מחפשת עבודה17
Active member
לגבי פורומים: מעבר לנושא הבאגים ובקשות מלקוחות, אל תשכח שאם החברה מצליחה, לאורך זמן יש יותר משתמשים וצריך לדאוג לביצועים טובים יותר.קח דוגמה קיצונית, ls , מיליוני משתמשים ואני דיי בטוח שאין בן אדם במשרה מלאה שעובד על זה, אם ניקח דוגמאות שיותר מוכרות לנו כמו facebook או אפילו הפורום הזה (xenforo מה שתפוז משתמשים בו), כמה כבר אפשר להוסיף פיצרים? אגב עובדתית למיטב זיכרוני בתוכנה (לפחות התחומים המבוססים) שולי הרווח גבוהים יותר מתעשיות אחרות והם נוטות להיות שוק שבו (winner takes all/most) כלומר מקדם הgini שלהם גבוהה.
נכון אמור להיות גידול כלשהו שפרופורציונלי למספר הלקוחות במיוחד בצורך לעבד פיידבק מלקוחות (לבדוק באגים, לקבל בקשות לפיצרים), ההוצאות על השרתים נראים לי חלק יחסית קטן לעומת ההוצאה על משכורות .
אפשר לעשות את המעבר לרווחיות אם העסק בנויי בצורה טובה , לדוגמה dropbox עברו משולי רווח של מינוס 12 אחוז ל 16 בתקופה של שנה.
מעבר לזה, לרוב צריך לרענן את ממשק המשתמש מידי 5 - 7 שנים כדי שהוא לא יראה מיושן ולא מושך (תאר לעצמך את הפורום הזה עם ממשק מלפני 20 שנה נניח), מה שמתחיל סייקל חדש של באגים ופיצ׳רים שחסרים למשתמשים.