למעריצי אייל גולן או?

למעריצי אייל גולן או?

אייל גולן באמת יחזיק להיות הזמר . או שיהיה מיתוס שחולף ונשמע עליו רק בכתבות מידיי פעם. כי כפי שנראה לי הזמר שהולך לכבוש את הזמר המזרחי. זה דודו אהרון . ואני לא מעריץ של דודו אהרון . ולפי שנראה לפני שאייל גולן התחתן הוא היה מוציא דיסק פעם לשנתיים . ואחרי שהוא התגרש הוא הוציא מין " קריזה" על גרושתו. ומפציץ בשירים . אני נהנה כמו הרבה אחרים לשמוע אותו . רק נקווה שהוא לא בלון שיתפוצץ. והוא יהיה הזוהר ארגוב הבא. אייל גולן אנחנו אוהבים אותך ...
 
הרשה לי קצת לחלוק עלייך

אומנם שאייל גולן התחתן הוא היה מוציא דיסק פעם בשנתיים ולאחר מכן הפציץ אייל גולן עבר הרבה תהפוכות בקריירה המוזיקאלית אם נחטט קצת בעבר של אייל גולן הוא יצא לדרך עם אלבום בשם לחישה בלילה ולאחר מכן אייל גולן בהופעה שלא זכו להכרה ורק לאחר האלבום ה 3 כאשר שיתף פעולה עם אתניקס באלבומים בלעדייך וחייל של אהבה התחיל לזכות בחשיפה ממשית לאחר האלבום חייל של אהבה יצאו אייל גולן ואתניקס בדיסק ההופעה התחליטו להיפרד וכבר אז התחילו להספיד את אייל גולן כמו כן לאחר הפרידה של אייל מהמנהל האישי והמפיק שלו ישי בן צור שוב התחילו להספיד את אייל גולן וטענו שהסוס גמר את הקריירה. לא מכיר אותך בקשרים רומנטיים אבל כידוע גם שאתה מכיר מישהי חדשה ומבין שזה יכול ללכת לכיוון רציני אתה משקיע את כולך בניסיון להתחתן ולהקים משפחה וכאמור אייל גולן כבר היה אחרי גיל 30 כיום אייל גולן כבר חווה את מוסד הנישואין התחתן והתגרש אבל עדיין בקשר טוב עם אילנית לוי (שלדעתי עוד יחזרו) יש לו 2 ילדים מקסימים אז מבחינתו אני מניח הוא לא ממהר לפרק ב' בחיים שלו בעניין של נישואין ולכן חזר לתת גז בעניין הקריירה וזה מצליח לו לגבי דודו אהרון לך תדע מה יהיה איתו הוא סך הכל בן 24 העתיד עוד לפניו, אימפריות לא בונים ביום אחד אז כהתחלה הלך לו קלף מעולה נראה שירצה להתחתן וכו' מה יהיה איתו ולגבי זוהר ארגוב ז"ל תלוי איך מסתכלים עליו זוהר ארגוב עשה מהפכה במוזיקה המזרחית שהצליח להוציא אותה מהחושך אל האור ופתח קריירות מוזיקאליות לעוד הרבה זמרים אחריו אז האומנם זוהר הלך בדרך של סמים לא פעם נעצר ועשה שטויות הלוואי וכל זמר יצליח להיות אליל שגם אחרי 22 שנה מפטירתו עדיין תמיד כייף לשמוע ולהיזכר במטעמים שהשאיר לנו זמר גדול עם נשמה גדולה יותר עוד דבר קטן שאני אישית רואה את זה בשנות ה 90 מה שאיפיין את המוזיקה המזרחית היו שירי נשמה כיום הלכה הנשמה וזמרים מוציאים שירים כמו רובוטים עם טקסטים קליטים שלדעתי חלקם אף עלובים על מנת להיות כמו מכונה ולהיות מוכרים ומפורסמים
 

i c u 2

New member
לדעתי אייל גולן אכן היורש של זוהר ארגוב

אמנם הם לא כותבים אותו דבר והסגנון לא בול אותו דבר אך ללא ספק אייל גולן הוא זמר בולט ביותר. לא נדבר על כמויות האלבומים והשירים שלו אלא אם נלך לרחוב, נשים שיר לא הכי מוכר שלו ורוב האנשים ידעו שזה שיר שלו. השירים שלו מחזיקים מעמד המון זמן. כמו שמשמיעים פעמיים ביום בערוץ 24 את הפרח בגני, אני מאמין שעוד 20 שנה ישמיעו פעמיים ביום שירים של אייל גולן.
 
אני חולק עלייך

אתה משווה את הטכנלוגיה של פעם? אתה הזכרת את ערוץ 24? זוהר ארגוב היה לו ערוצים ערביים ברדיו. וערוץ גלי צה"ל שהיה אנטי מזרחית. טלוויזיה? היה רק ערוץ הראשון שבקושי ראו . וגם כמו גלי צה"ל לא נתנו לזמר המזרחי להתפתח. והראו שמה את ציפי שביט. וחברותיה האשכנזיות. לפי דעתי אייל גולן לא במודל של זוהר ארגוב מכל הבחינות. . למרות שהוא זמר שמשמיעים אותו הרבה . ונכון שאייל גולן לא אשם שהוא לא נולד בתקופה של זוהר ארגוב.. אבל חיים משה שאחד הזמרים שאני מאוד אוהב . היה בתקופה של זוהר ארגוב . ולא שמעו עליו.אז תאר לך את אייל גולן בתקופת זוהר? אולי היה מצליח. אבל נכון להיום עם עובדות לא מתווכחים. אז אני שואל האם לדעתך אייל גולן יהיה היורש?
 

i c u 2

New member
משווה את זוהר עכשיו לאייל בעוד 20 שנה

אמרתי שכמו שמשמיעים היום את זוהר ארגוב פעמיים ביום לפחות בעוד 20 שנה לדעתי ישמיעו את אייל גולן פעמיים ביום.
 

LAYLA S

New member
אף אחד לא יהיה זוהר ארגוב הבא

את האיכויות הקוליות שהיו לזוהר אני לא מוצאת היום אצל אף "זמר" אחר (וכתבתי "זמר" במרכאות כי היום כל אחד חושב שהוא זמר), שלא נדבר על התעוזה והאומץ לצאת נגד ממסד דורסני גדול ולהאמין בדרך הייחודית לך בלי לדפוק חשבון לאף אחד בעולם. ראיונות שלמים עם זוהר ארגוב ז"ל העידו על דבקותו במשימה ואהבתו לקהל הלא אשכנזי, האיש הזה מעולם לא ראה בקבלה האשכנזית עדות לאיכות כלשהי, שלא כמו הזמרים של היום שרק מלהגיד את המילה "קיסריה" חווים אורגזמה בשרשרת.... הזמרים של היום הם ממוסחרים ולכן השירה שלהם אינה אמינה ולא באה מהרגש, אלא באופן מכני בשביל כסף ופרסום. זוהר ארגוב מעולם לא היה כזה, הוא לא התאמץ לרגע והכסף והפרסום רדפו אותו לבד.
 

i c u 2

New member
אייל גולן עושה את זה בשביל כסף ופרסום?

ממש לא נראה לי, הוא מוצף בכסף ופרסום לא חסר לו. לא מדובר כאן על כל זמר חדש שמגיע ומנסה לעשות רעש וצלצולים עם שיר אחד שאחרי חודש חודשיים נעלם ואיתו הזמר.
 

LAYLA S

New member
רק עכשיו הוא מוצף בפרסום....

אחרי שחבר לאתניקס האשכנזים ש"הרימו אותו" מ"אשפתות", והכניסו אותו לכלי התקשורת בעזרת הקומבינות העדתיות שלהם. עד כמה שזכור לי (וזכור לי), לפני שאייל גולן התפרסם בכלי התקשורת, היה לו קהל גדול של מעריצים מכל הארץ, הבדיחה הזאת שאתניקס "עשו אותו", ולא הקהל שהעריץ אותו עוד קודם, היא פשוט דוחה, אבל משום מה אייל מעדיף לשתף איתה פעולה על חשבון הקהל. הדיסק הראשון שלו איננו דומה בכלום לדיסקים האחרים שהוא הוציא כשהתחיל לעבוד עם אתניקס, ולו רק בשל העובדה שקודם הוא פנה לקהל האמיתי שלו, והיום הוא משתדל מאוד להתחבב על "נתח גדול יותר של השוק" כלומר על האשכנזים. השירים של אייל גולן והשירה שלו מאוד משוכנזים ולא מתאימים לאוזן של אדם שגדל על מוזיקה ערבית\תורכית\מוגרבית או שמית בכלל, הוא לא היה כך בראשית דרכו, הוא התקלקל אחרי שגילה ששיכנוז מביא יותר פרסום ויותר פרסום מביא עוד כסף. איפה הוא ואיפה זוהר ארגוב ז"ל שלא ראה את הממסד בעיניים ותמיד תמיד כיוון אל האוזן של המעריצים שלו בלי להתחשב בבעלי האוזן המערבית על חשבון היתר.
 
אייל גולן מלך!!!

אני הולך לפסטיגל רק בשביל לראות אותו! ועוד מלא חברים שלי קנו כרטיסים רק בגללו... גם עידן יניב מופיע שם שזה סבבה אבל אני מת כבר לראות את אייל
 
למעלה