לפול מקרטני כנראה יש מושג איך לטפל בעצמו|קרמב

Bilidelphia

New member
לפול מקרטני כנראה יש מושג איך לטפל בעצמו|קרמב

נועה שלום קראתי את המאמר ואני חושבת שאם פול מקרטני לא יכול בלי הומיאופטיה כנראה שהוא יודע מה הוא עושה. הייתי בעבר בפגישה אצל הומאופט ועברתי חקירה צולבת, מדוע כל הפרטים האלו היו נחוצים לו, זה היה על גבול החטטנות. האם זה תמיד כך?
 
פול מאקרטני :" לא יכול להסתדר ללא הומיאופתיה"

כן בילידלפיה... הוא ידע ויודע, עליו יאמר. ההומיאופתיה היא רפואה המתייחסת לגוף ולנפש והתאמת הרמדי מבוססת על אפיונים נפשיים, פיזיים ומנטליים (זיכרון, ריכוז) . האיפיונים היחודיים ביותר של האדם הם חשובים מאוד כי הם מורים על הרמדי הספצפית שתסייע לו. הגורמים למחלה גם מאוד חשובים בבחירת הרמדי, כלומר אם למשל, הגעת בגין כאבי ראש, ההומיאופת יחקור מה קרה בתקופה בה החלו למשל , חברתו עזבה אותו... ההומיאופת ינסה להבין מה האדם הרגיש באותה תקופה. זו לא חטטנות. האינפורמציה הנפשית שיש לנו על הרמדיס ההומיאופתיות היא עצומה ועוזרת לנו להתאימן לאדם שחווה דברים כאלה בחיו. למשל הידעת שיש הרבה רמדיס הומיאופתיות שמתאימות לאהבה נכזבת.... ?
 

Bilidelphia

New member
מוזר טיפול באהבה נכזבת?

זה נשמע כמו שיקוי של מכשפות מתקופת ימי הביינים את ראית את זה עובד? יש לי כמה חברות שהיו שמחות לקבל איזה ליטר מזה? האם זו תרופה ספציפית?
 
הומיאופתיה מטפלת בשברון לב ...

לא יכולה להבטיח שהתרופה תחזיר לחברות שלך את הבחור/בחורה.. ועכשיו ברצינות: אני טיפלתי במספר אנשים שהגיעו ממש בהתמוטטות אחרי פרידה. הרמדי ההומיאופתית הותאמה למאפיינים היחודיים שבכל אחד מהמקרים. למשל, באחד המקרים היתה הסטרייה, רעידות , אובדן תיאבון מוחלט והרמדי היתה מצמח . במקרה אחר המטופל הסתגר לא רצה לראות אף אחד והרמדי היתה מלח ים. את הרמדי צריך להתאים במדוייק למטופל כדי שתעבוד. בכל אחד מהמקרים מצבם הנפשי של המטופלים התייצב תוך מס ימים הם חשו חזקים ואופטימים יותר והתמודדו בצורה מאוזנת ונוחה יותר עם המצב. והכי חשוב לזכור כי כל סוף הוא התחלה חדשה....
 

Bilidelphia

New member
תודה. יש דברים שמדכאים תאבון מוגבר?

אני מוצאת את עצמי הולכת למקרר בלילה ומרוקנת כמעט את כולו. מה עושים? הכל טעים לי. זה אסון במיוחד לאור העובדה שהקיץ מתקרב.
 
../images/Emo209.gifתיאבון מוגבר בלילה

בילידלפייה יקרה, תיאבון מוגבר הוא רק ביטוי לכך שמשהו פנימי לא נמצא באיזון. הומיאופתיה לא מטפלת בסימפטום אלא באדם. אני מניחה שמלבד תיאבון מוגבר בלילה ישנם עוד ביטויים לחוסר איזון וההומיאופתיה יכולה לעזור לך בהם. ההומיאופתיה פועלת לאיזון רגישי ופיזי והשבת החיוניות לאדם. אגב, זה נשמע מוזר .. בלילה?
 
למעלה