מה אומר החוק לגבי פריקה וטעינה - חלק 2: החוק נתון לפרשנות(?)
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1713/183269054/%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D/%D7%AA%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%95%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%92%D7%94_%D7%91%D7%A9%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%AA[/URL]
תקציר הפרק הקודם:
דוחות שניתנים במקום זוכים ליותר מפרשנות אחת על ידי מספר פקחים בנוגע ל"פריקה וטעינה".
הפרק הנוכחי:
מאז לפני חודש ועד היום, תועדו לפחות שלושה פקחים בארבע סיטואציות שונות נותנים דוחות לרכבים בניגוד לאמור בתמרור. אני עד לכל המקרים ויש לי ראיות מצולמות בהם הפקחים מגיעים למקום, מצלמים את התמרור, מצלמים את הרכבים ונותנים דוחות כעבור 2 דקות בלבד מבלי לחכות את הזמן הנקוב בתמרור, במקרה הזה 15 דקות. מאז לפני חודש ועד עכשיו מצאו לי פסיקה של בית משפט מחוזי מלפני 10 שנים על מקרה כזה בו בית משפט מחוזי הפך החלטה של בית משפט לעניינים מקומיים וזיכה נהג שקיבל דו"ח על פריקה וטעינה.
בכל המקרים בהם הייתי עד ושתועדו במצלמה, הפקחים מגיעים, נותנים דו"ח בלי לחכות 15 דקות. חלק מהנהגים לא חוזרים אחרי 15 דקות ובמקרה הזה הדו"ח מוצדק וחלק מהנהגים חוזרים אחרי 10 דקות. ככה או ככה, נשאלת השאלה האם דו"ח על עבירה שלא הייתה/לא מתבצעת הוא דו"ח שמחזיק מים. "שהנהג יוכיח שהוא חנה כדין", ככה נאמר לי ע"י אחד מהפקחים. זה נראה כאילו ברירת המחדל של הפקחים זה לתת דו"ח ושהאזרח יוכיח שהייתה טעות, במקום לחכות את הזמן שהתמרור דורש, להוכיח שאין פריקה וטעינה ע"י המתנה של אותו פרק זמן ואז לתת דו"ח. שאלתי את כולם מה הבעיה לעמוד במקום במשך 15 דקות ואז לתת דו"ח. בכל המקרים לא זכיתי לתשובה הגיונית למה הם מסרבים להמתין 15 דקות.
חלק אמרו "אז תערער". חלק אמרו "אם יתבטל, יתבטל".
עושה רושם שזה לא משהו נקודתי של פקח אחד אלא מערכתי של לא מעט פקחים וכסף נגזל שלא בצדק מהאזרחים. השאלה מה אפשר לעשות בעניין?
OLD
התמרור בצורתו הישנה
NEW
התמרור בצורתו הנוכחית.
הפסיקה של בית המשפט המחוזי ששלחו לי
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000332989
אשמח לדעת אם מישהו יכול לעזור בעניין.
תודה,
רוני
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1713/183269054/%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D/%D7%AA%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%95%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%92%D7%94_%D7%91%D7%A9%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%AA[/URL]
תקציר הפרק הקודם:
דוחות שניתנים במקום זוכים ליותר מפרשנות אחת על ידי מספר פקחים בנוגע ל"פריקה וטעינה".
הפרק הנוכחי:
מאז לפני חודש ועד היום, תועדו לפחות שלושה פקחים בארבע סיטואציות שונות נותנים דוחות לרכבים בניגוד לאמור בתמרור. אני עד לכל המקרים ויש לי ראיות מצולמות בהם הפקחים מגיעים למקום, מצלמים את התמרור, מצלמים את הרכבים ונותנים דוחות כעבור 2 דקות בלבד מבלי לחכות את הזמן הנקוב בתמרור, במקרה הזה 15 דקות. מאז לפני חודש ועד עכשיו מצאו לי פסיקה של בית משפט מחוזי מלפני 10 שנים על מקרה כזה בו בית משפט מחוזי הפך החלטה של בית משפט לעניינים מקומיים וזיכה נהג שקיבל דו"ח על פריקה וטעינה.
בכל המקרים בהם הייתי עד ושתועדו במצלמה, הפקחים מגיעים, נותנים דו"ח בלי לחכות 15 דקות. חלק מהנהגים לא חוזרים אחרי 15 דקות ובמקרה הזה הדו"ח מוצדק וחלק מהנהגים חוזרים אחרי 10 דקות. ככה או ככה, נשאלת השאלה האם דו"ח על עבירה שלא הייתה/לא מתבצעת הוא דו"ח שמחזיק מים. "שהנהג יוכיח שהוא חנה כדין", ככה נאמר לי ע"י אחד מהפקחים. זה נראה כאילו ברירת המחדל של הפקחים זה לתת דו"ח ושהאזרח יוכיח שהייתה טעות, במקום לחכות את הזמן שהתמרור דורש, להוכיח שאין פריקה וטעינה ע"י המתנה של אותו פרק זמן ואז לתת דו"ח. שאלתי את כולם מה הבעיה לעמוד במקום במשך 15 דקות ואז לתת דו"ח. בכל המקרים לא זכיתי לתשובה הגיונית למה הם מסרבים להמתין 15 דקות.
חלק אמרו "אז תערער". חלק אמרו "אם יתבטל, יתבטל".
עושה רושם שזה לא משהו נקודתי של פקח אחד אלא מערכתי של לא מעט פקחים וכסף נגזל שלא בצדק מהאזרחים. השאלה מה אפשר לעשות בעניין?
OLD
התמרור בצורתו הישנה
NEW
התמרור בצורתו הנוכחית.
הפסיקה של בית המשפט המחוזי ששלחו לי
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000332989
אשמח לדעת אם מישהו יכול לעזור בעניין.
תודה,
רוני