לראשונה בחיי התאהבתי ממבט ראשון...

רוזיי

New member
לראשונה בחיי התאהבתי ממבט ראשון...

יצאתי עם עשרות בחורים והיו לי כמה קשרים רציניים בדרך לחתונה אך תמיד בסוף זה לא היה זה לפני כחודשיים במסגרת העבודה פגשתי בחור מאד שונה ממני מעולם אחר ולא מתאים ( אני דתיה הוא חילוני ועוד כל מיני) אך באהבה אין חוקים התאהבתי לחלוטין כמו ילדה מתבגרת... והתחלנו קשר של ידידות כלשהי... כתבתי לו מייל וניסיתי לקדם את הקשר אך הוא לא מעוניין . רוצה שנישאר ידידים טובים ניסיתי להישאר ידידה וניסיתי להתנתק ולנתק עצמי ממנו אך כלום לא עוזר. הוא לא יוצא לי מהראש. כל היום אני חושבת עליו ומה לעשות. הוא מעסיק את ראשי יומם ולילה. האם לדבר איתו שוב. הוא הבהיר לי שהוא לא בעניין של זוגיות אך אני לא מתפקדת מה לעשות???? סליחה שכותבת מבולבל...
 
אם הוא לא מעוניין....

והבהיר זאת במפורש לדברייך - למה את מתעקשת? רוזי!!!! את לא מושכת אותו. הוא לא מעוניין בך כבת זוג. הוא "מרחם" עלייך ידידות כי לא נעים לו מהלחץ שלך. את עדיין מתעקשת?
 

רוזיי

New member
תודה ו...

יש אמת בדברייך גם אם קשה לי לקבלם.... הראש מסכים איתך הלב לא...
 
אני יודע....

שזה מתסכל שמי שאנחנו רוצים שישיב לנו אהבה - לא מעוניין בכך. שמרגיש אחרת. אבל אין לך מה לעשות....חוץ מלאסוף את עצמך ולהמשיך הלאה.
 

ש1234

New member
לדעתי הוא לא יודע מה הוא מפסיד וחוץ מזה:

אני פנוי נכון לרגע זה
ללט
 

Lir האחת

New member
ממש לא..

לא לכתוב לו שוב. להמשיך הלאה, להתגבר על זה. אהבה זה משהו הדדי, לא משהו מאולץ. מגיע לך מישהו שירגיש כלפייך אותו דבר!!! ואם זה לא הבחור, אז לא. לא בכוח.
 
למעלה