מגמה מעפנה ב"הסברו"

מגמה מעפנה ב"הסברו"

הרהורים בזמן הסתובבות בחנות הדגל של טויס אר אס... חברת הסברו, שמחזיקה בכמות עצומה של פרנצ'ייז מובילים בעולם הצעצועים, רלוונטית לנו בעיקר בליין מוצרי Star Wars, הרובוטריקים וחיילי ה-G.I Joe. אני לא יודע למה הם עשו את הצעד המוזר הזה, בין אם זה בגלל שליין SW כבר לא מכניס כמו פעם או שלהפך והם רוצים לחלוב כל דולר, אבל אני לא אוהב את זה... על מה מדובר? מסתבר שחברת הסברו החליטה להכניס כל סוג צעצוע אפשרי, וכל ז'אנר צעצועי אפשרי לפרנצ'ייז ה-Star Wars, לא משנה כמה קלוש הקשר... ניתן למצוא כרגע בטויס אר אס ארה"ב: * לוק סקייווקר על אופנוע שנוסע ישר. * SW רובוטריקים... רובוט ויידר שהופך ל-Tie Fighter, או X-Wing שהופך לרובוט לוק סקייווקר. * דמויות SW בסגנון G.I Joe. * SW Attacktix - ליין שמביא את עולם האספנות והמשחק סטייל Warhammer לקהל צעיר יותר חובב SW... סגנון המשחק הנ"ל הוא מסחטת כסף גאונית - ככל שקונים יותר חיילים לצבא ככה הצבא חזק יותר. ז"א ככל שקונים ומשלמים יותר מתוך מבחר אינסופי של חיילים, ככה מתחזקים במשחק. * דמויות SW גדולות בסגנון משולב של פאוור-ריינג'רס / צבי הנינג'ה... כולל אובי-וואן עם מגן לייזר ונונצ'אקו (!). * הליין הותיק כבר של דמויות SW לגיל הרך הכוללות גוף קריקטורי ורגליים ענקיות... זה כל מה שהספקתי לראות תוך הסתובבות מהירה... מה דעתכם על המגמה?
 

DVD10

New member
אני מתאב את המגמה הזאת

בגלל זה אני לא אוסף AF של SW, לרוב בגלל גודלם הקטן של הדמויות הסטנדרטיות אבל גם בגלל שהם הגזימו זה כבר לא אספנות זה סופרמרקט! הם יכלו להוציא 20 או 30 דמויות בשנה אבל אני חושב שזה מה שהם מוציאים כל שבוע, זו מסחטת כסף שלא נגמרת. אני אוהב מאוד את סדרת סרטי SW אבל בהעברה למדית המרצ'נדיז זה ניצול של הצרכנים והפריקים של SW כמה שיותר בגלל זה אני מוכר את הדמויות היחישות שיש לי, כי אמנם אני יכול להגיד שיש לי כמה דמויות SW אבל בגלל שיש כל-כך הרבה אני מעדיף שלא יהיו לי בכלל או שיהיה לי הכל וזה הרבה. וזה לא אני בתמונה!
 

greenkid

New member
אני מעוניין לקנות

אני מבין למה אתה מתכוון במה שאתה אומר ואני דיי מסכים איתך, אבל אני מאמין שאני לא חייב את כל הדמויות של כולם אלא רק את מה שאני חושב שחשוב להיות לי באוסף. וככה אני לא מבזבז כסף על שטויות שיוצאות כל הזמן. אני מאוד מעוניין לראות מה אתה מציע למכירה ולקנות ממך את הדמויות שיש לך. צור איתי קשר באימייל שלי [email protected] תודה מראש....
 

Wing Chan

New member
שמתי לב לזה כבר בעבר

וזה חרטא. צעד מעולה מבחינת הסברו ואני בהחלט מבין אותו (איזה תאגיד לא רוצה לעשות הררי כסף?), חרא של צעד עבור הצרכנים הכבדים של SW. ה- Attacktix הזה ובמיוחד השטויות ששילבו שטויות אחרות עם דמויות SW אלה כבר השיאים. :\ בגלל זה לפי דעתי כול אספן (במיוחד של סידרה בעלת טווח מרצ'נדייז כזה גדול כמו סטאר וורס) צריך להגדיר לעצמו מראש שיש דברים שהוא לא יקנה כי הם סתמיים. אבל מה איכפת לי, אני בכלל לא אוסף SW.
 

MajorWinters

New member
אני התחלתי לאסוף AF מSW

אבל כשעמדתי מול סט של 7 דמויות SW לפני שבוע, העדפתי לרכוש דווקא שתי דמויות סין סיטי.הניצול של הצרכנים מעצבן, וגם גיליתי שאני לא מת על דמויות ה3.75''השילוב הזה, הכי הרבה מהכל, הוא דבילי, זה נשמע ממש מפגר. אבל בסך הכל, הם יותר צעצועי ילדים, ועם ילד יכול לקבל ויידר שהופך לטיי-פייטר, שיבושם לו...אני אישית עוד אקנה דמויות SW בחיים, אבל בעיקר את אלו מסדרת הUnleash. הם יותר בנויים כמוצרי אספנות, כפסלונים- מעט מפרקים, וגם עם פוזה של סצינה ולא סתם דמות.
 

MajorWinters

New member
אה../images/Emo6.gif

אין לי. אבל ראיתי בחנות וידאו שכונתית (הם לא מוכרים
) והם מדהימים. יש שם את מאול, פאדמה, אנקין ודוקו, הם מדהימים.
 

robotrik1

New member
שאלה : למה אתה מתכוון כשאתה

מדבר על : " דמויות SW בסגנון G.I Joe " ? אני לא מכיר דמויות כאלה (לא משהו שעל המארז שלו כתוב "SW G.I.Joe" בכל אופן) , אז על איזה דמויות אתה מדבר ? -גבי
 
למעלה