מדינה של רמאים (מעתיקה את הכותרת :) )...

מדינה של רמאים (מעתיקה את הכותרת :) )...

ויקטורי...
הזמנתי משלוח... לא הגיע
מתקשרים אלי שכנים משכונה אחרת -
המשלוח הגיע אליהם (כולל הפתקית).
נסעתי אליהם (מאוד חביבים).
הרבה מאוד מוצרים בחוסר.
מוצר אחד לא כמו שהזמנתי (שקיות סוכרזית
במקום טבליות).
מוצר אחד חוייב ולא סיפקו.
אין מענה טלפוני.
האימייל מחזיר לי הודעה שלא נשלח לנמען.
גרוע.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לא בטוח שרמאים

היקף ההזמנות מהמרכולים עלה מאד בעת האחרונה, הם לא ערוכים לכמות כזאת, מגייסים מלקטים חדשים ללא נסיון וכנראה גם איכות הפיקוח ירדה, אני מניח שמהמלקטים נדרש גם לעמוד בלוחות זמנים ולכן הם לא מקדישים מספיק זמן כדי למצוא מוצר מסוים וגם טועים בהחלפות.
לדעתי עליהם להפחית את מספר המשלוחים כל יום ולהקדיש יותר זמן כדי שהמשלוחים יתאימו יותר להזמנה.
במקרה האישי שלי נשלחו רק כמחצית מהמוצרים (לא ספרתי אך גובה התשלום היה כמחצית מסכום ההזמנה), גם מוצרים שלא נשלחו איני רואה סיבה שיחסרו במלאי (למשל תפוחי אדמה, גלידה, מגבונים לתינוקות)
הדבר היחיד שממש הפריע היה שלא שלחו מצות (ההזמנה הגיעה ביום שני לפני הסדר והיא נשלחה 12 יום קודם לכן) לדעתי היה עליהם להתקשר ולהודיע שאין להם מצות ולשאול אם בכל זאת אני רוצה שישלחו - מאחר שיש דברים שניתן לעבור את הפסח בלעדיהם אך מצות זה מצרך חובה וצריך להיות ברור שאני אאלץ לקנות לעצמי ואולי במידה ואלך לקנות מצות ארצה לקנות שם גם את המוצרים האחרים, אם ממילא אני מוותר על הסגר (קבוצת סיכון מטעמי גיל) אולי ארצה לקנות שם גם מוצרים אחרים שאוכל לבחור בעצמי (ירקות ופירות) שאוכל לקנות עוד דברים שחסרו להם וכמובן במחירים זולים יותר (בעיקר את הדברים שבמבצע הם לא שלחו)
כלומר - הם לא עושים זאת מכוונת מרמה אלא פשוט מנצלים את המצב כדי להגדיל רווחיהם
 

ronengeles

New member
לא עושים את זה כי אין להם זמן

אם סימנת שלא יחליפו מוצרים, אז מה שאין בדיוק את המותג שאתה מעוניין בו, פשוט לא ישימו כלום במקום.
אם תסמן שיחליפו, יש מצב שתקבל הרבה מוצרים שלא תרצה.
בניגוד למצב הרגיל, עכשיו אין אפשרות שהם יתקשרו לתאם החלפה.

אגב, גם אלי הגיעה חצי הזמנה ביום שני (המצות גם היו חסרות).
אח"כ הלכתי לסופר אחר וגם שם לא היה.
 

1Shir

New member
לא מדויק

ליד כל מוצר יש מקום לבקש תחליף ספציפי למוצר הזה והם אכן מספקים אותו
הם לא יכולים לנחש מה מבחינתך "חובה" (ברזילי) למה, נייר טואלט זה לא חובה? אולי כבר יש לך כמות כלשהי בבית? בקיצור, הצרכן לטובתו צריך לכסות את כל הפינות ולדעת שתמיד עלולים להיות חוסרים. ככה זה באונליין. זאת דעתי ואני מזמינה אחת לשבוע בשנים האחרונות.
 

1Shir

New member
אני מדברת על שופרסל, אולי טעיתי והטעיתי, אבל הבנתי שעליו אתה

וברזילי דיברתם
 

ronengeles

New member
גם אני

לא שמתי לב שיש אופציה להחליף מוצר ספציפי. אני אבדוק בהזמנה הבאה.
&nbsp
 
לא מדוייק...

יש מקום לרשימת הערה.
אני לא יכולה לדעת איזה פריט חסר מתוך עשרות
הפריטים שאני מזמינה, ואז לכתוב לו פריט חלופי.
מה עוד שלא נכתב דבר לגבי מדיניות החלפה / אי החלפה.

בטיב טעם, למשל, נשלח סמס עם חוסרים והצעות להחלפה.
לא דורש יותר מדי מאמץ.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם בשופרסל שולחים מסרון כזה, רק לא בתקופה הזאת...

 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ממש לפני החג היה מחסור במצות בכל הארץ. בעיה...
 
ראשית, חייבת לחדד שהכותרת נכתבה בהומור...

כמחווה לצביקה שהגה את הכותרת :)...
שנית - הדבר העיקרי שהתפספס למגיבים כאן הוא העובדה
שהמשלוח שלי הגיע לכתובת אחרת לגמרי - שכונה אחרת !

במקביל - עד היום - למרות שניסיתי לתקשר עם החנות בכל הערוצים
לא הצלחתי להשיג שם איש. האימייל שהם מפנים חוזר כלא הגיע
לנמען, טלפונים מתנתקים וכו'. עד היום לא הצלחתי ליצור קשר בשום ערוץ.

הנושא השלישי - כפי שאתה מציג היטב ברזילי, הוא החוסרים הלא
מדווחים. כשההזמנות הן בטווחי זמן של אחת לשבוע, ואתה לא
יודע איזה מהמוצרים יגיע לבסוף, אתה גם לא יודע איזה פתרונות
למצוא.

אז נכון, כמובן, שלא נעשה במרמה חלילה...
אבל - זאת התנהלות שלא תיתכן ! מצידי תפרסמו שלט גדול
בכניסה לאתר - לא ניתן לבצע משלוחים בתקופה זו,
אבל לא ייתכן מצב כמתואר.

לצורך העניין - למרות שעקב היותי באוכלוסיית סיכון למחלה,
נסעתי לשכונה הסמוכה לאסוף את המוצרים. אדם אחר - ייתכן
ולא היה יכול לעשות זאת כלל, מה עוד שמדובר היה בערב פסח.
 
מעדכנת שלבסוף השגתי אותם...

אפילו לא מילת התנצלות על ששלחו את המשלוח לשכונה אחרת.
הציעו לי להחליף פיזית את המוצר החלופי שהביאו, למרות
שאמרתי שאני אוכלוסיה בסיכון - לא מגיעה פיזית לסופר.
 

ronniway1

New member
גם לי היה ניסיון מר איתם

שופרסל אונליין אכן גרועים לגמרי לדעתי.
עשיתי הזמנה , הגיעה ההזמנה אחרי עשרה ימים ! , חלק מהמוצרים לא היו , ובנוסף חייבו אותי על 2 סוגי מוצרים שכלל לא היו בהזמנה.
לגבי שירות לקוחות ??? בדיחה גרועה. טרחו לחזור אחרי 3 ימים , והואילו בטובם לזכות אותי על החיוב של המוצרים שלא היו בהזמנה.
העיקר שבחשבונית המוצרים מופיעים ככאלו שסופקו.


ממליץ להתרחק מהם ולהזמין מרשתות אחרות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היא כתבה על ויקטורי, לא על שופרסל. ושופרסל בד"כ בסדר גמור

מניסיון רב של שנים. הם לא חפים מטעויות (לכולם יש, כפי שאפשר לראות) אבל תמיד מתייחסים ומזכים ומטפלים. אני מבינה שעכשיו השירות איטי יותר בגלל המצב, צריך להביא בחשבון שזה לא משקף את הרמה בימים כתיקונם.
 
מעדכנת וכותבת עכשיו על שופרסל דיל :)

בבוקר ההזמנה דווחו לי טלפונית על מס' מוצרים בודד שאינם במלאי.
בפועל - הרבה מאוד מוצרים לא הגיעו.
אבל העיקר -
כעשרה מוצרים עליהם חוייבתי ולא הגיעו.
ניסיון שלי לפנייה בכל ערוצי ההתקשרות שלא נענו.
לאחר כשלושה ימים כתבתי בדף הפייסבוק שלהם הגלוי לכל.
חזרו אלי מיידית ועדיין לא הסדירו את העניין.
רק באותו ערב הואילו לחזור ולזכות במוצרים שחוייבו.
גם כאן - אפס התנצלות !
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין ספק שהם עמוסים יותר כרגע, אבל תמיד מזכים ולא מתווכחים

אז אני מודה שלא כ"כ אכפת לי מהתנצלות, מעדיפה מעשים ולא מילים. לפעמים קורה שמוצרים לא מגיעים כי הם מגיעים למישהו אחר... קרה לי בעבר כמה פעמים לשני הכיוונים, כלומר היו מקרים שקיבלתי מוצרים שלא הזמנתי (אז הם חסרו למישהו אחר, מן הסתם). בפעם האחרונה שזה קרה זה היה אפילו נחמד, כי לשם שינוי המוצרים שהגיעו בטעות היו אשכרה רלוונטיים לחיינו...
 

SicTransit

Active member
אני לא יודע אם קראת על הנסיון שלי מאתמול

אבל הוא היה מצויין בעזרת ווטסאפ. החוסרים הם באמת בעיה.
 

SicTransit

Active member
או שהייתי בר מזל במיוחד

או שדווקא את סבלת ממזל רע.
&nbsp
אני מקווה שלא אדע את התשובה
 
למעלה