לעזאזל עם החיים האלה

test18

New member
לעזאזל עם החיים האלה

היום נזרקתי על ידי "חברה שלי לשעבר" (שהקשר בקושי נמשך שבועיים) זהו זה.. זה היה ההזדמנות הראשונה וכנראה האחרונה שלי שתהיה לי מישהי שתאהב אותי. ועכשיו אין לי יותר. אני מרגיש ממש ריקני, בא לי למות. אין לי תקווה למשהו אחר כי זאת הייתה הפעם הראשונה וחיכיתי כל כך הרבה זמן לדבר כזה שיקרה. אבל לא הספקתי אפילו לחוות משהו וזהו, נגמר בטענה ש"היא לא מרגישה כלפי רגשות יותר". אף אחת לא ממש רוצה אותי. יכול להיות שיקח שנים עד שאשיג עוד הזדמנות, אם אשיג :( האהבה הקצרה שהייתה גרמה לי להרגשה ממש טובה. בעצם זה היה הכיף היחידי שהיה לי בחודש הזה. כל החברים שלי כבר נגמרו, בצבא. ואין אף אחד שאוכל לבלות את זמני החופשי איתו. אני לא יודע מה לעשות. אני מנסה למצוא דרכים איך למצוא חברים חדשים.. אבל האמת היא שרוב הבנים לא מעניינים אותי.. רק חנונים וכאלו מעניינים.. כי אני כזה. לא יודע עכשיו אפילו איך למצוא חברה חדשה, שחייבת להיות בעלת לב טוב ועדיף .. חנונית (שיהיה לי על מה לדבר). החברה הקודמת הייתה מושלמת מבחינה זו כי היא הייתה חנונית. אבל.. זאת הייתה מציאה של פעם בהרבה מאוד זמן. וזהו.. אין יותר. הודעה זו היא חלק מצעדים נואשים למצוא דרכים להשיג חברים חדשים וחברה. כלומר , אני לא יודע יותר מה לעשות. אני לא יודע איפה לחפש, לאן ללכת, כיצד למצוא. הבדידות פשוט בלתי נסבלת יותר. וזה מאוד מאוד כואב להיזרק על ידי מישהי שהייתה רק.. פעם בחיים. ניסיתי ללכת לאתרי היכרויות, אבל בכלל לא שולחים לי הודעות. כי אף אחת לא רוצה אותי. אולי יש קבוצות לבודדים או משהו כזה, באיזור המרכז? בבאר שבע? או שעלי פשוט.. לחכות להזדמנות שבת תבוא, שאולי אף פעם לא תבוא? ואז עדיף להתאבד במצב כזה (במצב שהיא אף פעם לא תבוא)
 
היי

זה באמת כואב להזרק ע"י מישהו, וזה לא פשוט, אבל אני חושבת שאתה ממהר להגיע מכאן לכל מיני מסקנות מרחיקות לכת. זה שהקשר איתה לא הסתדר בסוף, לא אומר שקשרים אחרים לא יסתדרו. זה ממש לא אומר שתשאר לבד, ושלא תהיה מישהי אחרת שתגיע... נכון, זה לא קורה ביום, בדיוק כשרוצים, אבל זה קורה. תן לזה קצת זמן. אני בטוחה שתמצא מישהי שתתאים לך. ולגבי חברים, ובעצם גם חברה, אני חושבת שמקומות להכיר יכולים להיות כל מיני מסגרות חברתיות שנמצאים בהן, כמו חוגים, בי"ס, צבא, עבודה... אתה נמצא כרגע באיזשהי מסגרת חברתית?
 

test18

New member
אני נמצא במסגרת חברתית

שהיא מאוד קטנה ואין בה אנשים חדשים. ולא מתאימה בכלל למציאת חברה - אף אחד מהאנשים שאני נמצא איתם במסגרת החברתית לא ממש מעניין אותי, כי הם סתם.. "רגילים". אני מעדיף להיות לבד מאשר להיות עם אותם.. "רגילים". הבעיה העיקרית היא שלעולם לא אמצא מישהי כמוה, שגם הייתה חנונית וגם הייתה יפה. אולי אמצא אחרות בסוף, אבל הן כולן יהיו יותר גרועות.
 

omriwei

New member
הי

בנוגע לשורה האחרונה שכתבת ... "אבל הן כולן יהיו יותר גרועות" ... אני מאמין שתגלה שבדיוק ההפך הוא שקורה, אבל בהתחלה תמיד יותר קשה וכואב. ככה זה. בשביל זה אנחנו חיים, לא ?
 
היי

מה עם לנסות מסגרות חדשות? אולי להרשם לחוג בנושא שמעניין אותך? אני חחושבת שמה שאתה מרגיש עכשיו הוא דבר מאוד טבעי להרגיש אחרי פרידה, שאף פעם לא תמצא מישהי כמוה. אבל תן לזה זמן, אני בטוחה שאתה תכיר מישהי שתהיה מקסימה בעיניך...
 
למעלה