מגמת המוסיקה בכצנלסון

Double U

New member
אוי, כל כך כיף לו../images/Emo10.gif

יתרון נוסף בלמידה בקונסרבטוריון
 

Double U

New member
תיאוריה=לימודי תורת המוסיקה.

למדתי את זה במשך שלוש שנים בקונסרבטוריון. הכוונה בתאוריה של מוסיקה, היא בעצם להרכב של קטע/יצירה/שיר וכו'. לדוגמא: משקל, מפתח (סול, פה), אורך הצלילים (שמיניות, רבעים וכדומה), מרווחים בין תווים, טונים, סימני התק וכו'. תאוריה כוללת בנוסף גם פיתוח שמיעה מוסיקלית. אני יכול להגיד שהנושא חשוב אך לא תמיד מעניין (תלוי בעצם מי מעביר את זה). אבל - זה שווה! בכלל כל התאוריה עזרה לי מאוד בהבנה של חומר מוסיקלי
 

Henzel

New member
לא!!!!!!

אתה לגמרי שוכח!!! מפתחות: מפתח סול מפתח פה ומפתח -דו-!!! לכלים כמו ויולה מרוחים עדיף להתרכז על אקורדים, וזה גם תלוי, כי אם אתה מנגן על מוזיקה קלאסית יותר תתאמן על אקורדים משולשים טריאדות מז'וריות ומינוריות, ואם אתה הולך בג'אז, ממש עדיף שתתחיל קודם אקורדים מרובעים של 7, MAJ7, ומינוס 7(מינור). פיתוח שמיעה אתה יכול להסתפק בזיהוי מז'ורי מינורי, והמאפיינים של טריאדות במרוחי טריטון(כמו בסימפסונים או בבלוז אופיני בדרגות אי זוגיות). וזה גם תלוי אם אתה גיטרה קלאסית או חשמלית, כי חשמלי ת זה יותר ליווי אקורדים, על קלאסית U MUST!!! לקרוא תוים-סולפג' א.א.א.. ועוד משהו.... לך לתלמה ילין!!! זה יותר שווה, שם זה יותר כיף ומגניב!!!! אם תרצה תן לי פרטים אני אשלח לך CD דמו של ההרכב שלי מטעם בצפר, הופענו כבר כמה פעמים בPUBLICITY PUB ובגדה השמאלית, אתה יודע, כאלה UNDERGROUDERS, תבוא יהיה כיף.
 
מבחני קבלה למגמת המוסיקה:

רק כדי לא להרוס את ההפתעה וכדי שהכל יהיה הוגן: פרטים על כ-ל המגמות ייתלו עוד מעט בלו"ח ההודעות של כל כיתה וכיתה ובה מוצגים הקריטריונים ומועדי המבחנים. דבר שחשוב לקחת בחשבון! המגמה היא בונוס! לא חייבים להחזיק אף אחד וייתכן שמהלך שלושת השנים יוציאו כמה על הפרעות וכו'. קחו בחשבון גם כי (השנה התחלתי י' במגמת מוסיקה בכצנלסון - סקסופון) תווספו לכם שעות מערכת. סה"כ שעות שיש לי השנה הם 45!! שזה אומר 4 ימים בשבוע ללמוד על 3:10. (5 שעות נוספות:שעתיים מקהלה שעת מסלול פיתוח שמיעה ותיאוריה.) עוד יש הרכבי חובה! ועוד הרכבים שכיף להתששף בהם שכמובן גם ייגזלו לכם זמן. בנוסף לוח המבחנים מתיש יותר וצפו ל2-3 מבחנים כל שבוע. בקיצור לחץ! תיאוריה: תיאוריה בסיסית ביותר..זיהוי תווים משקל מקצב מרווחים מי שיודע. לפרטים נוספים במסרים.
 
ובנימה יותר אופטימית

קחו בחשבון שיש רק פעם אחת תיכון וכיךף להעביר אותו במשהו שקצת יוציא מהשגרה. אם אתם אוהבים מחול/ מוסיקה/ כדורסל/ קולנוע לכו על זה. אותי זה הציל בתיכון. רק בשיעורים האלו נהנתי.
 
למעלה