מה ארע בפורום השכן?

meirg10

New member
מה ארע בפורום השכן?../images/Emo38.gif

אני חוצה את רעננה בנסיעותי (כל עוד לא קיים כביש 531), לעיתים גם נעצר ולא רק בצמתים המרומזרים ואני מעוניין להבין מה קרה בפורום השכן, שם "הודחה" (??), מנהלת הפורום ועברה לכאן.למה, מדוע, אם נכון. כך או כך שיהיה רק טוב ברעננה, לדעתי עיר ואם בישראל. (גם הרצליה, גם הרצליה...).
 
ברוך הבא לפורום ../images/Emo24.gif

הכל כאן, בעמוד הזה, בהסברים מפורטים. אתה מוזמן לבקר, לעצור לקפה, לשוחח, לתרום ולהתרם. חנה.
 

meirg10

New member
תודה, אני עושה זאת ממילא../images/Emo38.gif

במיוחד מאז שאחד מבכירי העירייה הסיר את "איומו" לבל "אעבור בעירו", היות והצעתי שצומת היציאה הצפוני, ייקרא גם ע"ש כפר סבא, שכן לרעננה יש שני איזכורי כביש נוספים, צומת רעננה ומחלף רעננה.
 

meirg10

New member
חוויתי זאת והוא חזר בו מאז../images/Emo38.gif

המדובר בעזי כהן, שמעבר להיותו "ציורי", הוא נכס לעיר, בוודאי, בנושאי חזות העיר (ואינני מסכים לרבות מדעותיו). השמות הנכונים של הכניסות - יציאות לעיר הן מחלף רעננה צומת רעננה צומת כפר סבא- רעננה צפון. כך ב"רשומות", בשילוט ובמפות הרשמיות של המדינה. אני מכיר זאת מכלי ראשון, הייתי חבר וועדת השמות הממשלתית
 
כוח ה"שטח"

בדיווחים ברדיו אומרים "צומת כפר סבא רעננה" ו"צומת כפר סבא רעננה צפון". למה, אגב, ההבדל בשמות הרשמיים? לגבי עוזי - אני מהאוהדות שלו. איש בעל זכויות רבות ברעננה. מתאים לו לאסור עליך לעבור בעיר
בו נקווה שימנהרו את 531 ויסללו אותו הכי מהר שאפשר (שזה לא מהר במיוחד).....
 

meirg10

New member
כל שם עבור מקום אחר../images/Emo38.gif

המחלף, שהוא חלקי בינתיים "יכסה" בעתיד, הרחוק כנראה, גם את הצומת ("צומת רעננה") ולכן שמו רעננה. הצפוני, צומת היום ובבנייה המחלף, כפר סבא-רעננה צפון, כל שם אחר, אינו נכון. באשר ל531, אינני בטוח שאני בדעתך, התוואי קיים כבר שנים רבות ועבר את כל הסטטוטוריה, כולל שיטת הביצוע. אני מניח שאם המינהור אפשרי הנדסית וכלכלית, הוא יבוצע,אם לא הוא יבוצע אחרת, כולל כל ההגנות.חשיבות הכביש מעל לכל שיקול, הן לאומי, בטיחותי , איכות הסביבה,(רכב החוצה את השרון, עובר ומזהם את רחובות הערים כשמטרתו לעבור ממזרח למערב או להיפך), עומס בלתי רצוי על רחובות הערים ועוד..כאחד מכביש הרוחב החסרים בארץ.
 
לגבי 531

אומר לך את מה שאומר ראש העיר שלנו: אם זה מאריך את זמן התכנון רק בשנה שנתיים, הוא "קונה". המינהור ישחרר אדמות ויחסוך פיצויים, שלא לדבר על יאפשר בנייה - כך שעלותו בטלה בשישים. אני מודעת לצורך הדחוף בכביש הזה, אולם עלינו לפעול בחוכמה ארוכת טווח יותר מאשר בצדק מיידי. לסלול אותו בשיטה שתפתח בפנינו יותר אפשרויות עתידיות. אני מניחה שההבטים ההנדסיים נבדקים. אני לא רואה הגנות אפשריות מזיהום אוויר, לפחות בטכנולוגייה העכשווית, במידה והכביש יהיה עילי. המינהור מאפשר סינון. לדעתי הוא שווה גם דחייה של 10 שנים, כי מה הן 10 שנים לעומת הנצח ומניעת זיהום כדור הארץ?
 
למעלה