לקידום אתר רפואי...

rafagav

New member
לקידום אתר רפואי...

בניתי אתר, בו אני מעניק הסברים על דרכים לטיפול עצמי בגב. הכוונה היא לשיטות, שפיתחתי, בעזרתן יכול כל אחד למנוע היווצרות כאבי גב אצלו. והנה האתר: http://www.planetnana.co.il/rafagav/ השאלה: כיצד ניתן להביא לידיעת אנשים רבים את הרעיון, הגלום באתר, מעבר לפרטי האישיים... תודה!!
 

אופיר @

New member
קידום זה לא הכל !!../images/Emo114.gif

ראשית חשוב להבהיר לכולם דבר מאוד חשוב : אתר בסופו של דבר נועד לגולשים , אם הוא יהיה מקודם גם למקום הראשון אבל לא יישדר את אותה מקצועיות שציפו לה הגולשים, יאבד מהאפקטיביות ועלול לגרום לנזק גדול יותר מהתועלת. לכן לפני שמקדמים אתר למנועי חיפוש ,חייבים להקפיד על הרבה מאוד פרמטרים: 1.עיצוב מקצועי ומותאם לקהל היעד 2.תיכנות מקצועי בקוד נקי ,ברור ומדוייק 3. אתר שיעמוד בסטנדרט העולמי W3c 4.תכנים איכותיים הכתובים באופן מזמין וברור גם לגולשים וגם למנועי חיפוש 5. אחסון בשרת מקצועי ,מהיר ולא חינמי לאתר שביצענו את השלבים הללו , אפשר להתחיל לתכנן את קידום האתר. במקרה של האתר שלך יש כמה בעיות והראשונה היא השרת החינמי שבו הוא מאוחסן. מנועי החיפוש "מעדיפים" אתרים המאוחסנים לא בשרת חינמי מתוך הנחה שאתר רציני לא יאוחסן בשרת חינמי. ההשקעה בקניית דומיין אמיתי הוא בסיס להתחלה טובה. בהצלחה אופיר
 

zivadina

New member
אתה מוכן לפרט בנושא השרת הלא חינמי?

חשבתי שהשיקול צריך להיות אם השרת מתוחזק טוב ועוזר לעלות לרשת במהירות. מה אכפת למנועי חיפוש אם השרת חינמי או לא?
 

אופיר @

New member
מנועי החיפוש מתנהגים כמו בני אדם

שרת חינמי הוא למעשה עמוד/ים השייכים לאתר מסויים ולא משוייך לדומיין של בעל האתר וצריך לצאת מנקודת הנחה התחלתית שקידום של אתר כזה הוא למעשה קידום של האתר המארח ולא קידום של דומיין מסויים. מעבר לכך, מנועי החיפוש מתייחסים בחשדנות מסויימת לאתרים שאינם משוייכים לדומיין ספציפי, בדיוק כמו שגולשים מתייחסים לאתר שמאוחסן בשרת חינמי. זה אמנם משרת לא רע את האינטרס של האתר המארח (תנועה גדולה ולעיתים מאוד גדולה) לאתר, אפשרויות פרסום בצד של אותם אתרים וכ"ו . המינימום הנדרש הוא קניית דומיין ואחסון רגיל .
 

rafagav

New member
יפה ואז...

א) האתר נבנה בתחילת עבודתי במקצוע, עת טרם היו לי משאבים. ב) יש כאן ממש פריצת דרך בכיוון הטיפול בבעיות הגב = דרך הסתכלות חדשה על הנושא: כיוון של שינוי הרגלים פשוט, שמוביל לשינוי תחושתי גבוה... ג) בהחלט היה כדאי לי, להגדיל את מס' הכניסות לאתרי ולכן - כיצד מתקדמים לפי מה שהצעת?
 

אופיר @

New member
אני מסכים איתך לגמרי../images/Emo143.gif

לגבי המקצועיות של הטיפול בכאבי גב ולכן כל כך חבל שזה לא מוצג כך . מה אפשר לעשות? לקנות דומיין לאחסן את האתר בשרת מקצועי להקים אתר מקצועי למלא אותו בתכנים רלוונטים ובתמונות איכותיות להתחיל לקדם אותו במעלה תוצאות החיפוש בהצלחה
 

Macpire

New member
עלויות היום להחזקת אתר בשרת שיתופי

שמוצג ע"י כתובת דומיין בינלאומית יעלה לך בסביבות 3-8$ לדומיין בינלאומי לשנה 18$ לדומיין ישראלי לשנה - מחיר של אחסון האתר בשרת בסביבות 3$ - 6$ לחודש זה ממש לא נורא.
 

rafagav

New member
תודה רבה - אז אשמח מאוד לדעת, כיצד אוכל לקדם

את אתר האינט' שלי... אף טרם הוצאה של אלפי ש"ח על שדרוגו...
 

mbaroz

New member
אחסון בשרת מקצועי - חידוד הנושא

שלום רפי בנוגע לשרת מקצועי , כל עוד האחסון שבחרת מאפשר לך לשלוט על : 1. פתיחת תקיות וקבצים כרצונך 2. שליטה על האתר ככל שיותר יותר טוב 3. מערכת ניהול תוכן (אם יש זה עדיף כך תוכל לעדכן את האתר שלך ביתר קלות) 4. והכי חשוב - הדומיין הוא שלך ולא של בעלי חברת האחסון או חלק ממנה וביכולתך לעבור חברת אכסון ולשמור על אותו שם דומיין.
 

ailag

New member
חוץ מעניין השרת, עבוד ללא FRAMES

יש מנועי חיפוש שקשה להם "לעכל" אותם כמו שצריך, ואני משערת שאחרים לפעמים מענישים עליהם. חוץ מזה, וורד היא תוכנה לעריכת מסמכים, לא אתרים. אם אתה רוצה אתר רציני, השקע בו מאמץ רציני והשתמש בדרך שמייצרת קוד טוב יותר. להערכתי, בגדול, אם אני פותחת את קוד המקור ומקבלת חום (כמו עם אתרים שכתובים בוורד) גם מנועי חיפוש יקבלו. אגב, יש לך תמונות שבורות באתר.
 
למעלה