בדיוק אתמול הסתכלתי על המידע לציבור בתחנת
אכן חל שיפור ניכר אצל קווים בשנתיים האחרונות.
ככה זה כשהמכרזים מתקרבים. חייבים להשתפר ולהראות טוב.
סופרבוס ברמלוד לא הפנימו זאת ולכן בקרוב הם יאמרו ביי ביי לאשכול הזה אחרי שהפסידו במכרז.
לעניין קווים בבקעת אונו. השיפור בולט באוטובוסים החדשים שהחברה רכשה, בעמידה בזמנים שהשתפרה מאוד ואפילו ברמת הניקיון שהייתה זוועתית וכיום יותר טובה. הם גם הפסיקו במגמת קיצוץ לוחות הזמנים שרווחה בחברה ואפילו תגברו קווים כמו 56 ו-68.
לא מן הנמנע שכל השינויים האלה הם פועל יוצא של החלפת המנכ"ל דרור בריל, שבתקופתו נכשלה החברה כישלון חרוץ בכל פרמטר אפשרי.
עם זאת, הסממנים החאפריים עדיין לא נעלמו לחלוטין מהחברה. הם עדיין מורידים לפעמים משבצות מהלו"ז אפילו בקווים עם תדירות זוועתית כמו 168, עדיין לא השכילו להפעיל את שילוט היעד באוטובוסים החדשים שפועלים כבר שנתיים וגם התחזוקה של האוטובוסים לא מי יודע מה (אני יכול לזהות אוטובוס מסוים שלהם שעובר ברחוב, רק לפי הרעש של האגזוז הקרוע שלא מתוקן).
אני עדיין חושב שהשירות של דן יותר טוב ושהדירוג הזה לא באמת משקף.
בדיוק אתמול הסתכלתי על המידע לציבור בתחנת
המצבה בפתח תקווה, אחת התחנות הראשיות בעיר, אם לא הכי ראשית...
בדגל התחנה קווים 50,51 כתובים בצורה טובה, וגם בתחנה יש בתוך לוח פלסטיק דף גם ל-50 וגם ל-51 עם פירוט המסלול.
לעומת זאת, בדגלי התחנה יש טעויות ודברים שכבר לא רבלנטיים עם הקווים של "קווים".
מבחינת מיפוי- עוברים שם כ"כ הרבה אוטובוסים של קווים. מכולם יש שם מיפוי רק לשני קווים, ועכשיו רק מתחיל האבסורד:
1. קו 45- כבר לא קיים
2. קו 87 יחד עם 136- כן,קווים מתקמצנים במפות, ומחברים באותה מפה 2 קווים או אפילו יותר. זה ממש מבלבל. קודם כל 136 בכלל לא עובר שם. דבר שני, מדובר על מסלול 87 הישן!
ראוי גם לציין שהמפות של דן חדשות ומעודכנות לצערי (הייתי מעדיף את המפה טרם הרפורמה- יותר ברורה ויותר פרטים), ואילו המפות של קווים דהויות מאוד.