מדוע יש אנשים שלא מוכנים לשמוע את הבשורה?

nrmlsr

New member
מדוע יש אנשים שלא מוכנים לשמוע את הבשורה?

שלום לכולם, יש לי שאלה: מדוע האורתודוקסים(השמרנים) ביהדות הממסדית כל-כך מלאי שנאה לגבי ישוע עד שהם דוחים את האמונה בו ואת מאמיני ישוע הם מגדירים כ"כת משיחית"? האם אכן רוח צורר המשיח שוכנת בהם? האם זה אומר ששלטון צורר המשיח כבר שולט בפועל והם נכנעו לו וקיבלו את תו החיה ובגלל זה יש להם שנאה כזאת עמוקה לישוע בתור משיח ומושיע?
 
חמוד..אנחנו מתפללים כמה פעמים ביום על מש

חמוד..אנחנו מתפללים כמה פעמים ביום על משיח שיבוא במהרה מימינו אמן... אנחנו לא שונאים כי מבחינתינו אתה גם יצירה אנחנו מתרחקים ונבדלים מכם... לא מדובר על שנאה מעולם לא רדפנו ורצחנו אנשים בגלל דת להבדיל משאר הדתות לעניות דעתי הכנסיות והותיקן הם אלו שרדפו אחרינו
 

nrmlsr

New member
ואיך קשורים לזה המאמינים המשיחיים?

המאמינים המשיחיים לא מתפללים לקדושים כמו הקתולים. המאמינים המשיחיים שונים מאוד בדוקטרינה בהרבה מהקתולים. אז איך המאמינים המשיחיים שלא מקבלים את סמכות האפיפיור וסמכות הוותיקן קשורים לסבל של היהודים? האם יהודי משיחי או אדם מאמין מעם אחר שהוא משיחי גרם סבל ורדף את היהודים? המאמינים המשיחיים אינם קתולים ואינם קשורים בשום קשר לוותיקן. אז מאיפה נוצרה השנאה הזאת לישוע,בלי קשר להשקפת העולם הדתית?
 
כנראה בגלל הוצאתו מהעם היהודי ובזה שנידון

למיתה למרות שאין לי מושג עדיין מי עשה זאת היות שעל פי הדת מאיפה הגיע הצלב שעליו נצלב כך שאין לי מושג ואם היהודים שפטו אותו אזי הם היו צריכים להרוג אותו...אין לי מושג אנחנו מתבססים על הסטוריה ולכן המחלוקות כנראה בנושא הריגתו תליתו או צליבתו... שורה תחתונה השתמשו בשמו כנגד עמים כדי להרוג ולרצוח אנשים תמימים שפשוט לא האמינו בו או שבכלל כפרו בבריאה עצמה... זה נושא שלא יגיע לעמק השווה...
 

sha na na revol

New member
נכון, השתמשו בשמו.

וזה כל מה שצריך לדעת כדי להבין את הנושא. בדיוק כמו שאין לי את הזאת לעשות משהו שמנוגד לערכים שלך בשמך, זה היה מכעיס אותך.
 
חבל שנזכרים בזה רק היום..ולא לפני שרצחו אנשי

אנשים...הם היו צריכים להוקיע בזמן את המעשים ולצאת נגד זה שמשתמשים בשמו.. לא ככה? אבל זה ל אהיה
 

sha na na revol

New member
כן ככה.

כשאתה צודק אתה צודק, זה גם עניין של רוח התקופה לטעמי - כיום הרג נחשב, בתור מוסכמה כללית, כדבר לא מוסרי. אני בעצמי סבור, כי האופי הכביכול-פציפיסטי שמאפיין את גוף המשיח כיום הוא תוצר של תרבות, בכך שמדגישים את האהבה והשלום, אנחנו די הופכים את ישוע לאייקון ניו-אייג'י, כביכול
בכ"א, הדמות שלו בכתובים היא דמות מורכבת, הוא גם ידע למרוד נגד הסטטוס-קוו ולהעמיד אנשים בפני עובדות לא נעימות, כמו כן הטיף מוסר המון והציג תמונה ברורה כנגד הלא-מאמינים. אוקצור, לא יודע, צריך תמונה רב ממדית של ישוע כדי לא לקחת רק צד אחד שלו.
 

sha na na revol

New member
המרד הערבי הוא תוצאה של האימפריאליזם האמריקאי

לדעתי, אמריקה כמדינה היא הכי צבועה בעולם. אבל לא היה לי זמן להעמיק בנושא, כמו בנושאים אחרים, כך שאין לי תשובה החלטית לגבי האם ג'יהאד הוא תוצאה של אלימות אינהרטית של מי שמבצע אותו, או אלימות שנגרמה כתוצאה מאלימות אחרת כגון כיבוש וסוגים שונים של דיכוי.
 
הגיהאד נמצא מתחילת האיסלאם...לטהר את העולם

מהכפירה... כמו שהנצרות התחילה להרוג באנשים כך גם באיסלאם אם אינך מקבל את אמונתם לא קשור למשטרים אלא למהות של הדת "אם אחר קיים אז משמע אני לא האמת"...
 

sha na na revol

New member
לצערי, אמרתי שאני לא יודע מספיק

אבל ברור לי שבנוסף לדת, יש פה עניין של יחסי-גומלין, כמו בכל עם\קבוצה אתנית שנמצאת במלחמה עם קבוצה אחרת.
 
גם הכעס הקדוש של ישוע

וגם כשהוא העמיד את האנשים במקומם, נבע מתוך אהבתו הקדושה, והכמיהה שלו שם יכירו בו ויחזרו בתשובה.
 
אתה לא מבדיל בין הממסד הנוצרי לבין האמונה

אני לא יודע מהי דתו של כל גולש וגולש. אבל לאמר שהאמונה המשיחית היא טעות בגלל שהיו נוצרים אנטישמיים? מה קשור? אנטישמים תמיד היו ותמיד יהיו. שנאת אדם, תמיד הייתה ותמיד תהייה. כאן בפורום יש יהודים שגם מאמינים בישוע. אנחנו יהודים... רק יהודים, שלעומתך מאמינים שישוע הוא משיח אמת. זה לא אומר שאנו עוזבים את העם היהודי או חדלים לחגוג את חגי ישראל. אני יהודי מבטן ומלידה ( אורתודוקסי ). המנהגים שלי הם מנהגי יהודי. רק שאני מאמין, שישוע היה משיח אמת. אני מקבל את הברית החדשה כעדות אמתית על ישוע. זה הכל. ואתה לעומתי, הרי מקיים את כל תרי"ג מצוות, כפי שהתורה מצווה עליך. אתה הרי מאמין שצדקתך תושיע אותך ב*זכות*.
 
אתה ממתין לבואו של אליהו הנביא?

אם אתה באמת מאמין שנבואות התנ"ך הן אמתיות, אתה אמור להאמין בבואו של אליהו הנביא. ובכן , האמת היא שאליהו הנביא כבר בא. שמו בעולם הזה לא היה "אליהו" אלא "יוחנן המטביל", אך הוא למעשה אותו אחד. יוחנן המטביל הוא האיש אשר נובא עליו שיבוא לפני יום אלוקים הגדול. זו לא רק דעתי, אלא גם דעתם של יהודים רבים בתקופה ההיא, בתקופה שקדמה לבואו של ישוע המשיח. מתועד בספרי הבשורה כי היהודים האמינו שיוחנן המטביל הוא אולי המשיח או אליהו הנביא. כשהוא נשאל על כך, הוא השיב שהוא אינו המשיח. הבשורה על פי לוקס מפרטת יותר על תולדותיו של יוחנן המטביל ועל סיפור לידתו. יוחנן המטביל שהיה בן לזכריה הכוהן שכיהן בבית המקדש. אתה פשוט צריך לקרוא את הבשורה ולברר מי היה יוחנן המטביל, מה היה לבושו, מה היה מאכלו ומה היה מעמדו. כאן בפורום, זה לא ילך... אם אתה פתוח לזה, אז תקרא. אולי תמצא שיש בזה משהו.
 

sha na na revol

New member
אתה יכול להסביר../images/Emo35.gif

אני קראתי את זה בברית החדשה, אבל מצד שני המשיחיים לא מאמינים בגלגולי נשמות, אז איך זה יכול להיות
...
 
אני לא מייצג את כל המשיחיים

ציינתי את העניין של אליהו, מפני שאולי כך מר "תמשיךלמחוק" עשוי להיות יותר פתוח לעניין. הרי בערב פסח משאירים גם כוס יין לאליהו הנביא מתוך אמונה שהוא יבוא להתארח. והרי כבר אין שום סיבה שיבוא לבשר על יום אלוקים הגדול והנורא, כי היום ההוא כבר בא והמשיח כבר בא. בפעם הבאה שהמשיח יבוא, המשיח יבוא כענני השמיים. לא יהיה שום צורך לבשר על בואו. וְיֵלֵךְ לְפָנָיו בְּרוּחַ אֵלִיָּהוּ וּגְבוּרָתוֹ, לְהָשִׁיב לֵב אָבוֹת עַל בָּנִים, וְסוֹרְרִים אֶל תְּבוּנַת הַצַּדִּיקִים, לְהַכְשִׁיר עַם מוּכָן לַיהוה. ( הבשורה על פי לוקס א 16-17 ). מאכלו של יוחנן המטביל היה חגבים ודבש יער, זהו גם מאכלו של אליהו הנביא לפי המקורות. רוחו הקיצונית של יוחנן המטביל- גם היא דומה ומזכירה את רוחו של אליהו הנביא. גם ישוע עצמו מציין לא במפורש אלא במרומז שיוחנן המטביל הוא אליהו הנביא, שעשו בו כרצונם. "...כשירדו מן ההר ציוה עליהם ישוע: "אל תספרו את המראה לאיש עד אשר יקום בן־האדם מן המתים." שאלוהו התלמידים: "מדוע זה אומרים הסופרים כי אליהו צריך לבוא תחילה?" השיב ישוע ואמר: "אליהו אמנם יבוא וישיב את הכל, אבל אומר אני לכם שאליהו כבר בא ולא הכירוהו אלא עשו בו כרצונם; כך גם בן־האדם עתיד לסבול מידם.אז הבינו התלמידים כי על יוחנן המטביל דיבר אליהם." ( הבשורה על פי מתי 17 ) יש קישורים שונים ברשת שמצביעים על הקשר בין אליהו הנביא לבין יוחנן המטביל. http://www.yeshua.co.il/Lessons/Lesson.asp?LessonID=508 הבעיה היא רק שיוחנן המטביל עצמו לא ידע שהוא אליהו הנביא. זה הגיוני שבן אדם לא יידע מהם גלגוליו הקודמים. לכן כשיוחנן נשאל אם הוא אליהו הנביא, הוא השיב לשלילה. לדעתי זוהי הבעיה היחידה.
 
למעלה