מאמן כושר אישי..כמה שאלות בנושא!

itay89

New member
מאמן כושר אישי..כמה שאלות בנושא!

שלום, אני בן 17 ורציתי להתייעץ איתכם בכמה דברים.. לפני כמה חודשים התאמנתי בקבוצת כושר קרבי ומאז הפסקתי בגלל כאבים ברגליים ופלטפוס(עד שעשו לי מדרסים והכל).אני רוצה להתחיל לחזור לכושר(הכושר כרגע ממש ירוד) ורציתי לחשוב על כיוון של מאמן פרטי מכמה סיבות: אני רוצה להתחיל להתאמן בחדר כושר אבל אני לא סומך שמה על המאמנים בעקבות העבר שהיה לי במכון..התאמנתי לפני המון זמן ונתנו לי תוכניות שלא מתאימות לגילי ומאז אני לא סומך עליהם..במקביל אני רוצה לשחות ולרוץ מחוץ לחדר כושר..המטרה שלי היא לא לפתח גוף אלא להתחטב והלהיכנס לכושר כמה שיותר לקראת הצבא והגיבושים.אני ממש לא צריך שהמאמן ירוץ איתי או יגיע אלי הבייתה אני צריך אותו רק כדי לבנות תוכנית אימונים אישית שתתאים לי ושתיהיה בהדרגה ותגרום לי כמה שפחות נזק(אני רוצה לעבוד בצורה נכונה ולא כמו שעשיתי עד עכשיו).אני בסך הכל רוצה שיבנה לי את התוכנית ושאני אגיע אליו אחת לכמה זמן ונשדרג את התוכנית ונבצע מעקבים אחרי אחוזי שומן והתקדמותי..השאלה שלי האם יש דבר כזה בכלל??? אם כן מה העלות?? אתם יכולים להמליץ לי על מאמן כזה??עדיף שיהיה לו רקע צבאי כמה שיותר עשיר ושיהיה בוגר וינגייט.. תודה מראש איתי
 

eyes55

New member
איתי

יש אפשרות למה שאתה מבקש. מאמן אישי מוכר לך חבילה של מפגשים, אתה רק צריך לבקש להיפגש איתו פעם בשבוע ושידריך אותך איך להתאמן בהמשך השבוע. העלות מאוד תלויה במיקום שלך באץ, בצפון זה בין 80-120 שקל למפגש ובמרכז זה 160-300 למיטב ידיעתי.
 

חן M

New member
מהיכן אתה איתי??

אימון אישי נע בין הסכומים של 130-300 ש"ח... לשעה..
 

itay89

New member
תגובה..

אני מאיזור אשדוד...אני לא צריך מאמן צמוד שיתאמן איתי או שניפגש פעם בשבוע..אלא משהו בסגנון של פעם בחודש או פעם בשלושה שבועות..רק כדי לקדם את התוכנית ולמדידות והכל... אתם מכירים משהו כזה אולי?
 

חן M

New member
תשמע

אם תרצה פרטים נוספים פנה אליי במסרים ולא על גביי הפורום ואני אסביר לך
 
למעלה