זה די נכון, אבל הניסוח...
אני לא אוהבת להתשמש בפומבי במילים כמו "מגעיל", אם כי אני שותפה לדעתך על גדי. כמו בתחומים אחרים, מי שבונה לעצמו יחסי ציבור טובים, ממלא אולמות, ולאו דווקא ביחס ישיר לרמתו המקצועית. כך המצב בציור, בספרות וכו´. ידע אישי. גדי מההתחלה יצר סביבו חוג של "שפוטים", אנשי שלומו, שהולכים אחריו לכל מקום. כך גם השתנה הנוף האנושי באוניברסיטה מהרגע שבו גדי החליף את יהודה עימנואל. הגיעה מסה של רוקדים שלפני כן כף רגלם לא היתה דורכת שם. בנוסף, מאז שגדי החל ליצור ריקודים, הוא ביסס את מעמדו עוד יותר, ולמעשה, בגלל החוגים הגדולים ובגלל הצפת הריקודים החדשים שלו שהוא מלמד אותם בחוגיו, אנשים נמשכים עוד יותר לחוגים אלה. אני לא חושבת כמוך שאנשים יפסיקו כל כך מהר לבוא אליו. בדברים האלה חוק העדר שולט, ואנשים אוהבים להיות חלק מהעדר. דווקא בגלל שההרקדות כ"כ צפופות, זה נותן לרוקדים בהם הרגשה שהם חלק מהעדר, שהם "אין", מבלי להפעיל את חיישני הביקורת. אותה תופעה מצויה לאו דווקא בחוגים של גדי, אלא ברוב ההרקדות הגדולות.