asafasaf26
New member
לסיכום עזרה מדוע קרה לי המקרה הנורא הזה
הכל התחיל לפני חודש החלטתי לקנות מזרן. אמרתי שאני אחפש מקום אמין ועם אנגיות טובות . הלכתי לחנות ראשונה שרחוקה מהבית שלי אחרי זה הלכתי לעוד כמה חנויות ולבסוף חזרתי לחנות הראשונה כי היא היתה גם קרובה לבית וגם נראת היתה אמינה ועם אנרגיות סבירות. קניתי שם מזרן ומיטה. למזרון יש 30 ימים ניסיון . הבלאגן התחיל אחרי שבועיים שקבלתי את המיטה והמזרון המובילים של החנות באו בלי להודיע מראש ודפק בדלת ולא אמרו שהם מגיעים קצת כעסתי שלא הודיעו אבל העברתי.. קבלתי את המיטה והמזרן ולאחר ששכבתי קצת במיחטה הבנתי שעשיתי טעות וקניתי מיזרון שהוא קטן למידות שלי. פניתי למנהל החנות שבאותה נקודה התחיל להיות אלי חסר סבלנות וכשהגעתי לחנות ואמרתי לו שטעיתי המיטה והמזרון קטנים לי התחיל להתגונן ולהרים את הקול שזו הבעיה שלי ולא שלו ושאני צריך לשלם על כך אמרתי לו נכון אני מבין שהבעיה שלי מה אפשר לעשות אבל? אמרתי לו האם יש לכם שלט מדיניות החלפת מיטות,הוא אמר לי בהתגוננות טוב מה אתה מתחיל לשחק איתי במשחקים האלה? הנה מאחורי כתוב הכל!! ואז כשראיתי שאלתי אם יהיה מוכן לדבר עם ההחברה של המיטות להחליף את המיטה ל160\190 הוא אמר שהוא לא מוכן ואם אני רוצה שאני ייפנה. שאלתי אותו אם הם חברים בארגון אמון הציבור הוא ענה כן בעצבים והראה לי. פניתי אליהם והם אישרו לי החלפה. לאחר מכן הבנתי שההוצאות של החלפת מזרן ומיטה יעלו לי קרוב ל 1500 שקל ושאין ביכולתי לשלם ושאלתי אותו אם יהיה מוכן במקום שאחליף את המזרון עכשיו שאני יחליף אותו בעוד מספר חודשים שיהיה לי כסף ושהוא עכשיו ייקח את המזרון שקניתי ובינתיים אני יהיה עם המיטה והמזרון הישן שלי וכשיהיה לי כסף אשלם למזרן גדול יותר ושבינתיים אקבל זיכוי עבור המזרן. הוא התחיל להתעצבן ואמר לי אתה יודע מה בוא נעשה ביטול עיסקה וזהו ואז אמרתי לו אני לא רוצה לבטל עסקה בוא פשוט תיקח את המזרון ובינתיים אהיה עם זיכוי הוא אמר בסדר. למחרת צלצל ובתוקפנות בטלפון אמר לי שזה לא אפשרי ושהוא דבר עם עורך דין ואם אני רוצה שאני ייקח מזרון 140\2000 שזה ייצא לי יותר זול אז אמרתי לו אבל 140 זה קטן אני רוצה מזרון 160 אז הוא התעצבן ואמר לי אז תשלם אז אמרתי לו אין לי כזה סכום כרגע בשביל 160\2000 אז אמר לי אז זו בעיה שלך לא שלי אז אמרתי לו אתצה אתמול אמרת שאתה מוכן לעשות ביטול עסקה אז בוא נעשה ביטול עיסקה הוא אמר לי מה שהיה אתמול היה אני לא עושה שום ביטול עסקה ולגבי זיכוי על המיטה לא תקבל . צלצלתי לארגון המון הציבור (שזה כמו הגנה לזכויות הצרכן שעזר לי בנושאים אחרים בעבר) והם אמרו לי שאם אין שלט בחנות לגבי מדיניות החזרת מזרונים אני יכול לקבל זיכוי או ביטול עסקה עד 7 ימים מיום קבלת המזרן. לא זכרתי אם יש מדיניות אז פשוט הלכתי לחנות לראות וכשהגעתי הבנתי שלהיות חייכן ונחמד ורגוע למנהל לא יעזור כי הוא יימשיך להתנהג אלי בצורה מגעילה ותוקפנית אז הגעתי ולא חיכתי והייתי רציני ושאלתי אותו אם יש מדינויות החזרת מזרונים והוא לא ענה וכששאלתי שוב שאני רוצה לראות את מדיניות מזרונים כי אם אין אני יכול לקבל כסף חזרה עד 7 ימים מקבלת המזרון הוא התחיל לתקוף ולהרים את הקול ואמר שאין כזה דבר אני הזמנתי מזרון ושילמתי. אז צלצלתי לאמון הציבורא שידבר איתם וייראה מה הם אומרים בנושא הוא אמר תצלצל העצהים ואז אמרתי לו אתה לא בסדר שאתה ככה צועק אני לא צעקתי עליך ואמרתי לו שאמרו להיות רשום מדיניות לגבי החזרת מזרונים הוא התחיל לצעוק עלי ואמר לי לך לבית משפט אני לא רוצה לראות אותך בחנות אוף מפה.. דברתי בטלפון אם אמון הציבוא הוא דיבר איתם ואמר להם בטלפון יש לי הודעה בנושא מדיניות מזרונים ואז הוא אמר להם שזה עומד מאחוריו ורק אז ראיתי את זה. ואז הוא צעק בטלפון על כל המקרה. אמרתי לו אחרי שסגר את השיחה למה לא אמרת לי שיש לך שלט בנוגע למדיניות החזרת מיזרונים הוא אמר כן אמרתי לך וחוץ מזה זה מאחורי אתה משקר כן אמרתי. ואז הוא ממש צרח עלי וקרא לי שקרן וכו ואז פשוט איבדתי את זה והתחלתי לצרוח עליו גם וקיללתי אותו ואז הבן שלו שעובד בחנות העיף אותי מהחנות ורצה להרביץ לי. לבסוף הוא מנהל החנות צלצל אלי ואמר לי שאם אני רוצה שאני יביא את המזרון לבד כי אין לו שום רצון לבוא ולקחת את המזרון מהבית שלי. ואמרתי לו למה בהתחלה שבאתי לחנות לא אמרת לי איפה השלט כששאלתי אותך הוא אמר לי אתה שקרן כן אמרתי וחוץ מזה השלט מאחורי בגדול רואים. אמרתי לו לא ראיתי את השלט וכששאלתי אותך לא ענית ושוב קרא לי שקרן. להזכירכם כששאלתי אותו לגבי שלט מדיניות החלפת מיטות הוא גם התחיל להתעצבן ולבסוף הראה לי. הגעתי לבית של ההורים שלי אח שלי ואשתו והילדים היו שם, אמרתי לאמא שלי אל תשאלי מה קרה עם החנות של המיטות היא ענתה לי " אני לא רוצה לשמוע על זה עכשיו!" (בעצבים) היות ולאחרונה ואין לי חברים ואין לי עם מי לדבר חשבתי שלהתקרב להורים ולהיות קצת כמו חברים זה יכול להיות טוב קרה לי מקרה נוסף איתם לפני כמה ימים אמרתי לאמא שלי בטלפון בצורה כזו קלילה אל תשאלי המחשב התקלקל וכנראה יהיה לי חשבון חשמל גדול החודש.. היא ענתה לי בעצבים:"טוב מה אתה רוצה ממני עכשיו". התעצבנתי וטרקתי את הטלפון כי אמא ככה מדברת.. חשוב לי לציין הקשר שלי עם ההורים לא קרוב עד עכשיו בקושי הייתי מדבר איתם אבל מאז שעזבתי את הבית התחלנו קצת להתקרב . מה שאני רוצה לדעת זה למה קרה לי כל המקרה הזה עם המיטה אני לא מבין מה השיעור וגם לגבי האמא ושיעור איתה. איפה אני טועה מה אני עושה לא טוב שאני עובר חוויות כאלו. בעבר קרו לי הרבה מיקרים כאלה כמו חנות בגדים שהמנהל קרה לי חתיכת הומו מגעיל אחרי שהתלוננתי על מוכר שהשפיל אותי. ועל מחשב שקניתי ומנהל החנות שיקר לי בקשר למחשב עצמו. בעקבות החוויה הזו זה יעלה לי מלא כסף כל ההובלות של קבלת המיזרון וזה שאני מחזיר ושוב בעתיד לקנות מזרון בחנות אחרת וההובלה
הכל התחיל לפני חודש החלטתי לקנות מזרן. אמרתי שאני אחפש מקום אמין ועם אנגיות טובות . הלכתי לחנות ראשונה שרחוקה מהבית שלי אחרי זה הלכתי לעוד כמה חנויות ולבסוף חזרתי לחנות הראשונה כי היא היתה גם קרובה לבית וגם נראת היתה אמינה ועם אנרגיות סבירות. קניתי שם מזרן ומיטה. למזרון יש 30 ימים ניסיון . הבלאגן התחיל אחרי שבועיים שקבלתי את המיטה והמזרון המובילים של החנות באו בלי להודיע מראש ודפק בדלת ולא אמרו שהם מגיעים קצת כעסתי שלא הודיעו אבל העברתי.. קבלתי את המיטה והמזרן ולאחר ששכבתי קצת במיחטה הבנתי שעשיתי טעות וקניתי מיזרון שהוא קטן למידות שלי. פניתי למנהל החנות שבאותה נקודה התחיל להיות אלי חסר סבלנות וכשהגעתי לחנות ואמרתי לו שטעיתי המיטה והמזרון קטנים לי התחיל להתגונן ולהרים את הקול שזו הבעיה שלי ולא שלו ושאני צריך לשלם על כך אמרתי לו נכון אני מבין שהבעיה שלי מה אפשר לעשות אבל? אמרתי לו האם יש לכם שלט מדיניות החלפת מיטות,הוא אמר לי בהתגוננות טוב מה אתה מתחיל לשחק איתי במשחקים האלה? הנה מאחורי כתוב הכל!! ואז כשראיתי שאלתי אם יהיה מוכן לדבר עם ההחברה של המיטות להחליף את המיטה ל160\190 הוא אמר שהוא לא מוכן ואם אני רוצה שאני ייפנה. שאלתי אותו אם הם חברים בארגון אמון הציבור הוא ענה כן בעצבים והראה לי. פניתי אליהם והם אישרו לי החלפה. לאחר מכן הבנתי שההוצאות של החלפת מזרן ומיטה יעלו לי קרוב ל 1500 שקל ושאין ביכולתי לשלם ושאלתי אותו אם יהיה מוכן במקום שאחליף את המזרון עכשיו שאני יחליף אותו בעוד מספר חודשים שיהיה לי כסף ושהוא עכשיו ייקח את המזרון שקניתי ובינתיים אני יהיה עם המיטה והמזרון הישן שלי וכשיהיה לי כסף אשלם למזרן גדול יותר ושבינתיים אקבל זיכוי עבור המזרן. הוא התחיל להתעצבן ואמר לי אתה יודע מה בוא נעשה ביטול עיסקה וזהו ואז אמרתי לו אני לא רוצה לבטל עסקה בוא פשוט תיקח את המזרון ובינתיים אהיה עם זיכוי הוא אמר בסדר. למחרת צלצל ובתוקפנות בטלפון אמר לי שזה לא אפשרי ושהוא דבר עם עורך דין ואם אני רוצה שאני ייקח מזרון 140\2000 שזה ייצא לי יותר זול אז אמרתי לו אבל 140 זה קטן אני רוצה מזרון 160 אז הוא התעצבן ואמר לי אז תשלם אז אמרתי לו אין לי כזה סכום כרגע בשביל 160\2000 אז אמר לי אז זו בעיה שלך לא שלי אז אמרתי לו אתצה אתמול אמרת שאתה מוכן לעשות ביטול עסקה אז בוא נעשה ביטול עיסקה הוא אמר לי מה שהיה אתמול היה אני לא עושה שום ביטול עסקה ולגבי זיכוי על המיטה לא תקבל . צלצלתי לארגון המון הציבור (שזה כמו הגנה לזכויות הצרכן שעזר לי בנושאים אחרים בעבר) והם אמרו לי שאם אין שלט בחנות לגבי מדיניות החזרת מזרונים אני יכול לקבל זיכוי או ביטול עסקה עד 7 ימים מיום קבלת המזרן. לא זכרתי אם יש מדיניות אז פשוט הלכתי לחנות לראות וכשהגעתי הבנתי שלהיות חייכן ונחמד ורגוע למנהל לא יעזור כי הוא יימשיך להתנהג אלי בצורה מגעילה ותוקפנית אז הגעתי ולא חיכתי והייתי רציני ושאלתי אותו אם יש מדינויות החזרת מזרונים והוא לא ענה וכששאלתי שוב שאני רוצה לראות את מדיניות מזרונים כי אם אין אני יכול לקבל כסף חזרה עד 7 ימים מקבלת המזרון הוא התחיל לתקוף ולהרים את הקול ואמר שאין כזה דבר אני הזמנתי מזרון ושילמתי. אז צלצלתי לאמון הציבורא שידבר איתם וייראה מה הם אומרים בנושא הוא אמר תצלצל העצהים ואז אמרתי לו אתה לא בסדר שאתה ככה צועק אני לא צעקתי עליך ואמרתי לו שאמרו להיות רשום מדיניות לגבי החזרת מזרונים הוא התחיל לצעוק עלי ואמר לי לך לבית משפט אני לא רוצה לראות אותך בחנות אוף מפה.. דברתי בטלפון אם אמון הציבוא הוא דיבר איתם ואמר להם בטלפון יש לי הודעה בנושא מדיניות מזרונים ואז הוא אמר להם שזה עומד מאחוריו ורק אז ראיתי את זה. ואז הוא צעק בטלפון על כל המקרה. אמרתי לו אחרי שסגר את השיחה למה לא אמרת לי שיש לך שלט בנוגע למדיניות החזרת מיזרונים הוא אמר כן אמרתי לך וחוץ מזה זה מאחורי אתה משקר כן אמרתי. ואז הוא ממש צרח עלי וקרא לי שקרן וכו ואז פשוט איבדתי את זה והתחלתי לצרוח עליו גם וקיללתי אותו ואז הבן שלו שעובד בחנות העיף אותי מהחנות ורצה להרביץ לי. לבסוף הוא מנהל החנות צלצל אלי ואמר לי שאם אני רוצה שאני יביא את המזרון לבד כי אין לו שום רצון לבוא ולקחת את המזרון מהבית שלי. ואמרתי לו למה בהתחלה שבאתי לחנות לא אמרת לי איפה השלט כששאלתי אותך הוא אמר לי אתה שקרן כן אמרתי וחוץ מזה השלט מאחורי בגדול רואים. אמרתי לו לא ראיתי את השלט וכששאלתי אותך לא ענית ושוב קרא לי שקרן. להזכירכם כששאלתי אותו לגבי שלט מדיניות החלפת מיטות הוא גם התחיל להתעצבן ולבסוף הראה לי. הגעתי לבית של ההורים שלי אח שלי ואשתו והילדים היו שם, אמרתי לאמא שלי אל תשאלי מה קרה עם החנות של המיטות היא ענתה לי " אני לא רוצה לשמוע על זה עכשיו!" (בעצבים) היות ולאחרונה ואין לי חברים ואין לי עם מי לדבר חשבתי שלהתקרב להורים ולהיות קצת כמו חברים זה יכול להיות טוב קרה לי מקרה נוסף איתם לפני כמה ימים אמרתי לאמא שלי בטלפון בצורה כזו קלילה אל תשאלי המחשב התקלקל וכנראה יהיה לי חשבון חשמל גדול החודש.. היא ענתה לי בעצבים:"טוב מה אתה רוצה ממני עכשיו". התעצבנתי וטרקתי את הטלפון כי אמא ככה מדברת.. חשוב לי לציין הקשר שלי עם ההורים לא קרוב עד עכשיו בקושי הייתי מדבר איתם אבל מאז שעזבתי את הבית התחלנו קצת להתקרב . מה שאני רוצה לדעת זה למה קרה לי כל המקרה הזה עם המיטה אני לא מבין מה השיעור וגם לגבי האמא ושיעור איתה. איפה אני טועה מה אני עושה לא טוב שאני עובר חוויות כאלו. בעבר קרו לי הרבה מיקרים כאלה כמו חנות בגדים שהמנהל קרה לי חתיכת הומו מגעיל אחרי שהתלוננתי על מוכר שהשפיל אותי. ועל מחשב שקניתי ומנהל החנות שיקר לי בקשר למחשב עצמו. בעקבות החוויה הזו זה יעלה לי מלא כסף כל ההובלות של קבלת המיזרון וזה שאני מחזיר ושוב בעתיד לקנות מזרון בחנות אחרת וההובלה