אבי, ההכנות הפיזיולוגיות הינן למשך כל השנה
. כדי למשוך 8-10G
ולדחוף 5-7G באימונים עשרות פעמים בכל טיסת אימון, יש לשמור על כושר גופני מסויים, אם אתה מתעייף ולא מצליח להחזיק את שרירי הבטן מכווצים לאורך תרגילים מסויימים זה יכול להיגמר באיבוד הכרה בטיסה.
האפשרויות הן להוריד מהעומס ולעבור לתרגילים מעודנים יותר עם פחות אנרגיה, או להתאמן חזק יותר בכדי להיות מסוגל למשוך ולדחוף לתרגילים אטרקטיביים יותר.
כל אחד ושיטת העבודה שלו...
Sean Tucker מרים משקולות בחדר כושר, אני עובד עם Kettle bells, ושישה ימים בשבוע משתתף באימון שעה של איגרוף, או איגרוף תאילנדי, קרב מגע או Combat fit שזה מעין ערבוביה של הכל ביחד בשיעור אחד...
כל מה שיעבוד על שרירי בטן, צוואר רגליים גב ובכללי מה שנקרא פה Core.
ההכנה המנטאלית שלי לפני מופע היא ליד המטוס ברכב שמספקים לנו.
מנוע מונע, מזגן עובד, המון מי שתייה ופשוט ישיבה בשקט וחשיבה על כל קטעי הטיסה. מהרגע של ההתנעה, דרך ההסעה, ההמראה, איזה מיכל דלק ייבחר, איזה עומס על המקזז, הידוק הראצ׳טים של חגורות הבטיחות, לאיפה יפנה האף עם הניתוק, איזו מהירות לפני הסנאפ הראשון, ואיזה גובה ייצבר במהלך ...כל זה ועוד המון פרמטרים תוך כדי ישיבה ברכב שעה או יותר לפני שתורי להיכנס למטוס להתניע ולקרוא ל air boss להסעה.
כל מופע דברים משתנים, כוון רוח ועוצמה, עננות, מיקום הקופסה בה טסים ביחס לקהל ...אידיאלי שהקהל ממוקם במרכז הקופסה, אבל לעיתים לא כך הוא...כל שינוי מצריך חשיבה ותכנון מראש.
אני אפילו מתכנן שהכניסה שלי עם רצף הסנאפרולים מגובה 4,500 תהיה מהכוון שמרוחק מהשמש כך שהקהל לא מסתנוור בנסיון לצפות בך עם פתיחת המופע.
לגבי איבוד משקל לא נראה לי בטיסות כאלה, אמנם מזיעים ומאבדים נוזלים אבל כל הטיסה היא רק 12 דקות כך שזה זניח.
הקאות לא קרה לי, אישית קשה להקיא גם אם אני חולה וממש רוצה, בטיסות אף פעם לא חשתי בצורך להקיא.