מאמר - תשובות לטענות נפוצות

Mירב

New member
האמת... אני לא מבינה בשביל מה

להשקיע כלכך הרבה אנרגיה בלענות למי שבא אלייך בטענות. כאילו, א - מה זה עניינם בכלל? ב - זה כאילו שבפורום "ישראלים בחו"ל", לדוגמא, יכתבו מאמר שיענה לכל מי שאי פעם יעיז להגיד לנו משהו באופן כלשהו על כך שאנחנו בחרנו לחיות את החיים שלנו בחו"ל... מה הקטע?! כל אחד שיעשה מה שהוא רוצה עם החיים שלו, כל עוד זה לא פוגע באנשים אחרים.
 

inbal76

New member
הקטע הוא פשוט

שיש אנשים עם יש המון שנאה (!) כלפינו (שישאלו את עצמם למה) ולא נוכל למנוע מהם להכנס הנה שוב ושוב ולנזוף בנו או "ללמד אותנו". ובדיוק בגלל שאנחנו לא רוצים כל הזמן להשקיע את האנרגיות שלנו בלענות להם, כתבתי את זה, כדי שאפשר יהיה להפנות אותם לזה וזהו (בתקווה שלפחות את חלקם זה ישתיק, שיבינו שהם לא מחדשים שום דבר). אני בעד שכל אחד מהם שנכנס לכאן יזכה לתגובה אחת בלבד האומרת: "אנא קרא את המאמר בלינק המצורף. מעבר לכך זה אינו פורום לויכוחים מסוג זה. תודה." ואם הוא ימשיך לנזוף בנו או לנסות ללמד אותנו - פשוט להתעלם טוטאלית. ככה לפחות אני אנסה לנהוג.
 

Mירב

New member
אבל אבל אבל אבל

גם בפורום ישראלים בחו"ל נכנסים אנשים עם המון שנאה (!) כלפינו, שמוצאים לנכון לנזוף בנו, לרחם עלינו, לחנך אותנו ולהטיף לנו. גורלם הוא פשוט מאוד: במקרה הטוב (מבחינתם) שהם זוכים להתעלמות, ובמקרה הפחות טוב - למחיקה ואף לחסימה. וזהו. אנחנו ממשיכים בשלנו. הבנת את כוונתי?
 

I s t a r

New member
יש בזה משהו

המאמרים שכתבה מנהלת הפורום מצויינים- ואכן יש בהם המון בצטדקות . אני הפסקתי להצטדק. כנ"ל לשכנע. לא צריכה לשכנע אף אחד בזכות שלי לחיות את חיי ולעודד אחרים ליות את חייהם הכי טוב שוהכי נכון עבורם. האמירה הכי ברורה שאני אומרת היא : אני עושה מה שעושה לי טוב. נקודה. במקביל אני גם מאחלת לכולם לעשות רק מה שעושה להם טוב -ואני בטוחה שהעולם שלנו יהיה הרבה יותר אוהב ונפלא. מצד שני, אני מסכימה שהפורום הזה מעורר בהרבה אנשים תגובות מאוד מאויימות ומבוהלות- בעיקר אנשים שמפחדים מאוד מהשונה מהם, ופחד הוא בסיסי לאגרסיה. עוד בסיס לאגרסיה היא העובדה שאנשים כועסים על מה שנמנע מהם. אומץ להיות שונה, אינדבידואליסט או להיות קשוב לעצמך- אינו נחלת הכלל עדיין. הרוב נכנעים מהר מאוד ללחצים חברתיים וסביבתיים והתיסכול של מצב כזה גורם גם הוא להרבה אגרסיה. במילים אחרות- אולי אפילו סוג של קינאה ביכולת לבחור אחרת בלי לפחד. לכן, טוב שתהיינה תגובות מוכנות מראש על מנת למנוע את הידרדרות הפורום לבמה ללא יותר מווכחנות ושיכנועים מיותרים.
 

Mירב

New member
אז אם כך../images/Emo98.gif

למה אף אחד לא התייחס למה שכתבתי בשירשור שפתחתי, אך לעומת זאת כולם פה כן המשיכו להתווכח ולהתנגח בכל הטרולים האלו???????
 

inbal76

New member
רק תיקון קטן - אם התכוונת למאמר שלי

מנהלת הפורום היא karnity. אני סתם אחת שהצטרפה אליו, וקיבלה אישור לכתוב אותו
 

I s t a r

New member
../images/Emo9.gif סורי...

התכוונתי כמובן לכל המאמרים שעלו בשרשור..
 

karnity

New member
הקרדיט לכל המאמרים בפורום..

הוא לחברות הפורום הרהוטות והנפלאות...וממש ממש לא לי.
 

inbal76

New member
מבינה בהחלט

וכל הכבוד לכם שאתם מצליחים להתעלם. בפורום זה אין כרגע מדיניות כוללת של מחיקות או חסימות, עד כמה שידוע לי. ויש גם טענות שחשוב (לי לפחות) כן להשיב עליהן (אבל לא שוב ושוב). לפעמים גם קשה לא להגיב כשמעליבים אותך ומאשימים אותך, ואני לא רואה רע בלהפנות אותן לתשובות שכבר נאמרו, במקום להגרר לויכוח (וזה קל להגיד פשוט לא להגרר, אבל לפעמים קשה לבצע). אגב, אני מופתעת לשמוע שיש כזאת שינאה כלפי ישראלים בחו"ל. בעצם אם אני חושבת על כל הלאומנים והמתלהמים זה אולי לא מפתיע
לפעמים נדמה שאנשים בארץ פשוט מחפשים את מי לשנוא. חיים משנאה. כל כך עצוב.
 
למעלה