לראות ולא להאמין...

לראות ולא להאמין...

אתמול בצהריים המאוחרות פרסתי לי מחצלת מתחת , בחלקו הצפוני של חוף מכמורת , המקום הכי שפוי.. ליד הקיוסק בכדי לקבל אספקה בהרמת יד. חוף די מבודד , שנעים להיות בו בחברת בת המין החזק , ביחוד בשקיעה, שהמים חמימים והשמש נבלעת לה מאחור בכחול השחור הזה.. בעניין הוא שיש לי לקוח שאנחנו מיודדים , ואף הייתי אצלו פעם בביתו , הבורגני במושב. השמות האמיתיים שמורים במערכת... הוא יועץ בתחום ההשקעות , ומשרדו המעוצב מכיל אותו ואת מזכירתו הנאה , מאי. מאי היא פרודה , כי יצא לנו לשוחח פעם , אבל תמיד היתה מתחמקת משאלות האם יש לה מישהו נוכחי, או מהזמנה שלי לצאת איתה. כיבדתי אותה. ולא חקרתי יותר מידי. לקראת ערב השקיעה , אני נהנה ללכת על החוף , ולחוש את הבריזה מלטפת את הגוף , שהכתום אדום משתלט על השמיים הבהירים, הרגליים לוקחות אותי .. אחרי ק"מ בחוף עיני קולטות גיפ כסוף , ולפניו פרוס סדין לבן , וזוג מחרמן כאלו אין מחר. לוגו החברה שמתנוסס מאחור - הסגיר מיד במי מדובר , כן , מר שושן בכבודו . בשל העובדה שהייתי מרחק 20 מטר מהם, הוא הישיר אלי מבט , והדף את זוגתו ממנו. ואז ניחשתם נכון , מאי - פשוט ראתה אותי וכסתה את פניה במבוכה, ואילו שושן , מצידו החוויר .. אני חייכתי במבוכה , ואמרתי "ביי" , והמשכתי ללכת תגידו , אבל באמת ובתמים , מה הסיכויים שגבר - די קמצן , יעזוב את אישתו ו 3 ילדיו , לטובת אישה גרושה (יש לה 2 ילדים אם אני זוכר טוב),? מאי לא עשתה עלי את הרושם של סטוציונרית .. היא שלחה לי מייל היום שהיא רוצה לדבר איתי , ב 4 עיניים . מה יש לי לומר לה ?
 
מה הסטטוס שלך../images/Emo35.gif

אתה רווק/נשוי/גרוש? מה עליך לאמר לה?... את מה שאתה חש וחושב, אני לא מצליחה לענות על שאלה היפוטתית כ"כ. אם זה היה קורה לי הייתי יודעת בדיוק מה אני מרגישה ומה עליי לעשות עם זה.
 
אני גרוש.

אבל מה הקשר לסטטוס שלי? מאי רוצה להיפגש איתי , ואין לי מושג , חוץ מהקלישאה ש"הוא תמיד יחזור לאשתו" ,
 
אז תיפגש איתה בלי לתכנן...

תראה מה היא אומרת, אין לי מושג אם היא רוצה להיפגש איתך כי אתה חשוב לה ובהתאם לכך חשוב לה להסביר לך את מה שראית שם. או שהוא "שלח אותה" אליך עם תירוץ עלוב כלשהו כדי להשתיק אותך. זה נשמע כמו סרט. אתה מאוהב בה?
 
מאוהב?

לא , אינני מאוהב בה. היא יפה - לא ליפול , וחמודה , אבל מאן ועד להתאהב .. היו לנו כמה פעמים שיחות שגלשו מתחום העבודה , ולכן אני חושב שקצת אני מכיר אותה. היא חיה חיי נשואים די גרועים , ללא חום ואהבה , עם בעל די דביל - לפיה. סתם מקווה שהמפגש המקרי שראיתי אותם לא יעלה לה במשרה
 
יעלה לה במשרה? להפך

לפי ההתחרמנות ההדדית שתארת שם, זה יכול לגרום להרבה דברים כמו: קידום, העלאה במשכורת, תפקיד מעניין יותר.. אבל לעלות לה במשרה?? ממש לא נראה לי. מזכיר לי איזה פרק של סיינפלד, ג'ורג' שוכב עם המנקה של החברה ומעלה לה את המשכורת תוך כדי, ראית?
 
עד שתופסים אותו...

ואז יש את צומת ההחלטה \! לכן אף פעם - ולא משנה מה , לא אפתח קשר עם מישהי מהעבודה , למרות שיש לי עוזרת פצצתית , ונשואה .. :)
 
"אף פעם"? "לעולם לא?" המממ../images/Emo70.gif

איך אתה יכול להגיד כזה דבר אחרי כל מה שכתבת הרגע על מאי?! אם היא היתה מתחילה איתך לא היית נענה לחיזוריה? Never Say Never!
 
לדעתי אתה צריך לשוחח איתה

ולהגיד לה שאתה לא שופט אותה, ומה שראית יישאר בינך לבינם ואין לה מה לדאוג... אם אתם מיודדים אז למה להרוס? ולמה לשפוט אותם? זה העסק שלהם. קטע לא נעים בהחלט אבל גם לא נורא. תעבור את זה...
וגם הם...
 
אחרי שהלכת הם לא הפסיקו לחשוב...

על מה יהיה ומי ומו... הוא נכנס ללחץ, היא ניסתה להרגיע והם סיכמו בינהם שהיא תדבר איתך על כך, כדי להיות בטוחים שסודם ישמר.
 
ציינת שהוא לקוח שלך?

אם ככה זה יסתיים בעסקה משתלמת לשני הצדדים. אתה תהפוך לספק מועדף, מוערך ומתוגמל. הם יוכלו להמשיך להתחרמן בשקט כל הדרך אל השקיעה. אגב - החוף המדובר פשוט מקסים.
 
למעלה