לשאלת התלמידים האם הגודל קובע ?

לשאלת התלמידים האם הגודל קובע ?

כמי שעומד 27 שנה בראשות המכון ללימודי מקצועות התורה "מדרש הלכה" בבני ברק המכשיר רבנים, שובי"ם ומוהלים אני נדרש לא אחת להסביר לתלמידי ללימוד אומנות המילה כי מבחינה מקצועית הגודל כן קובע..
ואל החדשות בהרחבה.. עור הוא דבר גמיש ואלסטי. אתה יכול למתוח את עור הפין, למשוך אותו, להכניס מגן ולחתוך והעור לא "יתנגד".. מה שעשית באותו הרגע הוא שהרסת לילוד אתת חיי האישות שלו בחיים. העור היחודי ביותר בגוף האדם שאין לו תחליף הוא עור הפין. ולכן המקצועיות הגבוהה ביותר היא לדעת מה לחתוך ובמיוחד מה לא לחתוך. יש "איזורים" שונים ומגוונים בעור הפין. יש את העורלה החיצונית, יש את איזור "הסולקוס" ויש את עור הפין. בשיטה שלי איני חותך את עור הסולקוס אשר בו למעשה נמצאים קצות העצבים הרגישים ביותר למגע ולהנאה. איני חותך את הפרנולום שגם הוא איזור בעל הרגשה ממדרגה ראשונה. הוא הדין באיבר אשר מבנהו "קצר" ו/או "קטן" שם יש לדעת מה לא לחתוך יותר מאשר מה לחתוך.
אשתף אתכם בסיפור שהיה לפני כשבוע. אני מסיים ברית בהרצליה פיתוח. יוצא מהאולם והנה טלפון ממוהל ידוע אותו אני מכיר ומעריך רבות בשנים. הוא מבקש להתייעץ איתי כיצד יש לנהוג בברית מסויימת תוך שהוא מתאר לי את מבנה הפין. ביקשתי ממנו לצלם את הפין ולשלוח לי בווצאפ. ומה אני רואה ? "מיקרו פינס". פין ננסי, קטן, מסוכן.. בקשתי שיעכב את המילה עד שאגיע.. כיון שאני רוכב על אופנוע.. היכולת שלי להגיע ממקום למקום היא ללא הגבלת פקקים וכיוצ"ב, הגעתי. בקשתי ממנו להסביר לי איך הוא רואה את ביצוע המילה במקרה זה הלכה למעשה.. ואז הסברתי לו איך הילד הזה בא לעולם עם הרבה מזל, כיון שעלה בדעתו להיוועץ. אם הוא היה מל את הילד בשיטה המסורתית הפרימיטיבית הוא היה "מגלח" את כל עור הפין והיה יוצר "חור" בשק האשכים. שוב, עור הפין גמיש והוא נכנס בקלות לתוך המגן ללא שום התנגדות. במקרה זה יש לעבוד בשיא העדינות ולהשתמש בכלים מיוחדים על מנת להוריד את המינימום תוך כדי "הכתבה" לעור כיצד הוא יחלים וכיצד "יעוצב" הפין. סופו של דבר, הברית נעשתה כדת וכהלכה בבטחה ולי הייתה תחושת סיפוק גדולה. רק נקווה ש"זה הקטן גדול יהיה"..
 
למעלה