מהי קריירה מהי עבודה?

R1E2V3I4

New member
מהי קריירה מהי עבודה?

שלום בנות, כתועלת ספרים, בעיקר בתחום עסקים ונשים, קראתי לאחרונה במספר מקומות ש ל90 אחוז מהנשים יש עבודה ורק לעשר הנותרות, יש מה שאפשר לכנות קריירה. אינני מצליחה להבין את האבחנה. האם עבודה זה משהו שהולכים אליו ומתפקדים כראש קטן? , או שזה תלוי במספר השעות, ברצון שלך להשקיע? בהיותך הבוס של עצמך? מה אתן חושבות על הנושא ??
 
ההבדל לדעתי הוא בטווח הזמן

עבודה זה מה שאת עושה כרגע. קריירה זה רצף ההתפתחות שלך במהלך שנות העבודה שלך. זה יכול להיות באותה חברה, או בחברות שונות, אבל יש לך "קריירה" (לדעתי) אם כל כמה שנים את מתקדמת מבחינת מעמד, סוג תפקיד, משכורת וכד'. כאמור, זו דעתי האישית. לא יודעת איך באקדמיה מגדירים זאת.
 
4 ../images/Emo140.gifנקודות לזיהוי ההבדל

ההבחנה שלי בין קריירה לעבודה נעשית באמצעות הנקודות הבאות: 1. ההנעה= הדרייב 2. המוטיבציה וההשקעה 3. תכנון העתיד בזמן ההווה 4. המשקל שתופס הדבר בחייך
 

missB

New member
ההגדרה שלי

עבודה היא הדרך להשיג מטרות ואילו קריירה היא מטרה בפני עצמה. כשהולכים לעבודה עושים זאת כדי להתפרנס, מתוך צורך. אין חשיבות רבה לאיפה עובדים ומה עושים כל עוד זה משרת את המטרות שרוצים להשיג (שעות נוחות, קרבה לבית, שכר וכו'). כשמנהלים קריירה מתייחסים לכל תפקיד ולכל מקום עבודה כחלק ממסלול. חושבים על ההשפעות העתידיות של מעשים, מתכננים קדימה ובוחרים בקפידה. זה בגדול, כמובן שיש גם קצת שטח אפור בין לבין.
 
למעלה