מדוע ישדראל איננה בבייג'ינג?

מנחם לס

New member
מדוע ישדראל איננה בבייג'ינג?

מכמה תגובות הבנתי שישראל היתה מסוגלת לסיים במקום ה-8 בבייג'ינג. סחטן. הלוואי! גם אני מאמין שישראל יכולה לנצח 2-3 קבוצות שתהיינה בבייג'ינג. אבל מה הבעייה? הן בבייג'ינג, ואנחנו מזיינים את המח כאן. אז למה? למה ישראל לא יכולה להגיע למה שהיא מסוגלת להגיע? האם זה רגש נחיתות? האם זה רגש של "לא מגיע לנו"? האם זה רגש של "אנחנו מדינה קטנה של 7 מיליון אז מה יש לנו לחפש בבייג'ינג?". האם זה רגש של "אנחנו היהודים, אנחנו עם 'הספר', לא עם הספורט? מתי יגיע הזמן שישראל לא תפחד לנצח? זה קרה בפעם האחרונה ב-1970. אבל לא נישארו לי יותר מדי הרבה שנים לחיות. אז, האזכה אי-פעם לראות קבוצה ישראלית בכדורסל או כדורגל מגיעה לרמת שמינית הגמר בטורניר עולמי בהופס או כדורגל?
 

Baby kobe

New member
מנחם

ישראל בהחלט ברמה גבוהה בשנים האחרונות ויש סיכוי שנראה אותה ב2012 בביג'ין,אך אחת הסיבות העיקריות לכך שישראל לא בביג'ין זה שיש רק 12 קבוצות(אם אני לא טועה)שצריכות להיכנס. תכניס את רוסיה,ספרד,ארה"ב,ארגנטינה שאלה חייבות להיכנס ותקבל 8 קבוצות ובערך 120 מדינות . כדי לא ליצור זעזוע בעולם,צריכות להיכנס גם מדינות מאסיה,מאפריקה ואוסטרליה(תוסיף לזה עוד 5 קבוצות לפחות) ונשארת עם 3 קבוצות,ישראל עדיין לא בטופ של אירופה כדי להיכנס לשם.
 
כשאתה אומר קבוצה ישראלית אני אניח שאתה מתכוון

לנבחרת ישראל ולא לקבוצה כי מכבי ת"א הפועל ירושלים זכו בגביעי ועוד הרבה השתתפו ואני בטוח שאתה יודע על זה לבייג'ינג אתה יכול להגיע או מההזדמנות האחרונה או מאליפותך אירופה, ישראל לא מספיק טובה כדי לסיים בטופ 2 (3 כשאלופת/סגנית אירופה היא גם אלופת העולם...) ולהזדמנות האחרונה מגיעות עוד כמה מאירופה שלשם ישראל יכולה להגיע אבל משום מה לא מצליחה, רוב הסיכויים שבשנים הקרובות מתישהו היא תצליח, אבל האם היא תעלה מההזדמנות האחרונה? ישראל היא פשוט לא בטופ של אירופה וזהו
 
למעלה