מהו האגזוז לחץ הכי טוב שקיים ל 50

S A T L A N

New member
אוקיי בחור, חכה קצת...

אולי למקצוענים יהיה כוח לענות לך בהרחבה יותר מאוחר, בכל מקרה אני לא ארחיב מהסיבה הפשוטה שאינני יודע להסביר את העניין בדיוק הרצוי. אך בכל זאת בקצרה, לרולים יש תפקיד מאוד חשוב בכל שיפור שנעשה בקטנוע בכלל ובאגזוז בפרט. הרולים הם אילו שדואגים לליטוש הסופי של השיפור באגזוז. וליטוש זאת מילה שנבחרה בצורה מעודנת. מאחר שבלי הרולים המתאימים לאגזוז, הביצועים של הקטנוע יהיו שווים לתחת ולעיתים האגזוז החדש אף ייגרע מביצועיי הקטנוע! את ההסבר המכני אני רק יכול לשער מה הוא, אך אני מעדיף שלא לנחש! יש לי תחושה שלשדון יש ידע רב בשיפורים, אולי הוא ישמח לתת את ההסבר המכני מדוע לרולים יש תפקיד בשיפורים!
 
בגדול....

תפקידם המרכזי של הרולים הוא התאמת מהירות ו"עומק" פתיחת הוריאטור בהתאם לעקומת הכוח (החדשה, אחרי השיפור) של המנוע.
 

סיני 1

New member
שדון../images/Emo45.gif

אגזוז משופר נותן את האפקט מסל'ד מסויים, תלוי בסוג אגזוז,כביש, ספורט, רייסינג,רייסינג מקצועי. והרולים והקפיצים שמגיעים איתו מפצים על איבוד הכח בסל'ד הנמוך. אגזוז משופר בעיקרון איננו אפקטיבי בסל'ד הנמוך, מפני ששם איננו בונה לחץ חוזר למנוע בהתאם לצריכת המנוע בסל'ד הנמוך, מה שאגזוז מוגבל כן עושה.
 

Moo Moo

New member
הקשר הוא...

שאגזוז שונה (במיוחד על 2 פעימות) משנה את "עקומת הכוח", וכדי להוציא את המקסימום מהשיפור צריך להתאים לו את הגיר. (רולים קפיצים וכו')
 

Asseo

New member
תודה רבה אחי כנס

אז אני מבין שזה משפיע המון.. איזה שיפורים עוד יש מבחינת מכנית?(ביצועים,יציבות,מהירות וכו').? יש לי את הספיד פייט ואני סוגר איתו בשקט 90 ואם סוחט 95-100..(יש לי חדש).
 

S A T L A N

New member
מזיק, אך נסבל...

והרבה יותר תלוי בך! האגזוז יאפשר לך להגיע למהירויות גבוהות יותר, ובמידה וששמו לך את הרולים המתאימים. גם הפתיחות יהיו טובות יותר. אם לא תסע במהירות הגבוהה ביותר שהקטנוע יכול להגיע אלייה באופן קבוע, הנזק לא יהיה כל כך רציני. אך מה לעשות חביבי, אי אפשר לקחת חתיכה מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה. רוצה לשפר תשפר, הבלאי יבוא עם זאת!
 

סיני 1

New member
סטלן, סייג לחוכמה? שתיקה.........

למה מזיק בדיוק האגזוז? נמק והסבר.....
 

S A T L A N

New member
אוקיי חברים...

האגזוז בשל עצמו אינו מזיק. אך נגיד שלפניי השמת האגזוז הקטנוע יכל להגיע ל-90 קמ"ש. נגיד שאחריי השיפור הקטנוע מגיע ל105 קמ"ש. לא כל קטנוע בנוי לנסיעה במהירויות האילו, וגם אילו שכן יכולים לעמוד בעומס של מהירות כזאת, אז זה רק לזמן מוגבל. אני בתור בעל שיפור אגזוז בעצמו, לא שמתי לב לנזק כל שהוא שנגרם מהאגזוז. אך שינוי הרגליי הנהיגה חייב לבוא בהתאם לשיפור. אם היית רגיל לנסוע על פול גז למשך חצי בלי להוריד. אז עכשיו רצוי לתת פול גז בפחות זמן. אתם יכולים להגיד שההנחות שלי אינן מבוססות ואינן נכונות. אך אני חושב שדעתי היא נכונה! אם אתם חושבים שאני טועה אנא הסבירו לי! וגם מהירויות גבוהות יותר, המשמעות היא גם בלאי מואץ, במקרה של אגזוז לבדו, הבלאי טיפה גדל!
 

Moo Moo

New member
אגזוזים....

אלו אגזוזים שמיועדים למנועי 70 סמ"ק שעובדים בסל"ד מאוד גבוה: 1. Malossi MHR TEAM 2. Hebo Racing 2/4 3. Yansui C21/30 4. Polini Evo 2
 

סיני 1

New member
ומה בדיוק יתן לך אגזוז אם אין מנוע

מתאים? אתה חושב שאגזוז כזה יעשה את העבודה בלי שאר המכלולי מנוע המתאימים?
 

סיני 1

New member
לא ולא מומו, טעות מיסודה, לפני שאתה

עושה איזה שטות שתעלה לך הרבה כסף, תתקשר אלי ואסביר לך למה................
 
למעלה