the annonymous
New member
היתרונות של גיר רציף הן לא כל כך בצריכת הדלק
כי מנועים מודרניים נהנים מגרף נצידות די שטוח בטווח הסל"ד האפקטיבי.
 
לגירא רציף יש יתרונות אחרים שהם זול יותר לייצור, העברה חלקה לחלוטין של הילוכים (אינסוף יחסי העברה ולכן המעבר חלק) והגודל הפיזי. כל המנועים היותר חסכוניים לא קשורים כי גם במנוע החסכוני וגם במנוע האלכוהוליסט הגיר יתן את אותו אחוז שיפור או הרעה.
 
שימי לב שבנתונים שהובאו מדובר על 1-2% שזה אומר שבמקום 15 קמ"ל תקבלי 14.85. לא משהו מורגש בכלל ושמתקזז בקלות בהפרשי התנועה בדרך.
 
בכל מקרה יחידת כוח היא מערכת שלמה שיש לה כניסה שהיא דלק ויציאה שהיא גלגלים. כל מה שביניהם הוא מכלול שצריך להתייחס אליו כאל מכלול אחד כי יש חשיבות גדולה הרבה יותר לסימביוזה בין המרכיבים מאשר לכל רכבי בנפרד.
כי מנועים מודרניים נהנים מגרף נצידות די שטוח בטווח הסל"ד האפקטיבי.
 
לגירא רציף יש יתרונות אחרים שהם זול יותר לייצור, העברה חלקה לחלוטין של הילוכים (אינסוף יחסי העברה ולכן המעבר חלק) והגודל הפיזי. כל המנועים היותר חסכוניים לא קשורים כי גם במנוע החסכוני וגם במנוע האלכוהוליסט הגיר יתן את אותו אחוז שיפור או הרעה.
 
שימי לב שבנתונים שהובאו מדובר על 1-2% שזה אומר שבמקום 15 קמ"ל תקבלי 14.85. לא משהו מורגש בכלל ושמתקזז בקלות בהפרשי התנועה בדרך.
 
בכל מקרה יחידת כוח היא מערכת שלמה שיש לה כניסה שהיא דלק ויציאה שהיא גלגלים. כל מה שביניהם הוא מכלול שצריך להתייחס אליו כאל מכלול אחד כי יש חשיבות גדולה הרבה יותר לסימביוזה בין המרכיבים מאשר לכל רכבי בנפרד.