מה אני עושה?

אופ1234

New member
פיתרון סופי

גברת... הפיתרון שישים את הקץ לכל בעיותייך... תמצאי לך חתן !! אם יהיה לך בן זוג אפילו שמרויח כמוך, מצבך ישתפר פלאים. אני חושב שלהכניס שותף זה רעיון גרוע !!!!! בגילך צריך למצוא שותף לחיים. זה גם הרבה פחות קשה מנטלית. לגבי "מכבי זהב" זה סתם מיותר. גונבים אותך. הם משחקים על הפחדים של האנשים. תבדקי ברצינות ותיראי שאין בזה תועלת. כל הזכויות שלך הם בגלל התשלום ביטוח בריאות של ביטוח לאומי. לעשן חייבים להפסיק או שהעישון יפסיק אותך.. אין מה לעשות. כבלים אפשר גם חיבור פיראטי, וחשוב לעדכן מבצעים לחבילת האינטרנט. אלו עיצות מעשיות של ממש. מקווה שתיישמי את כולן. בהצלחה.
 
גאון, פשוט גאון. אני לא צריכה חתן בשביל כסף!

מאחלת לך לא למצוא כלה מהמקום הזה ! תתבגר. תודה בכל אופן.
 

chenshotokan

New member
היי :) דרך אגב - אינטרנט+כבלים...

האם ניסית להתמקח איתם על המחיר / להוזיל קצת את החבילות אפילו להוריד ערוצים מיותרים? אני יודעת שהרבה פעמם אנשים נכנסים לשיגרה של ההוצאה הזאת ומפסידים הרבה בגלל שהם לא בודקים את המחירים כל פעם מחדש.. וכמובן שאין כל רע בלהתמקח.
 

chenshotokan

New member
ועוד דבר...

למה 1000-1500 ש"ח לחודש לא מספיק לך למחיה??? (אחרי אוכל - שאמרת שהורייך משלמים ואחרי כל ההוצאות). אני יודעת שזה מבאס כי זה לחשוב כמה פעמים לפני שקונים משהו ומקסימום דוחים אותו בחודש חודשיים... אבל לא רואה כל כך סיבה שזה לא יספיק... אפשר לצאת למקומות בילוי זולים ולצאת פחות , יש המון חנויותעם בגדים ממש יפים במחירים מצחיקים רק צריך למצוא אותם... רופא שיניים - יש לך ביטוח בריאות (אני במינה שזה עצמאי..) האם הוא לא כולל הוצאה זו? חגים - לא חייבים לקנות מתנות יקרות.. אנשים ישמחו גם אם תביאי משהו סימלי.. ובקשר לימי הולדת .. מכירה המון אנשים שיעדיפו מתנה מהלב (אפילו אם היא זולה, *בימינו אנשים ממש אוהבים לאקי במבוק, מסגרת עם תמונה של החבר'ה) מאשר מתנה מפוצצת ויקרה שתיהיה זרוקה לה... או שיתנו להם עוד הרבה כאלה.
 
בשביל להגדיל את ההכנסות את

לא חייבת למצוא עבודה בשחור, גם לרדת באיכות החיים שעוד נותרה לך וגם להסתכן בעבירה על החוק, למה לך? אולי תחשבי קצת מחוץ לקופסא? יש הרבה אפשרויות להכנסה נוספת, שלא דווקא במקום עבודה. אני ממליץ שתעייני באתר הזה, אולי ייתן לך כמה כיוונים. בהצלחה!!
 

Numnum

New member
עבירה על החוק ?!

"שוק שחור" זהו חלק מכלכלה של כל מדינה. כל האומנים שמוכרים על שולחנות בנחלת בינימין הם עבריינים ? בנות 16 שעושות בייביסיטר ? לא צריך להגזים. המדינה לעולם לא תפעל נגד דברים כאלו קטנים - שהם חלק מהכלכלה וחשובים ביותר ליציבות ציבורית. עדיף למדינה להתרכז בגבייה מגופים גדולים מאשר ילדות בנות 16 שעושות בייביסיטר. או אנשים שמשלימים הכנסה דרך הקלדת מסמכים. יש דברי שהמדינה מאפשרת. כסף שחור הוא כסף שבמחזור ושכבר שולם עליו מס. אף אחד לא מדפיס בבית.
 
צר לי להפתיעך - אכן כולם עבריינים

זה שאין אכיפה זה משהו אחר אני מודיע לך אבל חגיגית שאם מס הכנסה יתפוס אותך עובד בשחור גם אתה וגם המעסיק שלך תלכו לכלא מוכן לקחת את הסיכון?
 

Numnum

New member
אם אתה מדבר על עסק - אז כן

אם אתה אכן מנהל עסק ומעסיק עובדים - כן, המדינה מעוניינת בך. גם המדינה יודעת שזה בסדר להיות אדם "עומד בראש ארגון פשיעה" שמקבל חסינות מהחוק זא זה גם בסדר לעשות בייביסיטר לילדים של השכנה. אני עושה הפרדה ברורה בין עסק, ויחסי עובד-מעביד באופן "שחור" לבין עבודות שבהן הנוהג הוא לשלם שחור. תנסה לבקש קבלה מבייביסיטר, קלדן\ית ועוד 1001 עבודות שונות ומגוונות - ש"שחור" זהו הנוהג המקובל. פה. בגרמניה, צרפת ושאר העולם.
 
למעלה