מאיפה כדאי להתחיל?

מאיפה כדאי להתחיל?

אני מאוד אוהב את הקול של סטיבן ווילסון בבלאקפילד וכבר המליצו לי כמה פעמים על פוריוקפיין, רק שהזהירו אותי שיש דיסקים הרבה יותר טובים מהאחרים ברור שזה עניין של טעם, אבל בכל זאת, איפה לדעתכם כדאי?
 

Tin Doll

New member
הווו היי :)

מה קורה איתך? מזמן לא דיברנו..
אז ככה, אני ממליצה על In Absentia ו-Deadwing בתור התחלה...
 

LightbuIb sun

New member
אהלן

לדעתי הדיסקים הפחות מומלצים של פורקיופיין טרי בכלל לא נמצאים על המדפים בחנויות המוזיקה בישראל. הדיסקים היותר מומלצים על-ידי: Lightbulb-sun In absentia Signify Deadwing The sky moves sideways Stupid dream. בתור אלבום ראשון: אם אתה אוהב מטאל יותר, הייתי הולך על: In absentia, Deadwing אם אתה אוהב יותר פרוגרסיב רוק ואקוסטי: Lightbulb sun , Signify, Stupid dream. בהצלחה :)
 

AmiTrigger

New member
לדעתי

Lightbulb Sun הכי הכי טוב . רוצה לבדוק אם הטעם שלך - יש שני שירים שמראים טוב מאוד מהו בערך האלבום - Shesmovedon שהוא אגב אחד הלהיטים הגדולים של פורקיופיין, ולדעתי השיר הטוב ביותר. ובטח לא יסכימו איתי לגבי השני , אבל Russia on Ice גם מראה פחות או יותר את הרוח הכללית באלבום. אם תשאלי מה אני הכי אוהב אז לפי הסדר - 1. Lightbulb Sun 2. In Absentia 3. The Sky moves Sideaway 4. Deadwing 5. האחרון, חחחח אני דווקא מאוד אוהב אותו, אבל השם בדיוק ברח לי מהראש ואין לי כוח לבדוק בויקיפדיה, קיצר, האחרון שיצא.
 
למעלה