למי לפנות? איקאה ארון שניזוק
קנינו ארון אמבטיה מאיקא - ארו לכיור בעל שתי מגירות
את הארון קנינו לפני כשלושה חודשים - כאשר לארון יש שנתיים אחריות
כעבור פחות מחודשיים התגלו סימני התנפחות בחלק התחתון של המגירות - כנאה כתוצאה מרטיבות (זיכרו זהו ארון אמבטיה)
באיקאה מסרבים לחליף את חזית המגירות כחלק מהאחריות ומוכנים לעשות זאת רק בתמורה ל 200 ש"ח (כ - 20% מעלות המוצר כולו) בטענה ש "אין אחריות על ניזקי מים"
זה כתוב באחריות שלהם - אבל השאלה האם יש לזה אחיזה שכן מדובר בארון שאמור להימצא בסביבה בעל אחוזי לחות גבוהים מטבע שימושו כארון אמבטיה?
שתי שאלות:
1 - האם יש לי קייס לתבוע?
2 - אם כן למי עלי לפנות?
תודה
קנינו ארון אמבטיה מאיקא - ארו לכיור בעל שתי מגירות
את הארון קנינו לפני כשלושה חודשים - כאשר לארון יש שנתיים אחריות
כעבור פחות מחודשיים התגלו סימני התנפחות בחלק התחתון של המגירות - כנאה כתוצאה מרטיבות (זיכרו זהו ארון אמבטיה)
באיקאה מסרבים לחליף את חזית המגירות כחלק מהאחריות ומוכנים לעשות זאת רק בתמורה ל 200 ש"ח (כ - 20% מעלות המוצר כולו) בטענה ש "אין אחריות על ניזקי מים"
זה כתוב באחריות שלהם - אבל השאלה האם יש לזה אחיזה שכן מדובר בארון שאמור להימצא בסביבה בעל אחוזי לחות גבוהים מטבע שימושו כארון אמבטיה?
שתי שאלות:
1 - האם יש לי קייס לתבוע?
2 - אם כן למי עלי לפנות?
תודה