מאות שקלים הפסד בגלל טעות של עובדי הדואר

אתריסט

New member
מאות שקלים הפסד בגלל טעות של עובדי הדואר

אנחנו עובדים לפי השעון של השומר", כך הסביר מנהל סניף דואר ישראל, לפ.נ. (השם המלא שמור במערכת) שדרשה הערב (ה') להכניסה לסניף שנסגר דקות ספורות, לפני הזמן הקבוע שעד אליו מתחייב הסניף לספק שירותים לאזרחים. הסניף, הממוקם ברחוב רבי עקיבא 75 בבני ברק, מתחייב לספק שירותים ביום זה עד לשעה 18:00 בדיוק, כך על פי הנתונים שמוסר אתר דואר ישראל. בשעה, שככל הנראה, בלא ידיעת התושבים, קבע מנהל הסניף במקום מדיניות שונה, בה הוא מפעיל את הסניף על פי שעונו של השומר המוצב בפתח. שעון, שעל פי הבדיקה של כתב Tog, אינו מדוייק, ומקדים בדקות ספורות את ציון הזמן המדוייק, מה שמונע מן האזרחים שירות בזמנים המקובלים, הידועים לו. כתב Tog, שהוזעק לסניף בשעה 17:59, נתקל בדלת נעולה. לאחר דין ודברים של האזרחים במקום הסביר מנהל הסניף, שהגיע לאחר דקות ארוכות של המתנה, וסירב למסור את פרטיו, למרות היותו עובד ממשלתי, כי "אנחנו מספקים שירות לפי השעון של השומר, וכך אנו נוהגים תמיד, גם במקרה שבו בשל השעון שעות הפעילות מתארכות", כלומר: לטובת האזרח. מי שנתקל במצב שכזה - שיצביע... פ.נ., שאמורה היתה לקבל בדואר החזר של מאות שקלים בגין מס הכנסה שלילי, נשארה מחוץ לסניף, למרות שהתאריך הנוכחי הינו היום האחרון לקבלת ההחזר. (יותר זול יהיה לקנות בטריה חדשה לשומר... א.פ.) תגובת הסניף לא הובאה, מפני שלמרות בקשתנו, סירב מי שהזדהה בפנינו כמנהל הסניף (בתואר) להתייחס לדבר הכתבה, או למסור את פרטיו
 
למעלה