"מהפכה" במחירי השכרת מטוסים !!!

mike300L

New member
בלי קשר לכל השרשורים, פועלו של דוד בעמותות, באגודות

ובעשייה למען השדה, אין בהם ולו מאומה להעיד על טיבו כמנהל פורום...איני נכנס לעצם הויכוח אם הוא רופס או מעולה, רק שלהביא עדויות אופי ועשייה התנדבותית מחוץ לפורום עצמו לא ממש מעידים על אופן ניהול הפורום.
אתה כנראה טוב בתחום האריחים אבל לא הייתי שוכר אותך כעורך דין ...
 

ronashlon

New member
העובדות מבדרות (מדברות) בעד עצמן. הפורום הזה הוא צהובון.

הפורום בהנהגתו של איזנברג הפך לביב שופכין. לפיכך "מי ימלל גבורות ...." לא עליו נשיר. אמר מייק נכון בהמשך: אין קשר בין העשיה (?) של איזנברג לאופן ניהולו את הפורום. כפי שאמרתי התוצאה ברורה והיא על ה"קיר". ראה נא רק מהשבוע האחרון כמה תנועה יש בנושאים צהובים/אפורים/ושחורים, וכמה תנועה יש בנושאי תעופה. ואתה לי מטיף מוסר? או.קי. הבנתי שאתה מעדיף לקרא רכילות זולה על פני נושאים בתעופה. אם כך לידיעתך זה הפורום הנכון!
ולגבי איזנברג - האיש מוכר היטב. מושיע ותורם הוא לא. רק דוגמה קטנה: לפי טענות עיקשות של ועד האגודה, והרבה חברים בה, החליף איזנברג את שי פופר כיו"ר האגודה (יחד עם נתן שרון כי היה "קשה") , למשך תקופה, עשה אפס, והותיר אחריו הרס מוחלט. נזק של מאות אלפי שקלים, תביעות שהוועד הנוכחי הצליח לטפל בהם, ועוד.
קופת שרצים ענקית מעל ראשו. במידה ואתה מעוניין ניתן להשתמש בפורום על מנת להתחיל ולדבר על ה"עשייה" של איזנברג, ו"תרומותיו" אני ממש מציע לך (באם אתה רוצה את שלומו של האיש) שלא לגרות את העצבים החשופים של האנשים בעיניינו של איזנברג כי אין תרחיש שממנו יצא טוב.
עכשיו תן לי להבין: כאשר איזנברג משמיץ אנשים בפורום הזה זה גבורות ישראל וזה בסדר אצלך, וכשהוא מושמץ באותו הפורום שהוא עצמו מנהל זה לא בסדר? ראבק, איזה כפל מוסר יש לך!
 

ANX

New member
"תביעות" שהוועד הנוכחי "הצליח לטפל בהם"

האם לא מדובר על תביעתו "המוזרה" (שלא לאמר ההזויה) של מר סם אלימלך (ידידו של יו"ר האגודה מר שי פופר,מר אלימלך המתלונן כנגד עמותת המשתמשים ועוד עם מילות החיפוש "סם אלימלך", "תביעה") כנגד האגודה?!

אותו סם אלימלך שמצא תורם של מטוס... ?!

אותו סם אלימלך שמר רון אשלון ומר עופר דגן... פועלים לסנגר עליו...?!

אשמח לדעת.. כי אני "מתחיל להתבלבל"....
 

ronashlon

New member
אתה שוב משקר. אבל זה לא חדש. איכן ראית שאני מסנגר על

סם אלימלך? אותך אישית תקפתי. אתה פשוט משקר כל הזמן כך גם כאן. למה אני לא מופתע? אהה שכחתי לרגע, אתה "כתבנו" שממציא סיפורים והינה הופ טרלהלה, סיפור חדש. שמע: ברור לחלוטין שאתה נגד האגודה, הועד שלה, פעילותה, היוזמות שלה, ובמיוחד, וזה בולט מאוד, נגד היו"ר שלה. מאחר וברור לכולם למי מראים חצי עבודה, ואתה בהחלט נופל בקטגוריה הזו, סביר להניח שלא תנוח עד שתראה לכולם עוד כמה רוע אתה יכול להפיץ. אז לידיעתך,בסמכותו של ועד האגודה שלא לקבל חבר. תקרא את התקנון. אין לי ספק שלאחר כל הרעל שאתה שופך כאן, לא תהייה יקירם של אלו. שקיפות אתה רוצה? שלך יספרו דברים לאחר שאתה רק מעוות כל דבר שאתה נוגע בו? צריך להיות מטומטם גמור לחשוב שמישהו יפקיד איזו שהיא אנפורמציה בידך לפני שפורסמה לציבור החברים באגודה (לא לך) באופן שיוויוני. אבל כניראה שכך אתה חושב עפ"י הפוסטים שלך שאתה הוא "הסוס הלבן על האביר האפור" (מקווה שלא שיבשתי) . לא יקרה! ואתה אפילו לא חבר אגודה. תמשיך בחייך, תטוס בביטחה, תהנה, ותעזוב אותנו. אמינות היא לא הצד החזק שלך
 

ANX

New member
משקר?! אני?! שוב אתה "מתבלבל"...

אני לא נגד האגודה, לא נגד הוועד, לא נגד היו"ר...
&nbsp
אני נגד לנסות לפרק את עמותת משתמשי שדה התעופה הרצליה....
&nbsp
אני נגד הסכמים במחשכים... אני בעד שקיפות...
&nbsp
חצי עבודה?! ההסכם עם ה"משקיע האלמוני" כבר נחתם... למה לא לחשוף אותו... "מר האווי" לא רוצה?!
&nbsp
ובנוגע לקבלתי לאגודה:
1. אני בינתיים מסתדר (דיי) טוב...
2. אני שמח על התנאי החדש לקבלה לאגודה - האדרת הוועד - מישהוא מנסה להביא נורמות של צפון קוריאה? קים ג'ון עופר?!
3. אני משוכנע שהוועד (החדש שיגיע דיי מהר) "יסכים" לקבל אותי כחבר (אולי חברות חלקית במחיר כפול.. אבל ממשיך להשתשע במחשבה של אולי יקבלו אותי...)
&nbsp
ואני מדגיש ואומר, אשמח להיווכח כי אני "ציני" מדי, וכי המשפט "אין מתנות חינם" אינו נכון.. זה יקרה אם הוועד יחשוף את הנתונים וכן אכן יתברר... אני אשמח להודיע ברבים כי אנחנו עוסקים בצדיקים גמורים... (ומקווה שאז, בגלל צדיקותם הרבה, יקבלו אותי, כמעשה של חסד, שוב לאגודה).
&nbsp
 

Oron E

New member
יופי של מטוס ויופי של יוזמה

שיהיה בהצלחה למי שמביא את המטוס ומי שמתכנן לטוס עליו.
מאד מקווה שהמטוס שיגיע לארץ יהיה בעל מנועי AUSTRO שהיא חברת בת של DIAMOND.
החיסרון העיקרי של מטוס זה שהוא 4 מושבים בלבד.

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=zHlFyxLbOYk[/URL]
 

נחשון ג

New member
דיאמנד D-42 ו- חברות באגודת התעופה

היות וכמעט רכשתי מטוס מסוג זה כוללל ביקור במפעל וטיסת מבחן יש לי מספר תובנות לשתף , מטוס מדהים נוח מאוד להטסה מערכת הfadec מדהימה מניעים כמו מכונית אין שום הבדל בין הנעה חמה או קרה מניע בסיבוב מפתח........ בהנצה באויר ההנעה גם כן מיידית מטוס מגיב יפה מטפס יפה גם עם מנוע אחד בקיצור דו מנועי מודרני עם אוויוניקה G1000 מעולה , מערכת לטיסה בתנאי התקרחות (Knowing icing condoition ),טווח יפה עם מיכלי LR , צריכת דלק של 2 המנועים בשיוט בסביבות 13 גלון דס"ל והפרש המחיר ל100 LL משמעותי ביותר . אולם..........לדעתי מנועי הדיזל הם העתיד בתעופה האזרחית אולם הם עדיין בשלב המתקדם והלא לגמרי בשל מהסיבות הבאות והסנונית לעתיד נראית כבר במנועים החדשים של חברת דיאמונד AE 300,
חברת דיאמונד החלה לפני כ 13 שנים לשווק את מנועי הדיזל L1.7 של חברת (Thielert (TAE 1.7 לפני שפתרו את כל מחלות הילדות שלהם (היה להם קלאץ' שהיה צורך להחליפו ובעיות נוספות ) החברה הנ״ל פשטנ את הרגל והרבה בעלי מטוסים נתקעו עם מטוסים מושבתים בלי כתובת (דיאמונד התנערה מאחריות ) החברה הנ״ל נקנתה על ידי משקיע סיני החליפו את המנועים ( שאגב הם מנועי חברת מרצדס מוסבים למנועים תעופתיים) למנועי 2 L בשנים האחרונות חברת קונטינטל משווקת את המנועים הנ״ל (גם מנועי מרצדס עם בלוק מאלומניום) תחת השם סנטוריון 35CD1 ו לֹCD155 0 ( f"x ( כ״ס בהתאמה ) אולם החיסרון במנועים אלו הוא שיש להם גיר שמצריך שיפוץ כל 300 או 600 שעות תלוי בשנת הייצור ושהם מוגדרים בתור מנועים עם TBR כלומר (TIME BEFORE REPLACMENT ) ולא TBO כמו מנועי הבנזין בדגמים האלו זה כל 1500 שעות והתוצאה שהחסכון בדלק משתווה פחות או יותר עם החלפת מנועים בסוף דרכם ( והדבר בא לידי ביטוי גם במחיר המטוסים הישנים ) כך שהחסכון בסופו של דבר אינו משמעותי במיוחד עם צריך להחליף לגמרי את 2 המנועים (כיום בסד״ג של 80-90 אלף $ למנוע)
חברת דיאמונד לאחר הבעיה עםThielet עברה למנועים שהיא מסבה בעצמה (גם מנועי חברת מרצדס ) AE 300 אולם רק למנועים אלו המותקנים במטוסים החדשים יש אישור ל TBO של 1800 שעות למנוע ולגיר אולם מנועים אלו מותקנים רק בדגמים החדשים של דיאמונד ( דבר שמשפר את העלויות משמעותית ,מניח שבעתיד יגיעו ל2000 שעות ) :
AE 300 - E4A = DA40
AE 300 - E4B = DA42
בדגם D42 ההוספה של המזגן כמעט ולא הותירה יכולת נשיאה עם טווח טיסה סביר אולם הטיסה במטוס עם חופה שמכסה את כל התא בלי מזגן באזורים חמים הינה סיוט. בארה״ב כבר מוכרים לSTC למזגן גם למנועים 2L אולם כאמור יכולת הנשיאה יורדת בהתאם.

בדגם הזה שיפרו את יכולת הנשיאה והביצועים ומגיעם עם מזגן אורגינלי
AE 300 - E4C = DA42-VI

רק החודש יצאו עם המטוס החדש D-62 שנראה על הנייר מטוס מבטיח עם טווח דמיוני של כמעט 2000 מייל (על הנייר ) מעניין מאיזה שנת ייצור המטוס של FNA האם מגיע עם מערכת ANTI ICE ומכלי דלק LR?

נושא שקשור לתחילת השרשור אני חבר באגודה כמעט 25 שנים אולם לאור הפרסומים האחרונים וחוסר התגובה של הנהלת האגודה ( ולא בהכרח בפורום הזה ) נראה לי שהחברות באגודה ( שלצערי לא תרמה לי באופן אישי כלום ) תפסק השנה ואם יש צורך לתמוך במאבק למען הרצליה העמותה נראית לי כגוף חסר פניות (יתכן שאני שוגה אבל חובת התשובה על ההנהלה )
 

Oron E

New member
וואו, תודה על המידע

גם אני עוקב אחרי הפעילות של דיאמונד כולל ה DA62 שאמור באמת להיות מטוס מדהים.
לי אישית מפריע שה DA42 הוא רק 4 מושבים. כל זאת מדובר במטוס דו מנועי.
אני טס על ה DA40 ובגובה ממש אין צורך במזגן (אני בהגדרה נמנע מלטוס בימים הממש חמים של הקיץ)
ממתין בכיליון עינים לראות איך מתאקלם ה DA42 פה בארץ.
הנה 2 סירטונים על ה 62 עם נתוני הבסיס שלו.
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=7i6wyYCWzX8[/URL]
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=kmz67HAyvbs[/URL]
 

Oron E

New member
אירונאוטיקס

כמו שאתה בטח יודע, אירונאוטיקס עובדת עם ה DA42 ועד כמה שאני שמעתי הם מאד מאד מרוצים ממנועי ה AUSTRO .
מנועי ה AUSTRO משווקים מ 2009 לערך ועד עכשיו היה להם אישור ל 1000 שעות בלבד. באפריל האחרון (לאחר שהצטבר מידע תחזוקתי ואמינות על המנוע) קיבלו אישור ל1800 שעות. אם אני לא טועה היעד שלהם להגיע 2400 שעות TBO.
 

נחשון ג

New member
TBO

זו ההתקדמות שהתכוונתי ה AUSTRO שעשוי מ CAST IRON הגיע ל TBO סביר
אבל הוא שוקל יותר מהסנטוריון (לכן רשיינו מחדש את הדיאמונד החדש סדרה 6 לתוספת משקל ) אולם המנוע של קונטיננטל עשוי מיציקת אלומניום אמנם קל יותר אולם יש לו TBR בלבד וזה מוריד משמעותית את החסכון בשימוש במנוע זה.
 
למעלה