מבצע דרגנועים בתחנת האומה - חלק שני

מצב
הנושא נעול.

סנוי

New member
ולמה בעצם לא שתיים לעלייה-שתיים לירידה?

סביר ששניים עלייה ואחד ירידה משתי סיבות
1. כשרכבת תגיע מתל אביב ייצאו בו זמנית הרבה מאוד אנשים לעומת טפטוף של נוסעים שיגיעו כל אחד בזמן המתאים לו לכיוון הרציפים
2. אם חלילה יש תקלה, יותר קל לאנשים לרדת מדרגות מאשר לעלות, כך שיש יתירות לכיוון העלייה למקרה הצורך.

כל זה ניחוש, המכונה באנגלית Guestimation
ולמה בעצם לא שתיים לעלייה-שתיים לירידה?
 

GLSRA

Active member


ולמה בעצם לא שתיים לעלייה-שתיים לירידה?

אין לי תשובה, לא רצו להוציא עוד כסף ?
 

GLSRA

Active member
כמובן תודה רבה לעוסקים במלאכה, המפרסמים והמעדכנים

מבצע דרגנועים בתחנת האומה - חלק שני
לפני ארבעה שבועות קיבלנו מבועז שרשור מבצעי מיוחד לכבוד דרגנועי התחנה שהגיעו באישון לילה. הפעולה המורכבת והמעניינת הצליחה למנוע שנת לילה מכמה אנשים יקרים ובראשם בועז ודוד שהדירו שינה מעיניהם ובאו לצפות להתעניין ואף לתעד את האירוע שלא ע"מ לקבל פרס.
כמובן שהשרשור מלא בחומר ופרטים מעניינים כדרכו של בועז בקודש.

שרשור מבצע הדרגנועים הראשון - http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178470258

כשבוע לאחר מכן האירוע חזר על עצמו והפעם זכיתי להיות בין הצופים והמתעדים (ע"מ לקבל סודה
), ואפילו להמנות על המתעניינים בפרטים אלו ואחרים.
ששת קוראיו הנאמנים של בעל המדור השבועי ודאי מנחשים מי הוא זה שדאג שאוכל להכנס למתחם בבטחה ובחיוך, ועל כך תודתי נתונה.

האירוח היה כמובן של קבלן המערכות "אלקטרה" ע"י מנהל העבודה באתר מר אשר נעים היקר.
כמובן תודה רבה לעוסקים במלאכה, המפרסמים והמעדכנים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה