מדגדג לי לכתוב והייתי חייבת.

אבל זה בדיוק העניין

שפורום שפתוח לכל(גם אם לא מוצא חן בעיניכן)ומפורסם ע'י מערכת תפוז בכל שאר הפורומים-תהיו מוכנות לזה שיכנסו גם כאילו שלא כמוכן ויתקנו פה ושם. זה מה שאני,לפחות,מנסה לעשות. את כותבת על הריון ולידה דברים מזעזעים שהם לחלוטין בעיני המתבונן שלך ומתוך החוויה של הקרובים אליך. רוצה שאפנה אותך לסיפורי לידה אחרים? אני מוכנה, בכיף. כולל זה שלי. אבל יש ליתחושה שזה לא באמת מעניין אותך אז נרד מזה. רק אל תקראי ללידה דבר ברברי. הפוסל-במומו פוסל.
 

Mירב

New member
יש הרבה פורומים בתפוז

שהנושא שלהם הוא לא לרוחי... אבל אני לא מבזבזת את זמני בלהיכנס אליהם. ווודאי שלא חושבת אפילו להטיף לאנשים שכן בוחרים להשתתף בהם. מבחינתי - איש באמונתו יחיה, ובא לציון גואל. שלום ותודה
 
מירב

כמו שאני לא הופכת את כולכן למקשה אחת אנא אל תהפכי כל אמא שנכנסת לכאן למטיפה להורות. מטרתי היחידה,מכיוון שיש כאן בנות שטועות מאד ואין מי שיטרח להעיר להן,היא להעיר את תשומת הלב לטעויות בנוגע להריון,לידה והורות(זה תחום שאני עוסקת בו בנגיעות קלות ככה שגם עם נשים שלא רוצות ללדת, יחש לי עניין). כמו שכבר אמרתי- הפוסל,במומו פוסל.
 
מה?

"מכיוון שיש כאן בנות שטועות מאד ואין מי שיטרח להעיר להן" ??? טועות? או טועות לדעתך? אין מי שיעיר להן? האם הן כאן 24 שעות ביממה? לא דיברו ולא הזכירו את הנושא מעולם באזני אף אחד אחר? כפי שאמרת "הפוסל במומו פוסל" אז חיי ותני לחיות., כי בינתיים בהחלט נראה שהגעת לכאן להטיף מוסר ל"משוגעות". מה שלא כל כך ברור לי, למה את בכלל מתאמצת. אנחנו ה"משוגעים", ה"דפוקים" לא נוליד ילדים ולפי תורת האבולוציה במילא תוך דור שניים נעלם מהעולם והכל יהיה מושלם, לא?
 

inbal76

New member
יפה אמרת!

רווינסרה - חיי ותני לחיות! הניחי לנו כבר עם המיסיונריות שלך. את משעממת.
 

Mירב

New member
ועוד משהו:

זה איננו פורום שמשמיץ הורים או ילדים, אז למה נכנסים לפה אנשים שמשמיצים את חברי הפורום? איפה הכבוד? אם זה היה פורום שכותרתו "נגד הורות" או "נגד ילדים" הייתי מבינה, כי אז זה פוגע אישית בהורים, באלו שבחרו כן ללדת. אבל זה פורום לאלו שבחרו לא ללדת תנו לנו לדבר בינינו. יש בנו הרבה כאב, הרבה unfinished business מהילדות, הרבה לבטים, עזבו אותנו מרחמים ומהטפות. לכו לפורומים שמעניינים אתכם. אף אחד לא הקים את הפורום הזה או משתתף בו בכדי להתנגח בכם, היולדים. הפורום הזה הוקם ומשתתפיו משתתפים בו בכדי להתלבט יחד בנושאים שעל סדר היום של אנשים ללא ילדים. זה לא אומר שאנשים פה לא אוהבים אתכם, או את ילדיכם, או את המדינה, או את העולם.
 
למעלה