לסגור את הפורום הסדרה הזו אחריי

Tomer984

New member
לסגור את הפורום הסדרה הזו אחריי

מה שהיא עשתה עם הפרק האחרון לא שווה את הפורום הזה. ותפסיקו לדבר מה אילו ומה אם , הסדרה נגמרה , אין יותר . ולא יהיה . וצריך להחרים כל סדרה של החברה שיצרה את אבודים , לבזבז 6 עונות בשביל סוף שהוא לא סוף .
 

reasonforall

Active member
מתוסכל שלום

רואים שאתה מאוד מתוסכל מהסוף, וציפית ליותר. אבל אתה צריך להבין, וכמוך גם צופים רבים אחרים - לא היה יכול להיות סוף ראוי יותר מזה. זו סידרת מסתורין, וכחלק מסדרה מסגנון זה, לא כל התעלומות נפתרות. נכון שזרקו לנו כל מיני דברים באויר אבל את הדברים העיקריים והחשובים קיבלנו.
 

סרוטי

New member
לדעתי הוא צודק...

כל העונה האחרונה הייתה מין הפחתת ציפיות שכזו.. מה שגרם לי פשוט לקום אחרי הצפייה בפרק האחרון בלי כעס או תיסכול... אלא בהבנה שהיוצרים פשוט לא ידעו שהסדרה הזו תגדל למה שהיא הפכה. הם פשוט לא ידעו איך לצאת מזה.
 

rawsh

New member
אם הפורום ייסגר זה לא יהיה בגלל אכזבה מהסיום

אלא משיקולים של חוסר פעילות בפורום והיעדר הצדקה לקיומו. ובינתיים נראה לי שעוד יש על מה לדבר פה... אפילו אם זה שאלות טכניות איך להשיג פרקים או לקראת יציאת המארזים האחרונים. וגם על תוכן הסדרה עצמה תמיד אפשר להמשיך ולדון למרות שפחות או יותר הכל כבר נטחן פה עד דק לאורך השנים. בלי כל קשר, אישית אני מסכים שהסיום היה מאכזב ביותר. לא צריך שיתנו תשובות אבל כן צריך שיחברו את כל הקצוות והבלגן לכדי שלם קוהרנטי אחד, ואת זה הם ממש לא עשו. אהבתי את עונה 6 וסינגרתי עליה לכל אורכה, אבל פרק 15 (הרקע ההיסטורי של ג'ייקוב ואחיו) הראה שאין להם מושג איך לרדת מהעץ שטיפסו עליו, ושהם גם לא מתכוונים לנסות. לא ביקשתי הסבר מדעי או רציונלי, גם פתרון מיסטי-מטאפיזי לכל מה שקרה זה אחלה, אבל זה צריך להתחבר איכשהו לדברים שראינו בעבר ולא להשאיר תחושה שזה הונפץ בן רגע וש"הכל קסם, אז מה זה משנה". הכי מעליב היה שהכניסו בפיו של דזמונד בפרק הסיום את המילים האלה ממש - הוא אומר לג'ק בעצם שכל מה שקרה על האי לאורך שש עונות לא משנה, העיקר שבסוף ניפגש כולנו בעולם הבא. הנימוק הצולע שנתנו היוצרים, ש"זה תמיד היה סיפור על הדמויות אז כל השאר פחות חשוב", נשמע כמו התחמקות של הרגע האחרון מהצורך לסגור את העלילה כמו שצריך. אפילו אם נקבל את זה, העובדה שהדמויות הן במרכז לא מצדיקה לזרוק את ההיגיון העלילתי בצד הדרך בדקה התשעים. גם האפילוג ששוחרר לאחרונה השאיר טעם רע בפה מאותה הסיבה... היוצרים לועגים לנו בגלוי דרך דבריו של בן אל שני הפועלים האהבלים ש"רוצים תשובות", ואחרי זה עושים לנו טובה שזורקים לחלל האוויר כמה פתרונות לסוגיות די חסרות חשיבות. מייקל אמרסון שחקן מצוין, אבל את הדיאלוג השחוק לעייפה שנתנו לו הוא מדקלם כאן כמי שכפאו שד. השטיק היבשושי שלו עבד בעונות קודמות, כשהדמות עוד היתה מסתורית ומניפולטיבית. עכשיו זה סתם מעיק.
 
אתה קורא לזה נימוק צולע - עבורי הוא משכנע

היוצרים החליטו כבר בשלב מוקדם שאבודים לא תהיה סידרת מד"ב אלא סידרה על התנהלות אנושית ואופי אנושי, כאשר מה שהופך אותה למעניינת יחסית לסדרות אחרות באותו תחום הוא הסיטואציות הלא-שיגרתיות שהדמויות נתונות בהן. זכותם להחליט כך ולשמחתי זה מה שהפך אותה מעניינת בעיניי. אם ציפית למשהו אחר, אתה לא יכול לבוא בטענה ליוצרים. הנימוק שלהם לגיטימי ומשכנע והם הלכו איתו לאורך כל הדרך, כולל בסיום. הטענה היחידה שלי היא שבעונה השישית, בגלל ההתרכזות במה שקרה ב-Afterlife מחוץ לאי, ההתרחשויות באי עצמו הוזנחו והיו לא מעניינות ולא משכנעות, תוך הקרבת האופי והדינאמיות של הדמויות. אני יכול להבין את היוצרים, הם היו חייבים לבנות עלילות קצרות טווח משום שהסידרה הסתיימה, אבל אפשר היה לעשות את זה אחרת, לפחות לשמור על הדמויות כפי שהכרנו אותן בפרקים הקודמים. מספיק שהאופי שלהן השתנה ב-Afterlife, לא היה צריך לשנות אותן גם באי.
 

Lady in red2

New member
מסכימה עם הכל ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

עם כל ההתמקדות בדמויות, עדיין יש עלילה שהיא משמעותית לסדרה, והיא התפזרה לחלוטין בעונה 6.
 

Nino Schibetta

New member
לך לישון

באמת עדיף שתחרים כל סדרה, שלא נשמע ממך בפורומים אחרים
 

reasonforall

Active member
../images/Emo45.gif

פתאום אחרי הסוף כולם צצו מאיפה שהיו ומגיבים שהסוף היה גרוע ולא מספק.
 
למעלה