מבקש עזרה מציבור הקוראים.

פולגאר

Well-known member
הוא אמר שהוא גר בלוד.
אז הוא גר בשכונה עלובה, כי השכונה הכי יוקרתית שם, שהיא מאוד זולה ביחס למרכז, היא השכונה הצעירה שממוקמת במקביל לכביש 1 וגם שם כולם בורחים ממנה.
בקיצקץ, עוד שקר שמתנפץ לו מרוב טיפשותו.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
למה אתה הולך לראשון אם אתה טוען שאתה גר ברעננה? |תוהה|
לא יותר קרוב הסינמה בגלילות?
מעולם לא טענתי שאני גר ברעננה. זה שקר שהמצאתם עבורי כדי שתוכלו לעמת אותו עם השקר האחר שהמצאתם עבורי באשר למקום מגוריי ושלפיו כתבתי שאני גר בפתח תקווה, כדי שתוכלו לעמת בין "שקריי" ולהוכיח שאני "שקרן".

לא היו ולא יהיו פאתטיים כמו המתנגדים שלי :)

__צילום מסך_19-10-2024_105240_www.tapuz.co.il.jpeg

מכיוון שאני גר בלוד, כפי מה שנכתב מספר פעמים, הסינמה הכי קרוב הוא דווקא זה שבראשון לציון, למרות שלעיתים אכן מזדמן לי לבקר דווקא בסינמה בגלילות (המועדפת עליי פחות ממספר סיבות), כי לפעמים שם יש הקרנות בשעות שיותר נוחות לי מההקרנות בראשון, ולפעמים שם יש הקרנות .V. I. P כשבראשון אין או יש מאוחר ובשעות שלא מתאימות לי.

הבאסה הגדולה בזה שאני הולך לסינמה סיטי בגלילות זה שהמוניות עולות 250 שקל לכל כיוון ולכן בסה"כ 500 שקל, במקום 150 שקל לכל כיוון ולכן בסה"כ 300 שקל כשאני הולך לסינמה בראשון, הסינמה הרגילה שלי, כאשר הדמי כיס שלי זה בסה"כ 3,000 שקל בחודש. שישית מהדמי כיס על ההלוך-חזור לגלילות, עוד מלפני כל מה שאני אעשה שם, ועוד לפני שאר כל ההוצאות של כל החודש. לא חבל? חבל. מה אני אעשה? אפסיד סרט שאני רוצה לראות? לא נראה לי. אלך לראשון בשעות שלא נוחות ובכך אשבש את כל השעון הביולוגי, או אראה בהקרנה רגילה כשאני יכול לראות ב-.V. I. P? גם לא נראה לי.
אז הוא גר בשכונה עלובה,
אפילו לא קרוב 😂
כי השכונה הכי יוקרתית שם, שהיא מאוד זולה ביחס למרכז
לוד היא במרכז.
היא השכונה הצעירה
לא ברור על איזו שכונה אתה מדבר. יש את השכונה הכי צעירה פה וממש יש פה שכונה בשם "לוד הצעירה" והן אינן אותה שכונה.

אם כוונתך ללוד הצעירה, אז לא נכון. זאת לא השכונה הכי יוקרתית פה ואני יודע כי הייתי שם לא מעט, יזיזה שלי משם. השכונה הכי יוקרתית פה היא זאת שאני גר בה.
שממוקמת במקביל לכביש 1
לא טוב בכבישים. אני רגיל שמסיעים אותי. פעם בעיקר ההורים והיום בעיקר מוניות. לכן, זה לא עוזר לי להתמצא 🤷‍♂️
וגם שם כולם בורחים ממנה.
לא ברור על איזו שכונה אתה מדבר. אם אתה מדבר על "לוד הצעירה", אז אני לא יודע, ויכול להיות. אם אתה מדבר על השכונה שלי, השכונה הטובה ביותר בלוד, שבה אני גר בקומה משלי בדירת הדופלקס שלי שנמצאת שנייה וחצי מבתי-ספר, מכולות, בתי עסק, גינות ציבוריות, מרפאה, קניון ורכבת, אז לא שמתי לב לשום בריחה משמעותית פה. גם אין סיבה לכך. זאת השכונה הכי טובה בלוד ומחירי הנדל"ן לא מפסיקים לעלות בצורה שמביכה ומביישת את שאר עליות מחירי הנדל"ן בשאר הארץ. לא סתם לוד הייתה העיר הצומחת ביותר בכלל והעיר הצומחת ביותר במחירי נדל"ן בפרט מבין כל ערי הארץ בעשור שעבר. אתה יודע, ככה בקטנה, no biggie :cool:

האמת שבדיוק לא מזמן חבר שלי ממעמד הביניים שעזב את השכונה ועבר לשכונת הרכבת המזוויעה בדיוק חזר ועבר לדירה שנמצאת בבניין שנמצא על הקניון, כי אין שכונה טובה בלוד כמו השכונה הזאת.
בקיצקץ, עוד שקר
לא ברור עד הסוף איזה "שקר" הומצא בעבורי הפעם, כפי מה שלא ברור על איזו שכונה דיברת, אבל אם אני צריך לנחש, אני מניח שאתה מדבר על זה שמשפחתי עשירה.
שמתנפץ לו מרוב טיפשותו.
אולי בדמיון שלך 🤷‍♂️
 
למעלה