למישהו יש נסיון עם Blackstar.co.uk?

Soak

New member
כן

הזמנתי משם כמה סרטים בוידאו (לא DVD). שירות הלקוחות מצויין, כל מייל ששלחתי נענה באדיבות תוך 24 שעות ונתן תשובה ממצה. לסרטים לוקח כמה ימים עד שהם יוצאים אליך בדואר (תלוי במלאי שלהם, לפחות כך זה היה אצלי) אבל הם מגיעים תוך שבוע לארץ. יש באתר עמוד המעדכן אותך בכל פיפס קטן שקורה עם ההזמנה שלך כמו "ההזמנה מעובדת", "ההזמנה נארזת כעת", "ההזמנה מוכנה למשלוח בדואר", "ההזמנה נשלחה" וכו´. אני מאוד אהבתי את זה. קח בחשבון שהמחיר שאתה רואה באתר לכל סרט כולל בתוכו את דמי המשלוח. בסה"כ מומלץ מאוד, אני עוד אחזור לשם.
 

Soak

New member
כן

כל מחיר של מוצר שאתה רואה באתר הזה כולל בתוכו את המשלוח. כשתזמין תראה את החלוקה במחיר.
 

amitc

New member
דרך אגב באמאזון UK גם מורידים VAT

לפי מה שזכור לי אם קונים בBlackstar משלמים גם VAT שזה המע"מ של בריטניה. כשקונים ב www.amazon.co.uk , אז בשלב האחרון של הרכישה המחיר יורד כי בתור קונה מישראל אתה לא צריך לשלם מע"מ - אז כדאי לבדוק ולהשוות מחירים עם Amazon...
 

TheShis

New member
נכון מאוד. כמו כן...

המבחר גדול יותר וניתן למצוא קופוני הנחה רבים ברחבי הרשת. מומלץ!
 

TheShis

New member
המקור העיקרי לקופוני ההנחה הוא...

תוכנית ההפניות של אמאזון בריטניה.
 

shafran

New member
תעשו סדר!!!!!!!!!!

אמאזון מורידה מע"מ, בגלל שאתה מישראל - אכן... האתר שאתם מדברים עליו צריך לעשות את אותו הדבר... לכן עליכם לדרוש זאת ממנו... למה באמאזון ארה"ב לא מורידים 6.5% מע"מ? בגלל שבארה"ב יש חוק שמוצרים שנמכרים ברשת לא ממוסים... דבר אחרון - תקנו באוסטרליה... זה שיא הזול www.burn.com.au www.ezydvd.com.au יש סרטים ב 19 דולר אוסטרלי, שזה כ 40-50 שקל לפני הורדת מיסים.. יש להם מיסי מע"מ של כ 8 אחוז... שווה הבחלט!!
 

The Exorcist

New member
הם לא יכולים להוריד מיסים

הם לא הממשלה. אם אתה אזרח אוסטרלי אתה תשלם 8 אחוז מע"מ כמו כולם, אם אתה אזרח ישראלי אתה תשלם 18 אחוז מע"מ כמו כולם. המע"מ לא הולך לחנות, הוא הולך ישר לממשלה.
 
למעלה