מהירות של משאיות

אורי404

New member
מהירות של משאיות

לאיזו מהירות מסוגלות פחות או יותר להגיע המשאיות ללא מגביל המהירות? שאלתי מתייחסת בין היתר למשאיות הקלות של איסוזו וגם למשאיות כבדות יותר.
 

Eran De Niro

New member
אני שומר על זכות השתיקה

אני יודע שחבר סיפר לי ( קריצה ) שהסקניה האדומה שלו יכולה לסגור 120 ואפילו יותר
 

אורי404

New member
תודה. האם יש לך חבר זה או אחר שיודע על משאית

איסוזו?
 

Eran De Niro

New member
איסוזו זה כמו מכונית

הוא מהיר ועצבני אבל לא בריא לגב של הנהג , משאית קלה ומהירה , אני באופן אישי פעם נסעתי על איסוזו 115 120 כמו טיל
 

srurh

New member
מהירות משאיות

אם אתה מחפש מהירות משאיות זה לא הנושא.נהג מקצועי צריך להתעניין בהספק,משקל מותר וכמובן הכי חשוב עד כמה הקבינה מפנקת את הנהג.לי לדוגמה לפני כעשור הייתה סקניה 450 מותאמת למטענים חורגים.מקסימום 85 קמש אבל האוטו שהכי נהנתי לעבוד עליו(מלבד המוביל טנקים)
 
משאיות מעל 90 קמש"

מה עושים לנהג שנוסע במשאית מעל 90 קמש" מה עושים לנהג?? נסענו בהסעה על 120 קמש" כול הדרך ממש טסנו חחח
 
"הסעה", הכוונה לאוטובוס ?

החוק מתייחס שונה בין אוטובוס למשאית, ואין עליו את רוב המגבלות שיש על משאית כבדה. למשל נהיגה בנתיב השלישי מותרת לאוטובוס ואסורה על משאית כבדה. למשאית כבדה המהירות המותרת המקסימלית בחוק היא 80 קמ"ש (בבין-עירוני) גם אם רשום אחרת בתמרור. לשאלתך, מה עושים ? תלוי במהירות ובדרך לפי המצויין בחוק.
 
ההסעה

ההסעה שלנו היא לא אוטובוס ולא מנינבוס אלא מונית גדולה של 20 ומשהוא מקומות. הנהג בעצמו אמר לי שהאוטו שלא לא סגור על 100 כמו כול השאר בחברה הוא גם סיפר לי שבצבא הוא שירת בתובלה ואמר שפעם המשאיות היו שונות לגמראי גיל ידני רגיל, ,בלי מזגן ,משאיות לא נוחות. כול פעם בהסעה מהשיעמום אני משגע את הנהגים חחח
 
אל תשגע את הנהגים, זה לא צחוק.

תשומת לב הנהג חשובה לבטחון הנוסעים ושאר משתמשי הדרך. אני אומר את זה לטובתך ולטובת חבריך. שמרו על חייכם וחיי אחרים, בכך שתעזרו לנהג להיות זהיר ולהביא אתכם לכל מקום בבטחה ! תשמש להם דוגמה, שבעתיד יהיו נהגים טובים.
 
למעלה