מגה פרוייקטים חדשים באתר מע"צ.

amithi1

New member
כן

אבל נפח התנועה בו צפוי לרדת באופן ניכר - לפחות בציר מזרח מערב.
 

oschlick

New member
אבל התנועה בכביש 4 לא אמורה לעבור בו ללא

עמידה ברמזור?
 

amithi1

New member
מה הכוונה אמורה?

יש למעצ, תכנית למחלף את כל הצמתים בין מורשה לחדרה על כביש 4, ובמסגרתה גם צומת רעננה מרכז. התכנית אמורה לעבור דרך הות"ל ולא דרך הועדות המחוזיות. אני לא יודע מה הסטטוס של תכנית זו אבל ממה שזכור לי היא עברה לשלב התכנון המפורט ובכל מקרה טרם אושרה.
בלי קשר יש את פרוייקט 531 שכל מכרזיו כבר פורסמו, ואינו כולל עבודות הקשורות לצומת רעננה מרכז.
מתי נזכה לסוע בכביש 4 ללא רמזורים? שאלה מצויינת, כנראה לא לפני 2020.
 

amithi1

New member
אגב מספר התכנית המתייחסת לכביש 4 היא תת"ל 43

ונראה שהיא עדיין בשלב התכנון הראשוני.
 

1Fighter1

New member
מה עם מחלף גבעת שמואל הארור???

מתי יפתרו את צוואר הבקבוק המזוויע שיש שם בכל בוקר, צהריים, ערב לשני הכיוונים בכל ימות השנה?
 

poops

New member
תחבורה ציבורית

בתחבורה ציבורית הכלל מאוד פשוט: כמה שיותר יותר טוב, יותר רכבות, יותר אוטובוסים, למעשה היצע התח"צ צריך להיות גדול ממספר הנוסעים, לשם כך יהיה צורך בהשקעת עבודה רבה מאוד בארץ (אני מתגורר באירופה והדיונים כאן בפורום נראים לי מדי פעם תמוהים ב"סובלנות" שהם מפגינים כלפי הפיגור העצום בנושא הזה בארץ), אותו אני חש בכל פעם שאני מגיע לביקור ונאלץ לשכור רכב (למרות שגם זה לא פתרון טוב אבל הפתרון היחיד עם 2 זאטוטים) כי לא ניתן להגיע במדינה הקטנה הזו מנקודה לנקודה באופן אחר (וגם ברכב בקושי ניתן).
יש דברים אחרים שלא מוזכרים: החניונים והחניות בארץ נוראיים וכבר מספר פעמים דפקתי את המכונית השכורה בחניונים כי אני כבר לא רגיל לחניונים הצפופים, לצינורות המסתתרים מאחורה בזויות מתות ולכל שאר הירקות שעבור הישראלי המצוי נראות כחלק מהיומיום.
 
למעלה