מבקשת המלצות לבתי מלון בירושלים קרוב לעיר

אילנית12

New member
מבקשת המלצות לבתי מלון בירושלים קרוב לעיר

העתיקה.
 

טליה ג

New member
מלון הבירה

מלון קטן, צנוע וזול, בסמטה סמוכה לרחוב יפו, מול כיכר ציון, במרחק הליכה של 5 דקות משער יפו. החדרים צנועים, אבל מתוחזקים טוב, ובכולם יש מזגן. חנייה אין שם, אבל במאה שערים לא רחוק משם אפשר לחנות באחת הסמטאות ללא תשלום, וזה מה שעשינו, וכמובן שדאגתי ללכת בלבוש צנוע ולהתעטף בצעיף.

החיסרון של המלון הוא ארוחת הבוקר. מדובר בארוחת בוקר צנועה שכוללת לחם, חמאה, ריבה, ביצים קשות, עגבניות, מלפפונים ויוגורטים (דני, קרלו וכד'), מיץ, קפה ותה. אין לי בעייה עם ארוחת בוקר צנועה, מה גם שארוחה קונטיננטלית במלונות באירופה הרבה יותר עלובה גם מזה, אבל הפריע לי שהירקות לא היו טריים, ואני חושדת שהם נחתכו כבר בערב שלפני. בחדר האוכל לא רואים בכלל עובדים, כך שאין אפילו עם מי לדבר שם.

מה שהשאיר לי טעם לוואי מהביקור הוא בעזיבה. שילמנו כבר בהגעה למלון, אבל כשהחזרנו את המפתח בעזיבה, מנהל המלון ביקש מאיתנו להשאיר טיפ לעובדי המלון, ואמר שמן הראוי להשאיר טיפ של 80 ש"ח. לא היה לנו הסכום הזה במזומן, אז השארנו רק 50 (שהתקבלו בפרצוף חמוץ של מנהל המלון), אבל הדרישה הבוטה לטיפ, ועוד בסכום ספציפי, מאוד צרמה לנו, מה גם שלא ראינו אפילו פעם אחת מישהו מעובדי המלון, ובארוחת הבוקר (שהוכנה בערב שלפני) לא נראה שהושקע עודף מחשבה.

בקיצור:
פלוס: מיקום מצויין, מחיר זול, חדרים נוחים ומתוחזקים
מינוס: ארוחת בוקר מאוד צנועה ולא טרייה במיוחד, ובעיקר התנהגות של מנהל המלון ביום האחרון שהשאירה לנו טעם לוואי.

הנה אתר הבית של המלון:
http://www.hotel-habira.co.il
 
דרושים פרטים -

יש איזור שלם של מלונות ברחוב המלך דוד במרחק הליכה קצר: מלון ענבל, קינג דייויד וקינג דייויד סיטאדל, מלון ממילא... יש גם מלון הר ציון ליד הסינמטק וכמה בתי מלון קטנים לאורך רחוב יפו. תלוי במחיר שאתם מוכנים לשלם.
 
למעלה