מאד רציתי לצאת לטיול הזה...,

טיול לדרום אפריקה-עזרה

שלום לכולם, אנחנו טסים עוד 3 שבועות לדרא"פ לטיול קראוונים למשך שבועיים עם שני ילדים קטנים (שנה ו-7 וחודשיים) אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על מקומות לבקר שם/לינה וכו' כל מידע יתקבל בברכה. תודה לכל מי שיכול לעזור ויום נפלא.
 

אלון 58

New member
מאד רציתי לצאת לטיול הזה...,

אפשר יהיה לקרוא על-כך בדפים הסרוקים שמיד אציג,מדובר בטיול לדרום-אפריקה,מאורגן דרך ועד-העובדים של מקום עבודתי,אבל עקב סיבות משפחתיות ואישיות,נשאר לקוות שתהיה עוד הזדמנות כזו,כי אני רוצה לחזור לדרום-אפריקה,לטיול שיכלול גם משהו מהספארי.
 

אלון 58

New member
הערה לדף זה...:

איני יודע מי קבע שיוהנסבורג היא בירת דרום-אפריקה,זה סתם חוסר ידע של מי שכתב מסלול זה,אמנם היא מרכז המסחר והבנקאות,וכך היתה גם בזמן המשטר הישן,אבל זה לא עושה אותה "עיר-בירה".
 

לילית462

New member
טיול מאורגן קלאסי....

למה לא נסעת בסוף ? סוף סוף הצלחתי לפתוח את הקובץ (בעיות במחשב ובאינטרנט TIA) מהביקור שאני עשיתי בדרום אפריקה - לבד לא מאורגן, ארגנו את הכל לבד אחרי איסוף חומר דרך האינטנט. נשמע שהטיול הזה מציע בדיוק את העיקר, יש עוד המון מה לראות בדר"א כמובן, אבל מבחינה תירותית - אלו העיקר (למרות שכאמור יש עוד ה מ ו ן)
 

אלון 58

New member
שימי-לב...,

הטיול אמור לצאת רק ב-07/03/2008,יש עוד כחודש-וחצי,לא יכולתי להרשם לזה מאחר ובאותו הזמן רעיתי אמורה לצאת להשתלמות סקי בצפון איטליה,ואני צריך להשאר עם הבת שלנו.אם הטיול היה בזמן חופשה כלשהי,הייתי מברר אפשרות לקחת את הבת עמי לשם. כפי שכבר נכתב כאן מקודם,כבר הייתי בדרום-אפריקה לפני 18 שנים,אבל אני מוכן לשוב לשם,גם במאורגן,בעוד שאז טיילתי שם עם חברים במכונית שכורה.
 
למעלה