מהן המדינות הזולות ביותר למטייל

פרח משי

New member
מהן המדינות הזולות ביותר למטייל

מבין מדינות דרום ומרכז אמריקה???
 

natyh

New member
ככל שהמדינה עניה יותר

כך הביקוש לדולר בדרך כלל בשוק השחור גבוה יותר ולכן המדינה זולה יותר למטייל, בדרך כלל בוליביה ופירו המדינות הזולות ביבשת. ההיררכיה היא : מקסיקו היא המדינה היקרה ביותר , לגביה אני מעודכן מאוגוסט האחרון עלות המחיה היא בסביבות 30 40 דולר תקציב יומי : לינה זולה בסביבות 12 דולר בדורמיטוריו , היתר ארוחות בסביבות 2 דולר לארוחה סבירה , קניה בסופר ובישול עצמי בסביבות 8 דולר ליום יתר ההוצאות נסיעות עוד 12 דולר ליום בתקציב צנוע. צ'ילה בערך משהו דומה ואני לא מעודכן במחיר המחיה בשאר הארצות נכון לעכשיו.
 

d a v i d k a

New member
לא הייתי במרכז אמריקה

אבל מבין המדינות בהן הייתי: אקוואדור,פרו,בוליביה,צ'ילה וארגנטינה, אני יכול להגיד בוודאות (נכון ל - אפריל 2006) בוליביה היא המדינה הכי זולה. בחודש וחצי שהייתי במדינה הוצאתי 800$ בסה"כ. וזה בלי לחסוך על אטרקציות, ישנתי במקומות סבירים - חדר פרטי עם מקלחת עם מים חמים צמודה במחיר של 5-10$ ללילה, אכלתי אומנם במקומות לא תיירותיים - ארוחות צוהוריים מלאות במחיר של 0.5-2$. למעט חריגים, כמו רורנבאקה, ששם הכל קצת יותר יקר בגלל המרחק מהציוויליזציה. תהנה.
 

mussya

New member
במרכז אמריקה

ניקרגואה והונדורס מאוד זולות, בערך כמו פרו - רק שפרו ענקית אז מוציאים יותר על נסיעות. לפי מה שהבנתי באיזור בוליביה הכי זולה, אבל לצערי טרם הפסקתי להגיע אליה. במרכז אמריקה מקסיקו הכי יקרה, בצורה משמעותית מאוד. אחריה פנמה וקוסטה ריקה.
 

natyh

New member
נפלאותיה של פוליטיקה עולמית

את ספרה הראשון על אהבה וצללים כתבה איזבל אליינדה על אותם שנרצחו והועלמו במכרות . המכרות העושר הטבעי שהיה שייך לבוליביה , ואותו חמדו האנגלים ולכן שלחו את בעלי בריתם או נכון יותר בנ חסותם הציליאנים לכובשם מבוליביה , היו אלו שהביאו כמעט מאה שנה מאוחר יותר בשנת 1973 למהפיכה הצבאית el golpe militar של המרצח אוגוסטו פינושט אותו עושר טבעי מכרות הנחושת ומחירי חומרי הגלם שהאמירו מאד בשנים האחרונות הפכו את צ'ילה בעבר אחת המדינות הזולות לאחת היקרות אם לא היקרה ביבשת.
 
למעלה