסגרות בניין וכו, ואילו בצד ימין יש חדר לאקדמאים שהם מקבלים הכוונה לתחום ההיי טק ואני לא זכאי להתקבל לשם ואז הבנתי שאני לא שווה כלום אני מתחיל להתיאש מחפוש עבודה טובה ושוקל לחפש עבודה פשוטה כמו לפני האבטלה (מחסנאי נהג סוכן) מה דעתכם ? ? ?
 
אז ככה

אני מובטל כבר שנה אני כעיקרון טכנאי מחשבים שגם הלכתי וניסיתי ומהלא עשיתי בשביל להכינס לשוק העבודה התובעני והאכזרי והגעתי למסקנה אם אני לי אז מי לי תראה בתאריך ה \03\4\10 יתקיים בחולון יריד תעסוקה שמה כל המכללות שיציעו את הקורסים שלהם ודרך לשכת התעסוקה אתה מקבל הפניה לאחת מן המכללות אני אומר תיכנס לפקיד של לשכת התעסוקה תבקש ממנו אם יש קורס שבתחום שלך ואז הוא יתן לך הפניה ליריד התעסוקה שמה אתה צריך לגשת ואני מקווה שתעבור את הקורס ומשמה השמים הם הגבול בכל אופן מה שאני אומר זה לא להתייאש צריך קצת מזל בחיים לא יזיק אגב הקורס הוא על חשבון המדינה ואתה מקבל דמי אבטלה הבטחת הכנסה בזמן הלימוד שיהיה בהצלחה
 

prop90

New member
הצעה לאנשי הפורום

קודם כל בפנייה אישית לא להתייאש.... תמיד יש פיתרון להכול רק לחפש בקצב... ולשאר משתתפי הפורום, חלקכם לומדים באוניברסיטאות ברחבי הארץ וקשורים בכול מיני מקומות, אם יש מישהו שיודע על יריד תעסוקה זה יהיה מצויין לפרסם פה כמו שפרסם קודמי לתגובה... ובהצלחה לכל המחפשים
 

havalina

New member
לשכת התעסוקה לאקדמאים

בתור מי שהייתה זכאית לשירותיה של לשכת התעסוקה לאקדמאים, אמנם התרשמתי לטובה מהרושם שהם מנסים להעביר, והם טוענים שהם מצליחים לעזור להרבה אנשים, אבל דווקא עבור אנשים עם מעט נסיון או אם תואר ראשון "בלבד", יותר קשה להם למצא משהו מתאים. הלכתי ללשכה בירושלים (רק לשם מותר לי ללכת, בהתאם למקום מגוריי) והם חיפשו לי משרות רק בירושלים, למרות שאני הייתי מוכנה להעתיק את מקום מגוריי לת"א. כשביקשתי שיחפשו לי גם בת"א אמרו שזה לא אפשרי, עליי קודם לעבור לגור בת"א ורק אח"כ אוכל לחפש שם עבודה.
כשמצאתי משרה רלוונטית דרכם בת"א, ושלחתי קו"ח, ולא חזרו אליי, וזה בניגוד לחוק (שלהם!) שחובה לחזור אל המועמד עם הצעה לראיון / דחיה תוך 24 שעות, הפקידה עוד אמרה לי שיש עוד הרבה כמוני בלשכה בת"א.. וחוץ מזה, לאנשים מתחת לגיל 35 הם מחוייבים לחפש עבודה במקצועם רק למשך חודשיים. בקיצור, ואולי יש אנשים שיחלקו על דעתי, אבל אל תסתמך על לשכת התעסוקה. זה חלון חיפוש צר ביותר. תנסה בדרכים פחות ממוסדות (חברות השמה, עיתונים, דרך חברים, חברות כ"א), ואל תצטער כ"כ שאינך זכאי לשירותיה של לשכת התעסוקה לאקדמאים.
 
למעלה