Florence + The Machine - Ceremonials
החלפתי את הדיסק השרוט שהיה לי ביום שני האחרון במוסיקהנטו, וזה ממש אחלה כי הוא היה כאמור פתוח וכבר עברו 3 שבועות (+יום) מאז הקנייה, אבל למה המוכר שהיה בחנות צריך היה לתת לי חווית קנייה כל כך מגעילה?
אמרתי לו שאני הבחור שהתכתבת איתם במייל לגבי הדיסק הזה, הוא אומר לי "אה זה אתה" בצורה הכי אדישה-מגעילה שיש. לוקח את הדיסק, שם אותו לשמיעה ואני אומר לו איפה זה אמור לקפוץ. הוא מחכה שיהיה את הקפיצה, אמרתי לו מראש (גם במיילים) שבחלק מהנגנים הוא מנגן כרגיל, הוא מחכה ואומר "אין כלום. אין לי לצערי *אומר את זה בסופר-אדישות* זמן לטפל בזה כרגע אז פשוט קח דיסק אחר". שאלתי אם יש עותק אחר של הדיסק כי בא לי אותו, הוא רואה שיש אחד במדף בצד, פותח אותו ורואה שהדיסק שרוט ל-ג-מ-ר-י אומר לעצמו "אוי, זה ממש שרוט, אני ממש לא רוצה למכור לך את זה" ואז אומר לי לקח איזה דיסק אחר שבא לי (ואם אני רוצה משהו יקר יותר אז שאוסיף עליו).
שאלתי שוב אם יש עותק של הדיסק, הפעם הוא אמר שאין, אז חיפשתי במדף הקרוב אליי (שהיה של המבצע של 3 ב-100 שבו קניתי את הדיסק הזה) והופ, הוא היה בפאקינג פרונט! אידיוט.. קיצר, לקחתי את הדיסק הזה ואמרתי לו שאותו אני רוצה. הוא פתח את העטיפה של הדיסק, בדק שהוא לא שרוט, אמר "זה נראה בסדר", החזיר את הדיסק לקופסת הדיסק, סגר וזרק את קופסת הדיסק על הדלפק לכיווני.
הכי זריקת זין שיש, פשוט גועל נפש שאין לתאר. זו לא הפעם הראשונה שיש לי בעיות איתם: למי שזוכר/לא מכיר את הסיפור, לפני כשנתיים קניתי אצלם דיסק שהיה בתוכו קבלה שאומרת שהדיסק נקנה ברשת Woolworths הבריטית ב-14/9/98 (כלומר כ-14 שנים קודם לכן!) ב-13.99 פאונד (ואפילו כתבו שאפשר לקבל עותק של פסקול "טיטאניק" בפאונד אחד
) והם אמרו שאין להם מושג מה זה בדיוק.. בקיצור, גרמו לי להרגיש כאילו עשיתי משהו רע, הוציאו חשק אי פעם להתקרב אליהם. גם ככה המבצעים שלהם קיימים פחות או יותר גם ברשתות האחרות ולא רחוקים מהם נמצאים דיסק סנטר שהם ממש נחמדים ומציעים מבצעים ומחירים טובים מאוד בפני עצמם.
אני לא אומר שלא אקנה שם לעולם, אני כן אומר שבפעם הבאה אני אחשוב פעם נוספת אם לעשות את זה בכלל.