מבקשת זיהוי קטע

כשאת מטיפה על מוסר דרך ארץ...

כדאי שתשמרי על אדיבות, אחרת את חוטאת למטרתך. ובקשר לשמאלנים - על זה נאמר: "מה עניין שמיטה להר סיני?"
 
פוליטיקה וחינוך

מסכים לכך שאמירתה הפוליטית של השואלת איננה במקומה. לעניין החינוך: בבתי ספר רבים מלמדים מוסיקה ברצינות, ולא רק קלאסית אלא אפילו אתנית, יהודית וכד'. מתגבשות גם תכניות במשרד החינוך להגברת הנושא. הכל תלוי בביה"ס, ברצון ההנהלה לקיים שיעורי מוסיקה וגם בדגשים של המורה למוסיקה. בכל שנה יש נושא מרכזי שבו עוסקים המורים, והוא מבוקר ע"י משרד החינוך והמפקחת על המוסיקה. ולעניין המושג שיש או אין לאנשים במוסיקה: כולנו התחלנו מאפס. כל אחד מתחיל ממקום כלשהו - וממשיך לפי ראות עיניו, סקרנותו ויכולתו. לכן אין לזלזל גם בעניין פעוט המתעורר אצל מישהו - עניין זה יכול להפוך ללהבה גדולה.
 
רוצה

לומר שהתחלתי להאזין למוסיקה קלאסית בגיל יחסית מאוחר ואחת מהדעות הקדומות שהיו לי בקשר למוסיקה,זה שהיא מפוחלצת,וחסרת יכולת רגשית להבדיל למשל ממוסיקת רוק.אבל אז שמעתי יום אחד את התשיעית של בטהובן,כמובן אחרי הרבה שנים שהייתי מעוניין להתחיל ללמוד,ובבת אחת הציפו אותי רגשות,ותובנות שלא הכרתי עד אז.מאז זאת המוסיקה העיקרית שאני שומע,לא יכול להגדיר את עצמי כבקיא במיוחד,אבל לא מפסיק להתרגש ולהנות. סתם רציתי שתדעו,שנפלאות דרכיי הגילוי
 
למעלה