לקובי וכל מי שרוצה חילופית לנפסטר

gilgolan

New member
לקובי וכל מי שרוצה חילופית לנפסטר

אז ככה, iMesh כבר ממזמן לא בעניינים בגלל שזה חרא של תוכנה. ואני ממליץ לכל מי שמשתמש בתוכנות האלו שיפעיל firewall כי אז אפשר לחסום את הפרסומות זה אחד ושתיים אם לא נותנים אפשרות server אז איאפשר לשלוח קבצים גם אם אתם משתפים אותם.. (טיפ לכל מי שמשתמש בתוכנות הללו..) בכל מקרה אחרי שהתנסיתי בכל התונות שיש בשוק audiognome,napster,imesh,bearshare,gnutella ועוד כל מיני חארות! הגעתי להחלטה שהתוכנה הכי טובה שיש זה KaZaA ואני רציני.. יש בה אפשרות שיש בנפסטר של הורדת כל הקבצים. זה לא רק קהילה אחת אלא כמה קהילות (כמה סרברים - מכמה תוכנות שונות) וגם יש את האפשרות של להוריד את אותו קובץ מכמה אנשים שונים. והתוכנה לא תוקעת את המחשב כמו iMesh או גורמת לאינטרנט לא לזוז גם כאשר אתה מוריד ב0.2K ממישהו (כשאתה מחובר במודם 56K) ... אז בקיצר תוכנה טובה ותורידו אותה.
 

kobi-f

New member
i mesh לא תוקע את המחשב

i mesh בכלל לא תוקעת את המחשב והיא גם מורידה מכמה אנשים אני אהבתי את התוכנה אבל אם אתה אומר שהתנסת בכולם והכי טוב זה מה שהצעתה אז אני יוריד אותה וישמע לעצה שלך (בתוכנה שהצעתה אם אני מתנתק באמצע ההורדה אני יכול להמשיך את ההורדה אח´כ במידה והאנשים שהורדתי מהם מחוברים כרגע??) ביי קובי
 

itaf10

New member
עוד תוכנה מוצלחת Audiogalaxy

ברגע שנתת O.K. עובדת אוטומטית . ממליצה.
 

gilgolan

New member
יש בה פרסומות והשרת איטי מה שגורם ל

הרבה timeout למשתמשי המודמים 56K וכל אלה בדוגרי כל התוכנות שיש אני חושב שהן טובות למי שמחובר לפס הרחב כי הוא מוריד את הקובץ בשניות וסוגר את התוכנה. והם אפילו לא צריכים resume כי זה תוך שניות גומר . אבל למשתמשי המודמים רק תוכנות עם resume שמאפשרות להוריד את אותו קובץ ממספר אנשים מתאימות !
 
למעלה