מה אפשר לעשות?

petel555

New member
מה אפשר לעשות?

שלום, ימי הקיץ החמים פשוט מתישים החום והלחות והזיעה.
אני לא סובלת מהזעת יתר וגם לא מהשמנת יתר אבל רק בקיץ יש לי הזעה מרובה בבית שחי עד שזה מעיק וזה גורם לאי נעימות ניסיתי מלא דאודורנטים סופר פארם שלם אבל עשה לי כ"כ רע וגם גרם ליותר ריח. אני סובלת מאוד מכל הפרבנים והבישום ששמים בהם, העור שלי מאוד תגובתי ומגורה מיד. ניסיתי גם ללא בישום וללא אלכוהול ולא החזיק בכלל. ניסיתי סודה לשתייה היו ימים שהיה טוב ממש וימים שלא, באיחוד לפני מחזור זה לא עזר היה לי ריח ולא נעים לי. אני טבעונית וקצת אנמית לא יודעת אם זה קשור. ושותה שיקים ירוקים משתדלת כמעט כל יום לא תמיד יוצא. אני לא יכולה לחיות שפעם יחזיק ופעם לא יחזיק זה גורם למבוכה ואי נעימות. אני עובדת עם ציבור, כל אדם רוצה להרגיש בטוח עם עצמו בקשר לזיעה ולריח.
ואז חברה אמרה לי שהיא משתמשת באנהידרול פורטה שזה מייבש את הזיעה. והיום עובר בתחושת של פחות לחץ בזיעה ואין ריח בכלל ולא צריך לדאוג יותר מדי. אבל זה מלא אלומיניום כלוריד יותר מבדאודורנט רגיל. הייתי צריכה להגיע לאירוע ולא רציתי לחשוב אם אני אזיע או לא. אז השתכנעתי לשים. שמים אותו בלילה 2 לילות רצוף לפני השינה ואז עושים הפסקה 2 לילות וחוזרים על זה שוב, זה שרף איזה שלושת רבע שעה כאילו הרגיש נפיחות כאילו זה מתעורר מזריקת הרדמה ושורף בהתחלה. ישנים עם זה בלילה וביום לא צריך לשים ובאמת עזר והיה כיף כ"כ הייתי כולי משוחררת כל היום ללא מתח ומחשבות זיעה מיותרות ואלף מקלחות. רקדתי ואין זיעה בבית שחי וכיף ונכון אומרים שזה טוב להזיע כי זה מוציא רעלים מהגוף אז הזעתי בגב קצת. ואז עלתה בי מחשבה...וכאן אני אשמח לשמוע את דעתך דרך הרפואה הטבעית.
אם אומרים שאלומיניום גורם לסרטן שד אז למה לא לעשות ניתוח בבית שחי למניעת הזעה? ככה לא צריך יותר לשים אלומיניום בבית שחי. כי לא לכולם הדאודורנטים הטבעים עוזרים.
ואם בכל זאת אחליט להשתמש באנהידרול פורטה בחודשי הקיץ יש אולי דרך לנקות את הגוף מאלומיניום דרך חליטות צמחי המרפא?
אני בסך הכל רוצה לעבור את הקיץ בשלום.
 
הזעת יתר- פיתרונות טבעיים


ריח רע בבית השחי עלול להיות קשור גם למתח בו האדם נתון.
סיבות נוספות הם: שינויים הורמונליים, תזונה לקויה או רבה מידי ועוד...
הזעה היא שחרור נוזלים ורעלים מהגוף והיא פעולה חשובה שהגוף עושה כדי לקרר את הגוף ולשחרר חומרים מיותרים ממנו.
אני מציע לאכול פטרוזיליה טרייה (מספר פעמים ביום לא מומלץ בזמן הריון או לסובלים מאבנים בכליות), מלפפון, ועלים ירוקים כמו נענע, מנטה, קייל ועוד במשך היום כדי להוריד את רמת הריח.
להמעיט במאכלים מטוגנים, בבצל, שום, חילבה, קולרבי, כרוב ועוד, אשר גורמים להפרשות של חומרים המגבירים את הריח.
אכילה רבה והשמנה גורמת להזעת יתר ולריח חריף יותר.
הריח מתגבר עקב ריבוי בקטריות. לכן יש לנקות את המקום מספר רב של פעמים ביום עם חומרים אנטי בקטריאליים טבעיים כמו לבנדר מדולל במים או חומץ מדולל במים.
אני מאוד לא ממליץ על שימוש במוצרים המכילים אלומיניום או על חומרים שמונעים מהגוף לבצע את הפעילות הטבעית שלו.אלומיניום מצטבר בתאים ומזיק להם.
הפרשת אלומיניום מהגוף זה תהליך קשה ובעייתי.
קיימים רכיבים טבעיים אשר יכולים לסייע לנטרל אלומיניום מהגוף ונקראים אוליגוטיב מסוגים שונים כמו SEL או SOU.
אני בדרך כלל משתדל להמליץ על גבי הפורום כמה שרק אפשר אבל במקרה כמו שלך אני באמת ממליץ על אבחון מסודר כדי לפתור את הבעייה ולהגיע לשורשה מהיסוד.
יום טוב
 

petel555

New member
פטרוזיליה

תודה על המידע
אם אני ישתה כל בוקר על קיבה ריקה משקה מפטרוזיליה ולימון זה יכול לעזור?
הכוונה שאני ארתיח מים ישפוך על הפטרוזיליה יחכה שזה יתקרר אוסיף לזה לימון וישתה על קיבה ריקה השאלה אם המים החמים לא יהרוסו את הפיטוכימיקלים של הפטרוזיליה? (אני רזה ולחץ דם לא גבוה)
ורציתי לשאול אותך לגבי ברזל? השתיה של הפטרוזיליה יכולה לעלות לי את הברזל?
ואם אני לוקחת ברזל שיש בו ויטמין סי והוא עושה לי עצירות. מה אני יכולה לקחת כדי לעזור לעצירות? כי אני חייבת ברזל והפסקתי בגלל זה
 
פטרוזיליה להזעת יתר

את הפטרוזיליה הטרייה ללעוס, ואת הלימון לשתות עם מים.
באופן עקרוני, ברזל יש בעלים הירוקים, בעדשים ועוד...
לגבי עצירות יש לרכוש סיבי FOS שהם מעולים לאיזון בקטריאלי במעיים. האיזון בעזרת סיבי FOS יוביל ליציאות סדירות. חשוב לקנות סיבי FOS טבעיים ולא מוצר לקסטיב- הגורם להתמכרות של מערכת העיכול.
לקסטיבים (מזרזי יציאות באופן אגרסיבי) טבעיים ולא טבעיים עלולים להוביל לבעיות עיכול ולכן חשוב מאוד לקנות רק סיבים מסוג FOS +OS.
 
למעלה